Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat jij wilt lul
wist dat iemand er over ging vallen. fine, niet dan, kzie gewoon een correlatie tussen ohp kracht en Bench kracht, verhouding boeit geen hol.
Wat is dit nou weer voor onzin. Natuurlijk doet de verhouding er wel toe.
Waar haal je dit vandaan? Bij de meeste mensen hier is dit dus absoluut niet het geval.
Eens, heb me een tijd op mp gefocust en kwam tot 1x100, bank zakte in die weken tot het nulpunt.
De een gaat op bench vooruit met overhead press assistance, de ander gaat er op achteruit.
Er is dus niet zo heel veel feitelijks over te zeggen, dan dat het persoonsgebonden is.
Ik denk dat als je achteruit gaat op je bench door overhead werk, je het niet als assistance gebruikt. Ik denk dat je dan teveel bezig bent met de oh press prioriteren, dat kan zijn door te vaak bench te vervangen door oh press (en je dus de bewegingsbaan minder eigen wordt) of te zwaar gaat/veel volume draait op oh press. Als assistance zou je altijd reps over moeten houden. Ik merk zelf bijvoorbeeld weleens als ik op de zaterdag net te hard heb gepushed op overhead werk, dat mijn maandagsessie bench onnodig zwaar is. Benchen met vermoeide schouders is waardeloos, benchen met sterke schouders door goed met je overhead assistance om te gaan daarentegen,,,
Viel mij op dat de OHP bij Wendler 531 en dus ook bij mijn schema (Juggernaut program 2.0) er standaard in zit en er een vaste dag voor is. Ben het overigens helemaal met Starter20 eens. Waarom hechten Jim Wendler en Chad Wesley Smith dan zoveel waarde aan die OHP of lijkt dat maar zo?