AndroidHealthClinic

Overgeven door havermout

mdepem

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
56kg
Hallo,

Ik heb een voedingsschema samengestelt waar ik nu zon 3 a 4 weken mee bezig ben. Hierin drink ik smorgens havermout met melk en aardbeien (in de blender en dan opdrinken). Normaal is het wel naar binne. Te krijgen maar niet lekker ofzo. Het probleem is nu dat ik vanmorgen letterlijk over mn nek ging. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, wat moet ik nu doen? Kan ik het misschien vervangen voor muesli met yoghurt?

Alvat bedankt

Alle dingen die je niet lust/van gaat kotsen uit je voedingsschema halen... anders ga je het nooit volhouden.
overigens vind ik "ik lust het niet" een wijven/kleine kinder opmerking.

• Topic Starter Topic Starter
Lusten doe ik wel maarja ervan overgeven gaat wel een beetje ver vind ik, hoe moet ik het dan vervangen?

Keertje melk koken in een pannetje en dan havermout erbij tot het een papje is. Veel lekkerder

hoofd omlaag houden werkt bij mij goed tegen kotsneigingen. hoofd naar boven soms ook

en je moet ook op het juiste moment doorslikken, je kunt dan aanvoelen of je wel of niet hoeft te braken

Goeie tip, maar helaas moet ik sochtends al om half 7 opstaan en heb dan al redelijk weinig tijd dus kan ik niet nog gaan koken. eerder kan ook eigenlijk niet want mijn de rest van mn gezin gaat altijd voor mij in de douche (ik ben de laatste die de badkamer gebruikt). Kan het wel avond van te voren doen en dan dag erop opwarmen? Of is dat geen optie?

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

hoofd omlaag houden werkt bij mij goed tegen kotsneigingen. hoofd naar boven soms ook

en je moet ook op het juiste moment doorslikken, je kunt dan aanvoelen of je wel of niet hoeft te braken

Dit ga ik zeker proberen

Goeie tip, maar helaas moet ik sochtends al om half 7 opstaan en heb dan al redelijk weinig tijd dus kan ik niet nog gaan koken. eerder kan ook eigenlijk niet want mijn de rest van mn gezin gaat altijd voor mij in de douche (ik ben de laatste die de badkamer gebruikt). Kan het wel avond van te voren doen en dan dag erop opwarmen? Of is dat geen optie?

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Dit ga ik zeker proberen

Je kunt het ook de avond van te voren met yoghurt in de koelkast zetten. Overnight Oatmeal

Iets anders eten

gewoon vervangen, zo moeilijk is dat toch niet..

Havermout mischien vervangen door brinta

Weer zo'n huilebalk die 101 opties niet kan doen

je kunt online ook van die fijngemalen oats halen (bij b&f shop bv), (even in een shakebaker doen) Dat kun je dan ook bijna gwn wegdrinken ipv happen zeg maar. Als je er dan nog wat smaakmakers indoet zoals bv eiwitshakes of natuurlijke zoetmakers (bananenpoederstof/vanille poeder / cacao/ kaneel wat je lekker vindt) smaakt het nog verschrikkelijk lekker ook (hoef je ook niet per se meer je aardbeien te bereiden van te voren, scheelt ook weer tijd ;))

Neem gewoon weightgainer shake

Kaneel, cacao, kokospoeder

of brinta....

Brinta heb ik ook al geprobeerd maar ben van brinta op havermout overgestapt omdat ik brinta helemaal niet lekker vond, en havermout me beter beviel. Ik ga proberen met dat yoghurt en dan de avond ervoor erin zetten.

Maar even niet over de havermout waarom is het eigenlijk slecht om muesli met yoghurt te eten ipv havermout met melk of yoghurt?

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ik kom trouwens zonder shakes al uit op 124 gr eiwitten per dag, dat leek me genoeg aangezien ik 53 weeg en ik had gelezen dat 2 tot 2,5 nodig was. En bij die 124 gr eiwitten is het avondeten nog niet bij opgetelt aangezien dit altijd anders is.

muesli káaan wel denk ik, let alleen op dat er niet teveel suikers inzitten, en ook hoe meer eiwitten en vezels hoe beter.

Brinta heb ik ook al geprobeerd maar ben van brinta op havermout overgestapt omdat ik brinta helemaal niet lekker vond, en havermout me beter beviel. Ik ga proberen met dat yoghurt en dan de avond ervoor erin zetten.

Maar even niet over de havermout waarom is het eigenlijk slecht om muesli met yoghurt te eten ipv havermout met melk of yoghurt?

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ik kom trouwens zonder shakes al uit op 124 gr eiwitten per dag, dat leek me genoeg aangezien ik 53 weeg en ik had gelezen dat 2 tot 2,5 nodig was. En bij die 124 gr eiwitten is het avondeten nog niet bij opgetelt aangezien dit altijd anders is.

Pak een scheutje melk, gooi er een paar scheppen havermout in, roer het door. Pleur het in de magnetron op 2 minuten. Ga douchen, was je pik en doe je onderbroekje aan. Maak op smaak met beetje kaneel en vreten maar. Je havermout op smaak brengen hè, niet je pikkie. Kan ook op smaak brengen met whey.

Terug
Naar boven