AndroidHealthClinic

overschakelen naar ander UG merk of niet tijdens kuur?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knuppeltje

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Ik begin nu in mijn 5 de week testo-e 500 mg en ondanks mijn goed voedingschema en trainingen weinig resultaat. Volgens mij is dit UG merk zwaar ondergedosseerd. Kan niet vergelijken met andere UG merken omdat dit mijn eerste kuur is, maar ben niet onder de indruk van het resultaat. Ik eet 8 keer per dag en train hard en neem voldoende rust dus daar kan het zeker niet aan liggen. Ik overweeg om nu over te schakelen naar een ander UG merk, maar graag jullie meningen of dit wel verstandig is. Ik zou graag van deze 12 wekende kuur 8 kg winnen, maar vrees ervoor als ik bij dit merk blijf dat de resultaten gaan uitblijven. Kan iemand mij raad geven wat ik in dit geval het beste doe? Alvast bedankt.

Wat zijn je gains tot nu toe?

Zowel op gebied van gewicht als kracht?

Overschakelen kan altijd. Dat je nu nog niks merkt tijdens een eerste kuur lijkt me erg sterk? Zelfs als je voeding niet in orde zou zijn

Overschakelen kan altijd. Dat je nu nog niks merkt tijdens een eerste kuur lijkt me erg sterk? Zelfs als je voeding niet in orde zou zijn

Dit.

Vandaar dat ik benieuwd ben hoeveel je eigenlijk al bent bijgekomen en of welke krachttoename je merkt. Kwestie om het wat beter in te proberen schatten.

2 kg zou je altijd al moeten hebben (zelfs al eet je te weinig), al was het maar vocht van de testosteron :p

• Topic Starter Topic Starter
2 kg gewonnen, maar volgens mij ligt het aan mijn goed voedingschema en trainingen. Heb het gevoel precies of ik niet aan het kuren ben en de kracht dat ik wat gewonnen heb is miniem. Probleem is dat dit mijn eerste kuur is en dat ik dit merk niet kan vergelijken met ander merk. Sta ook nog niet echt bol wat ik wel veronderstel te hebben van AAS. Tis meer een natuurlijke look wat ik persoonlijk minder mooi vind dan iemand die AAS gebruikt. Wel al opmerkingen gehad dat ik wat opgeblazen kop heb met soms rode kleur. Het kan zijn dat mijn verwachtingen te hoog liggen van deze kuur. Nog 7 weken te gaan, dus benieuwd wat het me nog gaat brengen. Morgen bellen voor volledig bloedonderzoek en testen hormonaal en dan weet ik het direct of dit merk ondergedosseerd is of niet. Het merknaam vernoem ik niet want wil de forumregels respecteren.

Plaats je gear in de echt of nep sectie

Als dit je eerste kuur is en dan nog een test only moet je al zeker een paar kilo vocht bijgekomen zijn op 5 weken. Als je sexdrive niet is toegenomen dan smijt je die vails test maar in de vuilbak.

Normaal moet je ondertussen toch wel wat meer merken op gebied van kracht. Ik ging destijds tijdens eerste kuur ongeveer 20kg vooruit op BP (werkset, niet rm).

Qua gewicht moet je na 5 weken toch iets meer bijgekomen zijn als je voeding goed is. Alles wat je zegt wijst dan idd op ondergedoseerde Gear. Bloedtest zal je zekerheid geven.

Hou je ons op de hoogte?

Ik sta dus de Gods ganse dag fucking geil dat is iets dat ik hier niet vermeld heb!
Normaal heb ik een hoog temperament van men eigen, maar nu is het echt extreem geil! Dus op dat gebied klaag ik niet!

Morgen bel ik voor uitgebreide bloedtest en plaats deze hier!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Je weet niet zeker of je nu onderdrukt bent ja of nee
Daarom raad ik aan korte esters te nemen voor de overige 5-7 weken en daarna na te kuren.
Denk aan test p op 150 mg om de dag ipv test e 500 mg per week
Het zou dom zijn als je nu weer lange esters gaat zetten
Dan ga je alleen maar langer on zijn en moeilijker herstellen
Tenminste als je gear ondergedoseerd is...
Met de korte esters kan je in 5-7 weken genoeg bereiken en dan ben je tevreden
Maar het is fijn als je voor de zekerheid je voedingschema en totale kcal inname hier plaats even als je stats
Dat hoorde je in eerste instantie al te doen voor je hier poste

Ik sta dus de Gods ganse dag fucking geil dat is iets dat ik hier niet vermeld heb!
Normaal heb ik een hoog temperament van men eigen, maar nu is het echt extreem geil! Dus op dat gebied klaag ik niet!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Dat was wel handig om te vermelden
Dit doen mannelijke geslachtshormonen met je... Zucht

Hmm vaag.. lijkt er toch op dat het wel weer werkt, ook de opmerkingen over je dikke hasses dat krijg je alleen als je op test zit. Laat morgen maar weten wat je bloedresultaten zijn. Maar dit laat niet zien of je gear ondergedoseerd is.

Je weet niet zeker of je nu onderdrukt bent ja of nee
Daarom raad ik aan korte esters te nemen voor de overige 5-7 weken en daarna na te kuren.
Denk aan test p op 150 mg om de dag ipv test e 500 mg per week
Het zou dom zijn als je nu weer lange esters gaat zetten
Dan ga je alleen maar langer on zijn en moeilijker herstellen
Tenminste als je gear ondergedoseerd is...
Met de korte esters kan je in 5-7 weken genoeg bereiken en dan ben je tevreden
Maar het is fijn als je voor de zekerheid je voedingschema en totale kcal inname hier plaats even als je stats
Dat hoorde je in eerste instantie al te doen voor je hier poste

Ik ga het merk niet vernoemen, maar wordt toch op de meeste forums bestempeld als g2g. Goed voorstel van je, maar dan moet ik 7'weken aan een stuk om de 2 dagen gaan prikken en dat zie ik niet zitten.

Morgen maak ik afspraak om bloedtest af te nemen en zal deze hier posten zodra ik resultaten heb gekregen van dokter.

Voedingschema zal ik ook posten morgen en idd dat had ik eigenlijk al eerder moesten posten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Hmm vaag.. lijkt er toch op dat het wel weer werkt, ook de opmerkingen over je dikke hasses dat krijg je alleen als je op test zit. Laat morgen maar weten wat je bloedresultaten zijn. Maar dit laat niet zien of je gear ondergedoseerd is.

Het is ook vaag, maar krascode klopte en ik laat de injecties zette door verpleegster dus ze worden wel degelijk intramusculair gezet.

De bloedtest zal waarschijnlijk duidelijkheid brengen en hopelijk kickt de gear nog in. Zit nu net in 5 de week. Morgen borst en rug dus ben benieuwd of de kracht is toegenomen. Laat wel iets weten.

Komt vaker voor dat codes kloppen maar de inhoud niet :p neem bijvoorbeeld AP. Die produceren in 2 verschillende plaatsen en ze zijn gewoon ruk haha vroeger goed maar nu bagger, net zoals genesis maar dan nog niet zo ver heen

Komt vaker voor dat codes kloppen maar de inhoud niet :p neem bijvoorbeeld AP. Die produceren in 2 verschillende plaatsen en ze zijn gewoon ruk haha vroeger goed maar nu bagger, net zoals genesis maar dan nog niet zo ver heen

De beste gear vindt men nog steeds in apothekers en daar wil ik gerust goed voor betalen, maar er is hier geen enkele dokter te vinden die het voorschrijft. Althans niet in Belgie. UG altijd risico, maar als je echt groot wilt worden en dokters schrijven niet dan is er maar 1 optie en dat is UG. Als ik naar mijn huisdokter toestap met de vraag om testo voor te schrijven krijg ik een preek van hier tot in chakamaka hoe slecht het allemaal wel is bla bla bla. Gezond zal het niet zijn want je weet met UG nooit wat je in uw lijf spuit, maar dat zijn keuzes die je voor jezelf moet maken. Ik heb mijn natuurlijk potentieel er volledig uitgehaald en dit is een lang overwogen vastberaden beslissing en weet wat de risico's zijn, dus ga ook niet zeuren als er iets fout loopt. Nu, deze kuur slaagt niet echt aan, maar wist op voorhand dat dit kon, dus ga er ni om treuren als een zielepoot. Gewoon andere gear proberen en blijven hard trainen en goed eten. Opgeven is niet aan mij besteed en blijf mijn doel nastreven. Ik breek dit merk ook niet af, maar voor mij werkt het misschien niet en voor een ander misschien wel. In het begin is het gewoon wat zoeken. En idd er zal ook veel feak gear in omloop zijn want tegenwoordig kunnen ze alles voor 100% namaken volgens mij en zelfs een kenner met 20 jaar ervaring ziet misschien het verschil niet meer. Vroeger reden ze naar Spanje net over de grens om hun gear te halen zonder voorschrift in apotheek, maar heb gehoord dat dit ook allemaal gedaan is en zo goed als geen enkele apotheek nog AAS verkoopt zonder voorschrift.

dacht dat AP goed was? :( geen ervaring mee ofzo gewoon van horen/lezen

Als het ap uit India is zou het goed moeten zijn. Ik hoorde ook geruchten dat ze nog ergens anders produceren en dat die gear fake is...

In ieder geval stop ik met deze gear want volgens mij zit er gewoon slaolie in of zo! Deze morgen gewogen en zelfs kilo minder dan dag voordien, ondanks dat mijn voeding in orde is! Daarom begin ik deze week met nieuwe gear en start ik terug voor 12 weken en hopelijk slaagt deze aan binnen 3 weken. Als deze gear ook niet aanslaagt dan heeft testo-e gewoon geen invloed op mij of er zit weer slaolie in! De gear is opgestuurd vanuit het lab waar ze het maken en is bekend merk! Had er persoonlijk een mail naar gestuurd naar hun lab en bestelling via hun gedaan en toch nog fake spul. Deze gear die ik nu ga proberen komt uit Nederland, maar goed kan ook fake zijn! We will see!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven