Fitness Seller

Overgeven door havermout

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de reactie, ik ga nu eerst alle bovengenoemde opties proberen.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Heb ff de muesli die we altijd hebben "gescant" met de fitnesspal app, en er stond dat er 3,8 gr suikers inzitten per 50 g, dat leek mij best weinig?

Muslie met gedroogd fruit van de Ah zou prima kunnen met magere yoghurt. Zit in een groene zak van 750 gram, moet je maar ff opzoeken op ah.nl eet ik soms ook om af te wisselen. Zijn goede macro's en geen toegevoegd suiker.

Ja wij hebben euroshopper van jumbo, ook groene zak maar zit 1000 gr in.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Hoe kan ik trouwens havermout/muesli afwegen? Ik heb het altijd gedaan aan de hand van mijn blender deed daar tot een bepaald streepje en dan melk enzo erbij, maar hoeveel gram is bijvoorbeeld 1 eetlepel havermout/muesli? En bedoelen jullie dan afgestreken of gewoon een volle schep?

Ja wij hebben euroshopper van jumbo, ook groene zak maar zit 1000 gr in.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Hoe kan ik trouwens havermout/muesli afwegen? Ik heb het altijd gedaan aan de hand van mijn blender deed daar tot een bepaald streepje en dan melk enzo erbij, maar hoeveel gram is bijvoorbeeld 1 eetlepel havermout/muesli? En bedoelen jullie dan afgestreken of gewoon een volle schep?

Keukenweegschaal genius

Ja zat ik ook al aan te denken maar kun je die dingen ergens goedkoop kopen? Niet dat ik 50 euro ofzo moet uitgeven

Oke dankje

Xenos voor €1,50 ofzo

Voor €1,50 zul je geen weegschaal hebben :P €10,- is wat realistischer ;)

Bij Action is het 5 euro ofzo en Blokker voor 10 eu.

Ik ga er binnenkort langs, en 1,50 leek mij ook wel een beetje onrealistisch haha

Kruidvat:

1327970.gif

Kijkshop:

1325576.gif

Die vind de kruidvat ga ik denk ik halen, is hier het dichtst bij. Bedankt voor de folders!

Pak een scheutje melk, gooi er een paar scheppen havermout in, roer het door. Pleur het in de magnetron op 2 minuten. Ga douchen, was je pik en doe je onderbroekje aan. Maak op smaak met beetje kaneel en vreten maar. Je havermout op smaak brengen hè, niet je pikkie. Kan ook op smaak brengen met whey.

Hahahahahahaha post van de dag :roflol:

Nu ik toch dit topic heb gemaakt, zou ik graag jullie mening hebben over mijn voedingsschema:

- 7.15-7.30 - 250 ml melk + 50 gr havermout + 100 gr aardbeien in de blender
55 gr ontbijtkoek

- op school van 8.30 tot gemiddeld 15.15 - 8 boterhammen, 4 pindakaas, 4 kipfilet, tijden verschillen

- 17.00 avondeten - altijd verschillend

- 18.00 training

- 19.00 na de training - 2 boterhammen met gerookte zalm/kipfilet, appel, mandarijn en 250 ml melk

- 21.30 - 450 gr magere milde kwark

Daarna slapen

Over de hele dag verspreid drink ik 1,5 tot 2,5 liter water en soms nog thee tussendoor

In de weekenden drink ik soms een glas ijsthee op het werk en als ik lang moet werken (werk bij een horecabedrijf) smiddags tostis ipv 4 boterhammen

Alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Ik drink trouwens 1 x in de week wat bier en eet 1 x in de week friet. Soms eet ik als echt geen zin heb in de havermoutshake 's ochtends magere yoghurt met cruesli. Verder cheat ik niet echt veel. Behalve als het carnaval ofzo is dan let ik totaal niet op mijn voeding.

je kan toch ook wat meer melk drinken bij je havermout shake
dan is het niet zo papperig

en ontbijtkoek:eek: nee.

Wat zou ik voor die ontbijtkoek moeten ruilen? Want dat scheelt weer 170 kcal.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

En de shake ging vanmorgen weer gewoon goed, dus ik hoop dat het niet meer voorkomt

Quinoa avond van te voren koken, koelkast laten staan en de volgende ochtend met je shake achterover kloeken.

Terug
Naar boven