- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
In ieder geval stop ik met deze gear want volgens mij zit er gewoon slaolie in of zo! Deze morgen gewogen en zelfs kilo minder dan dag voordien, ondanks dat mijn voeding in orde is! Daarom begin ik deze week met nieuwe gear en start ik terug voor 12 weken en hopelijk slaagt deze aan binnen 3 weken. Als deze gear ook niet aanslaagt dan heeft testo-e gewoon geen invloed op mij of er zit weer slaolie in! De gear is opgestuurd vanuit het lab waar ze het maken en is bekend merk! Had er persoonlijk een mail naar gestuurd naar hun lab en bestelling via hun gedaan en toch nog fake spul. Deze gear die ik nu ga proberen komt uit Nederland, maar goed kan ook fake zijn! We will see!!
Dat gezeur altijd over fake gear.. Als je even goed je best had gedaan en hier het forum had doorgespit, dan had je wel geweten welke merken links te laten liggen of eventueel links te laten liggen en welke merken op dit moment goed in de markt liggen. Dan heb je al dit gedoe niet. Het is echt geen rocket science..

ben gewoon benieuwd welk Nederlands UG merk je gaat gebruiken want ik er zo even een paar uit mijn mouw schudden waar je beter vanaf kunt blijven haha