lunatic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Ik verveelde me, dus ben ff bezig om mijn volgende massa-kuur in elkaar te flanzen. Het lijkt allemaal wat aan de lage kant met dosering, maar ik reageer nog goed op test, ben nog d-boll maagd en masteron reageer ik goed op bij lage dosis.
Als basis neem ik sust voor 8 weken.
week 1-10: 250mg sust eod
week 1-6: 40mg d-boll
week 6-10: 100mg masteron eod
week 12-15: nakuur
dan wil ik dit keer eens iets om de weken tot mijn nakuur te overbruggen. Daarom wou ik in die 3 weken nog een potje turinabol wegvreten. 50mg per dag dus. Misschien dat het voor wat beter spierbehoud en extra hardheid zorgt.. Maar ik weet weinig over dit spul.
Is dat een goed idee, of kan ik beter iets als winstrol nemen?
Als basis neem ik sust voor 8 weken.
week 1-10: 250mg sust eod
week 1-6: 40mg d-boll
week 6-10: 100mg masteron eod
week 12-15: nakuur
dan wil ik dit keer eens iets om de weken tot mijn nakuur te overbruggen. Daarom wou ik in die 3 weken nog een potje turinabol wegvreten. 50mg per dag dus. Misschien dat het voor wat beter spierbehoud en extra hardheid zorgt.. Maar ik weet weinig over dit spul.
Is dat een goed idee, of kan ik beter iets als winstrol nemen?

Maar wil die laatste weken geen spuit meer zetten eigenlijk. En masteron of prop blijft bij mij nog een dag of 6 actief. Ik wil dus die weken een oral omdat ik dan direct kan stoppen en ben nieuwsgierig naar de t-boll, dus wat het kan betekenen op zichzelf tot de nakuur. het is maar een probeersel. geen hoge nood. Ik hoor vaak over leuke resultaten met t-boll. gaat mij erom dat ik aan het eind weer wat aders en diepere groeven kan zien. De dianabol plamuurt alles af he..