AndroidHealthClinic

OV Chipkaart kraken

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Kan iemand eens precies uitleggen hoe dat moet en wat je ervoor nodig hebt?

Lijkt me wel de moeite waard namelijk

sick sick ik wil wel weten hoe dat kan:P alleen ze moeten niet kunnen achterhalen

Er stond een artikel over in de PC-Active van november, je hebt een Linux-installatie en een rfid-lezer van 30 euro nodig. Ik reis zelf nooit met het OV, dus voor mij zou het verlies draaien zijn :( Heb daarom toen de PC-Active ook niet gekocht, haha.

Edit: Blijkbaar is er nu ook Windows-software, en daar hebben ze weer een heel nieuw artikel aan gewijd in de PC-Active van februari. Dus daar zal wel het een en ander in staan lijkt me.

student ;)

alhoewel het voor de weekenden wel handig zou zijn

Kan ook op windows OS. Er staat inmiddels een torrent op de piratenbaai, incluus een handleiding.

Koop een auto.

Hopelijk vinden ze ook iets waarmee de NS je niet te makkelijk ontdekt.

Wat gebeurd er als je gepakt (en dan bedoel ik niet anaal) wordt?

Wat gebeurd er als je gepakt (en dan bedoel ik niet anaal) wordt?

Hoe gaan ze honderden zo niet duizenden personen oppakken? Als je thuis inchecked valt je weinig te maken, als je niet volgens een vast patroon uitchecked wordt het dan wel erg lastig traceren.

Traceren kost tijd en geld, degene die is gepakt werd ook alleen gepakt omdat hij kaartjes verkocht en volgens een bepaald patroon reisde. Denk niet dat er ruimte is om honderden personen te traceren en zeker niet als ze thuis inchecken.

whahaha ik geniet er gewoon van dat hij is gekraakt :D

Hoe gaan ze honderden zo niet duizenden personen oppakken? Als je thuis inchecked valt je weinig te maken, als je niet volgens een vast patroon uitchecked wordt het dan wel erg lastig traceren.

Traceren kost tijd en geld, degene die is gepakt werd ook alleen gepakt omdat hij kaartjes verkocht en volgens een bepaald patroon reisde. Denk niet dat er ruimte is om honderden personen te traceren en zeker niet als ze thuis inchecken.
De kans om gepakt te worden is inderdaad vrij klein. Ik denk dat ze de man uit het artikel vooral opgepakt hebben om anderen af te schrikken, maar ze weten zelf ook dat er niet veel aan te doen valt.

je neemt gewoon een anonieme kaart
ben je er tenminste zeker van dat je geen gedoe krijgt.

Nelemans benadrukt dat ook houders van een anonieme chipkaart door politie en justitie op te sporen zijn. Volgens hem is vorig jaar iemand veroordeeld voor fraude met een anonieme chipkaart. "De politie heeft technieken waarmee fraudeurs kunnen worden opgespoord."
wat willen ze doen, iedereen opsporen met camera's:roflol:

Terug
Naar boven