AndroidHealthClinic

Overeem faalt roid test

- lui marco
- video uit 2013
- ???
- profit

• Topic Starter Topic Starter
:-(

every day is arm day.

Wie is deze naïeve kneus? Alsof Overeem de enige sporter is die zich naar de top heeft gewerkt met ondersteuning van. Btw dit is wel erg oud nieuws...

• Topic Starter Topic Starter
Zit nou pas de wedstrijd tegen silva te kijken, jezus wat krijgt ie een pak slaag, een normaal mens ligt 3 weken in het ziekenhuis en is gelijk klaar met boksen :eek:

thjaa eigenschuld eh hij was in NL onder begeleiding van rinus vd zeijden en zo haalde hij vele overwinningen maar de k-1 heeft geen geld dus koos ie maar voor de ufc

Lol..Overeem is in eerste instantie mma vechter.

Whaha inderdaad. Hij was al tijd al een MMA vechter en maakte een uitstapje naar K1 omdat het kon.

UFC is het hoogst haalbare in de sport. k1 is poep vergeleken met UFC.

Over die gast van die video, das echt een kneus. Was hem al eerder tegen gekomen.

Ik mis de dagen van Pride in Japan

hoi,

die gast lult te veel
weet nog dat bij bij badr hari ook het 1 en ander was aangetroffen en hij verloor ook meer dan 10 kilo toen ie in de gevangenis zat

in elke sport word doping gebruikt

doei

Schijt Amerikanen met hun politieke correctheid terwijl er een hoop in de UFC aan PED's zitten

Iedereen wilt gewoon 2 enorme beren elkaar de t*ring in zien slaan

idd wie wil nou roy nelson zien papz*k

Schijt Amerikanen met hun politieke correctheid terwijl er een hoop in de UFC aan PED's zitten

Iedereen wilt gewoon 2 enorme beren elkaar de t*ring in zien slaan

Niet alleen in vechtsporten/BB, denk eens aan een Tour de France die een half jaar duurt omdat ze 3 weken tussen elke etappe moeten rusten :P Of voetballers die na een half uur op apengapen liggen. Dat is gewoon niet interessant.

2012 called they want their video back.

• Like
Waarderingen: mat
Wat een idioot
Durf eens normaal engels te praten
En boeie dat Reem aan de roids zat, je kan me niet vertellen dat een Brock Lesnar niet aan de roids zat, en die heeft zoveel veren in zn reet gestoken gekregen van Dana White dat menig pauw jaloers is..

Heel oud nieuws :D Zonder de spullen die hij buiten de UFC kon pakken is het allemaal wat minder met Overeem. Zoals het filmpje ook zegt is hij eigenlijk een light heavyweight -93 Zeker zat hij er aan, net als alle anderen trouwens. Op een enkeling na. Op light heavyweight zat hij net onder de wereldtop, op zijn top als K1 en Stikeforce kampioen, en de afranseling die hij Brock Lesnar gaf... daar was hij 30 kilo zwaarder. Nu moet hij gewoon wat minder arrogant zijn. Die nederlaag tegen Silva kwam alleen maar door onderschatting en tegen Brown door een glazen kin. Hij zal toch een nieuw middel moeten vinden wil ie ooit nog UFC kampioen worden. Al met al is hij nog steeds een geweldige vechter, die vanaf zijn 17de al in de kooi stond :)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ik, geweldige knokker die papz*k met een stalen kin. Maar ja, ik ben een echte UFC fan en kijk meer naar wat iemand op de mat legt ipv of ie abs heeft :-)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Ik, geweldige knokker die papz*k met een stalen kin. Maar ja, ik ben een echte UFC fan en kijk meer naar wat iemand op de mat legt ipv of ie abs heeft :-)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

http://mmajunkie.com/2013/12/antoni...-post-fight-drug-test-stripped-of-50000-bonus

Silva weet er ook alles van btw

Silva is een hypocriet k*taap, maar dat weten we al een jaar of 3..

Overeem is gewoon baas. En overigens super vriendelijk. Ook als hij aan roids zit :trollface:

Had ik totaal niet verwacht

Terug
Naar boven