- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Graag lees ik de logs van mensen die deze bijhouden (mijn complimenten). Ook de kuurschema's mag ik graag doornemen. Echter, wat mij opvalt is dat iedereen ontzettend hoge verwachtingen heeft van de kuur.
"Ik hoop dat ik er 7 of 8 kilo aan overhoud"
"Ik verwacht er zo'n 9 kilo aan over te houden"
Zijn dit de kilo's direct na de kuur? Want mensen in mijn directe omgeving (niet forummers) hebben het over 3 tot maximaal 5 kilo (uitschieters). En dan hebben ze het over een aantal maanden na de kuur. Als je lichaam weer enigszins in het normale ritme zit en je hormonale huishouding weer wat op regel is.
Zijn de verwachtingen niet wat te hoog? Of is dit daadwerkelijk wat je kan overhouden aan een kuur?
"Ik hoop dat ik er 7 of 8 kilo aan overhoud"
"Ik verwacht er zo'n 9 kilo aan over te houden"
Zijn dit de kilo's direct na de kuur? Want mensen in mijn directe omgeving (niet forummers) hebben het over 3 tot maximaal 5 kilo (uitschieters). En dan hebben ze het over een aantal maanden na de kuur. Als je lichaam weer enigszins in het normale ritme zit en je hormonale huishouding weer wat op regel is.
Zijn de verwachtingen niet wat te hoog? Of is dit daadwerkelijk wat je kan overhouden aan een kuur?