martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo lullen over bench ja wat heeft hij jou ooit gedaan :s
Ik heb weleens begrepen dat de meeste testosteron receptoren (of hoe het ook dan ook heet) in de schouderkoppen zitten. Wanneer je hulpmiddelen gebruikt zullen je schouders het snelst sterker worden. Dat zou kunnen verklaren dat het voor jou een sterk punt is.
Misschien is het dus eerder een correcter statement om te zeggen dat het voor de niet naturel powerlifter minder belangrijk is?
Afgezien van dat zwakke punten per persoon verschillen, blijft dit toch ook nog wel van invloed.
er zitten meer androgene receptors in delts, traps en upper chest. Daarom kan je vaak ook aan de traps zien of iemand niet natty is.
Geen idee of androgene receptors ook kracht leveren hoor.Dit wist ik serieus niet maar verklaart idd wel veel zou het kloppen.
lolGeen idee of androgene receptors ook kracht leveren hoor.
Ik weet niet eens wat een androgene receptor is. Het enige wat ik weet is dat ze meer gestimuleerd in delts en traps oid worden als je on bent
Ik heb geen idee hoe dat zit met receptoren maar ik lees op fora over het algemeen dat er maar weinig mensen zijn die veel overdracht van de OHP naar de benchpress hebben.
Zo ook in deze thread lijkt dit het geval.
Ik denk dat een individueel zwak punt een veel prominentere reden zal zijn waarom je een bepaalde oefening als assistence kiest.
Ik heb weleens begrepen dat de meeste testosteron receptoren (of hoe het ook dan ook heet) in de schouderkoppen zitten. Wanneer je hulpmiddelen gebruikt zullen je schouders het snelst sterker worden. Dat zou kunnen verklaren dat het voor jou een sterk punt is.
Misschien is het dus eerder een correcter statement om te zeggen dat het voor de niet naturel powerlifter minder belangrijk is?
Afgezien van dat zwakke punten per persoon verschillen, blijft dit toch ook nog wel van invloed.
OHP, strict of otherwise, is een onvervangbare oefening om de structurele integriteit van je schouders te garanderen. Bench is dat niet. Bench is wel heel populair. OHP is dat niet. Als je enkel een sterke bench wil kun je wss je energie in iets anders steken, ookal zijn OHP gains meestal 1:1 met bench gains, maar als je blessurevrij wilt benchen je hele leven zou ik een vorm van OHP permanent integreren in je schema's, al was het een pompoefening. En zelfs al moest ik poep praten: de bench is geen gebalanceerde oefening voor de schouders: schouderflexie over een kleine ROM met veel gewicht, open chain exercise en de schouders strak tegen een bank geduwd dus stress blijft volledig op de schouders bij fatigue. Dus zelfs als je geen OHP zou willen doen moet je sws supplemental shoulder work doen, en wat beter dan een OHP (en een pull up).
Waar haal je dit vandaan? Bij de meeste mensen hier is dit dus absoluut niet het geval.
Waar haal je dit vandaan? Bij de meeste mensen hier is dit dus absoluut niet het geval.
wist dat iemand er over ging vallen. fine, niet dan, kzie gewoon een correlatie tussen ohp kracht en Bench kracht, verhouding boeit geen hol.
Per persoon persoonlijk **