MuscleMeat

Overeem vs Werdum

Bezoekers in dit topic

seetjetoebak

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2005
Berichten
430
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Overeem zou Werdum moeten kunnen verslaan.:rolleyes:
Toch vertouw ik die Werdum voor geen haar,zie wat hij Fedor gelapt heeft.
Iemand een idee hoe het met Werdum's conditie gesteld is????
 
Maakt niet uit wat voor conditie hij heeft. Na een minuut is het al klaar.
 
Ik stelde mij al altijd vragen bij zijn kin, maar blijkbaar is hij nog geen enkele keer KO gegaan... (wel TKO'd door Dos santos), Alistair zal toch zeker van zijn ground game moeten zijn om mee te gaan naar de grond... Qua striking is er volgens mij geen enkele HW die momenteel in de buurt komt van Ubereem
 
wanneer is deze match nou ik wacht al maanden hierop
 
18 juni bro..18 juni....nog maar een paar nachtjes slapen dus...denk dat iedereen vol spanning naar deze partij uitkijkt. :D
 
Ik gok op een gelijke tactiek als tegen Brett Rogers ... tegen de grond smijten als een lappenpop en beuken met hammerfists en knietjes in de midsectie:)

Als ie zich maar niet in dezelfde val laat lokken als Fedor :mad:

Aftellen maar :D

Dit kampioenschap winnen en dan meten met de groteren in UFC.
 
Over slagkracht bestaat er geen gelijke voor Overeem maar eens ze naar de grond gaan is het een ander paar mouwen. Dan zitten ze in Werdum's domein.
Bookies zetten Werdum op 3.5,das wel overdreven imo. Hij is niet te onderschatten.
 
wat een "toernooi" als om het half jaar eens een gevecht plaats vind.
 
Het duurt ondertussen al zo lang dat mijn interesse in dat hele HW toernooi allang weg is. Doodzonde, want ik vond de opzet erg leuk.
 
Op welke zender is de wedstrijd, of is het live online?
 
Ik denk dat the reem nog groter geworden zal zijn :p
maareuh is inderdaad wel rot dat ze zo weinig vechten, tijdspanne is veel te lang.
 
the reem groeit als kool, da's duidelijk :)

ik denk dat verdum een hele moeilijke heeft aan overeem. Overeem zijn groundgame is erg goed namelijk, hij heeft heel veel training in submission grappling. Van zijn 11 losses heeft hij er maar 2 op submission (waarvan 1 van werdum).

Ik moet zeggen dat ik bigfoot trouwens meer kans zou geven tegen overeem momenteel dan werdum.
Verder ben ik erg in tweestrijd over welke uitkomst is beter zou vinden:
- overeem omdat het een nederlander is met een uberfysiek
- werdum omdat hij van fedor heeft gewonnen en wel even moet laten zien dat hij inderdaad top notch BJJ'r is.
 
zie werdum overeem niet naar de grond halen, en overeem is niet zo stom om in de guard van de beste BJJer in het HW-gebeuren te springen.
 
zie werdum overeem niet naar de grond halen, en overeem is niet zo stom om in de guard van de beste BJJer in het HW-gebeuren te springen.

Het zou niet de eerste keer zijn.
 
Iemand toevallig een recente picture van ali? bvd
 
Het zou niet de eerste keer zijn.

Vroeger vocht Alistair als een kemphaan, té agressief en geen flauw benul van optimale bereik. aka crowding. Struve heeft dat ook.

Nu vecht hij veel intelligenter en hij weet ook dat Werdum absolute wereldtop is op de grond maar staand redelijke beperkt, terwijl alistair absolute wereldtop is geworden staand en beperkt op de grond(tov Werdum).

Als je gameplan dan guardspringen is ben je en verschrikkelijk idioot.
 
Laatst bewerkt:
Hij hoeft maar 1 keer te struikelen.
 
ik hoop ook op een gevecht zoals tegen rogers . DE BEUK ER IN!
met werdum zal het idd niet handig zijn om te struikelen/vallen. werdum mag niet onderschat worden.
 
Hij hoeft maar 1 keer te struikelen.

ja natuurlijk.

Nooit zekerheden in MMA. Krijg ook een beetje een Gonzaga - cro-cop gevoel...
 
die card is awesome, deze ga ik echt proberen live (stream) te kijken.
Carano is back !
 
Back
Naar boven