XXL Nutrition

overbruggen met t-boll

lunatic

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Ik verveelde me, dus ben ff bezig om mijn volgende massa-kuur in elkaar te flanzen. Het lijkt allemaal wat aan de lage kant met dosering, maar ik reageer nog goed op test, ben nog d-boll maagd en masteron reageer ik goed op bij lage dosis.
Als basis neem ik sust voor 8 weken.
week 1-10: 250mg sust eod
week 1-6: 40mg d-boll
week 6-10: 100mg masteron eod
week 12-15: nakuur

dan wil ik dit keer eens iets om de weken tot mijn nakuur te overbruggen. Daarom wou ik in die 3 weken nog een potje turinabol wegvreten. 50mg per dag dus. Misschien dat het voor wat beter spierbehoud en extra hardheid zorgt.. Maar ik weet weinig over dit spul.
Is dat een goed idee, of kan ik beter iets als winstrol nemen?

lunatic zei:
Ik verveelde me, dus ben ff bezig om mijn volgende massa-kuur in elkaar te flanzen. Het lijkt allemaal wat aan de lage kant met dosering, maar ik reageer nog goed op test, ben nog d-boll maagd en masteron reageer ik goed op bij lage dosis.

dan wil ik dit keer eens iets om de weken tot mijn nakuur te overbruggen. Daarom wou ik in die 3 weken nog een potje turinabol wegvreten. 50mg per dag dus. Misschien dat het voor wat beter spierbehoud en extra hardheid zorgt.. Maar ik weet weinig over dit spul.

winstrol of tboll is om het even. maakt niet veel uit wat je neemt om te overbruggen tot aan je nakuur.

lunatic zei:

Waarom pak je niet gewoon week 10-11-12 Test prop en masteron en dan de nakuur.

Dus zoiets:

week 1-9: 250mg sust eod
Week 10-12 150 MG Test prop EOD
week 6-12: 100mg masteron eod
week 13-16: nakuur

IKKE zei:
Waarom pak je niet gewoon week 10-11-12 Test prop en masteron en dan de nakuur.

Dus zoiets:

week 1-9: 250mg sust eod
Week 10-12 150 MG Test prop EOD
week 6-12: 100mg masteron eod
week 13-16: nakuur

waarschijnlijk omdat hij de tbol nog heeft staan ;)

maar jouw voorstel kan natuurlijk ook..

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik zal t-boll moeten aanrukken, want heb alleen nog wat flesjes masteron en testo wat ik nu neem. Hou denk niks meer over voor mijn november-kuur, want maak toch altijd alles op :D Maar wil die laatste weken geen spuit meer zetten eigenlijk. En masteron of prop blijft bij mij nog een dag of 6 actief. Ik wil dus die weken een oral omdat ik dan direct kan stoppen en ben nieuwsgierig naar de t-boll, dus wat het kan betekenen op zichzelf tot de nakuur. het is maar een probeersel. geen hoge nood. Ik hoor vaak over leuke resultaten met t-boll. gaat mij erom dat ik aan het eind weer wat aders en diepere groeven kan zien. De dianabol plamuurt alles af he..

lunatic zei:

Nou, ik heb via de searchknop genoeg info gevonden over Tboll, probeer het eens zou ik zeggen. Je komt goede info tegen.

Ga er zelf ook mee aan de slag.

Als je kiest voor de T-bol zit je toch zo'n 9 weken aan de orals.. Wel iets te veel IMO.

• Topic Starter Topic Starter
@ Suat: Het meeste wat ik hier had gelezen zijn tegenvallers. Maar heb in mijn eigen omgeving toch mensen lekker zien groeien op t-boll only... beetje tegenstrijdig, dus weet niks zeker. Ik had zelf het idee dat het nèt ietsie sterker is als winny. Vandaar mijn vraag.

@ dr.Worf: Ik laat er dit keer ook 4 weekjes pauze tussen :D
Maar toch, de laatste keer 8 weken orals ging makkelijk hoor! Het valt allemaal wel mee als je je lichaam goed in de gaten houd..

lunatic zei:
Maar toch, de laatste keer 8 weken orals ging makkelijk hoor! Het valt allemaal wel mee als je je lichaam goed in de gaten houd..

Weet ik kerel, maar ik voelde me verplicht om het je toch even te melden :)

lunatic zei:
@ Suat: Het meeste wat ik hier had gelezen zijn tegenvallers. Maar heb in mijn eigen omgeving toch mensen lekker zien groeien op t-boll only... beetje tegenstrijdig, dus weet niks zeker. Ik had zelf het idee dat het nèt ietsie sterker is als winny. Vandaar mijn vraag.

Ik dacht dat je om feiten vroeg, bro. Dat ben ik nl ook tegengekomen. Praktijkervaringen zijn idd verschillend. Magoed, dat geldt niet voor iedereen. Ik gebruik een oral dan ook alleen ondersteunend.

Ga nl een test/tren/OT doen. :)

Terug
Naar boven