Fitness Seller

Overeem faalt roid test

Ik kan echt niet naar lui marco luisteren z'n uitspraak is gewoon te k*t

De meeste UFC fighters hebben geen massieve borstspieren omdat dat relatief weinig nut heeft en veel energie vreet.
En hoe vaak zie je niet mannen met een redelijk "onafgetraind, vettig" lijf winnen tegen de gespierde afgetrainde tegenstander?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Heel oud nieuws :D Zonder de spullen die hij buiten de UFC kon pakken is het allemaal wat minder met Overeem. Zoals het filmpje ook zegt is hij eigenlijk een light heavyweight -93 Zeker zat hij er aan, net als alle anderen trouwens. Op een enkeling na. Op light heavyweight zat hij net onder de wereldtop, op zijn top als K1 en Stikeforce kampioen, en de afranseling die hij Brock Lesnar gaf... daar was hij 30 kilo zwaarder. Nu moet hij gewoon wat minder arrogant zijn. Die nederlaag tegen Silva kwam alleen maar door onderschatting en tegen Brown door een glazen kin. Hij zal toch een nieuw middel moeten vinden wil ie ooit nog UFC kampioen worden. Al met al is hij nog steeds een geweldige vechter, die vanaf zijn 17de al in de kooi stond :)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ik, geweldige knokker die papz*k met een stalen kin. Maar ja, ik ben een echte UFC fan en kijk meer naar wat iemand op de mat legt ipv of ie abs heeft :-)

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Ik, geweldige knokker die papz*k met een stalen kin. Maar ja, ik ben een echte UFC fan en kijk meer naar wat iemand op de mat legt ipv of ie abs heeft :-)

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

http://mmajunkie.com/2013/12/antoni...-post-fight-drug-test-stripped-of-50000-bonus

Silva weet er ook alles van btw

Fedor Emilianenko, 100 % puur beest! In zijn prime de absolute heerser! Niet afgetraind, papperig, maar als hij mepte was het als een trein, en als hij je vastpakte, dan kreeg je een submission aan je broek. Supersterk en keihard karakter. Zijn trainingen waren gewoon absurd! (weeral off topic :) )

De meeste UFC fighters hebben geen massieve borstspieren omdat dat relatief weinig nut heeft en veel energie vreet.
En hoe vaak zie je niet mannen met een redelijk "onafgetraind, vettig" lijf winnen tegen de gespierde afgetrainde tegenstander?

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Het vreet meer energie als vet, maar daar tegenover staat wel extra krachtgeneratie etc.

Daarom zal een Roy Nelson ook nooit kampioen worden..

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Het vreet meer energie als vet, maar daar tegenover staat wel extra krachtgeneratie etc.

Daarom zal een Roy Nelson ook nooit kampioen worden..

Tuurlijk hebben borstpieren hun voordeel, maar de training die je er in stopt om ze te ontwikkelenstop je beter in andere spiergroepen en trainingen. Kijk naar alle grote kampioenen, de meesten hebbn bijna een vlakke borst.

old news

Terug
Naar boven