XXL Nutrition

overschakelen naar ander UG merk of niet tijdens kuur?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
In ieder geval stop ik met deze gear want volgens mij zit er gewoon slaolie in of zo! Deze morgen gewogen en zelfs kilo minder dan dag voordien, ondanks dat mijn voeding in orde is! Daarom begin ik deze week met nieuwe gear en start ik terug voor 12 weken en hopelijk slaagt deze aan binnen 3 weken. Als deze gear ook niet aanslaagt dan heeft testo-e gewoon geen invloed op mij of er zit weer slaolie in! De gear is opgestuurd vanuit het lab waar ze het maken en is bekend merk! Had er persoonlijk een mail naar gestuurd naar hun lab en bestelling via hun gedaan en toch nog fake spul. Deze gear die ik nu ga proberen komt uit Nederland, maar goed kan ook fake zijn! We will see!!

Dat gezeur altijd over fake gear.. Als je even goed je best had gedaan en hier het forum had doorgespit, dan had je wel geweten welke merken links te laten liggen of eventueel links te laten liggen en welke merken op dit moment goed in de markt liggen. Dan heb je al dit gedoe niet. Het is echt geen rocket science..

• Topic Starter Topic Starter
Dat gezeur altijd over fake gear.. Als je even goed je best had gedaan en hier het forum had doorgespit, dan had je wel geweten welke merken links te laten liggen of eventueel links te laten liggen en welke merken op dit moment goed in de markt liggen. Dan heb je al dit gedoe niet. Het is echt geen rocket science..

Lol, ik heb me goed ingelezen op dit forum en andere forums en dit merk werd het meest aanbevolen en tis nog rommel! Dit merk is voor mij volledig afgeschreven en kom niet zeiken van het zal dan wel aan uw voeding liggen of trainingen want ben overtuigd dat dat goed zit! Het spul is gewoon fake punt aan de lijn. Heb ondertussen al genoeg mails binnengekregen die mijn verhaal bevestigen dat dit UG lab niet meer is wat het geweest is!

Lol, ik heb me goed ingelezen op dit forum en andere forums en dit merk werd het meest aanbevolen en tis nog rommel! Dit merk is voor mij volledig afgeschreven en kom niet zeiken van het zal dan wel aan uw voeding liggen of trainingen want ben overtuigd dat dat goed zit! Het spul is gewoon fake punt aan de lijn. Heb ondertussen al genoeg mails binnengekregen die mijn verhaal bevestigen dat dit UG lab niet meer is wat het geweest is!

9/10 kom je bedrogen uit als je UG uit het buitenland haalt, dat is gewoon een feit.. Dan is die 5/10 in NL zo gek nog niet imo. Anyway je zal wel een pechvogel zijn, maar je zult zeker niet de eerste pechvogel zijn die denkt dat ie alles op orde heeft en dat toch niet blijkt te hebben. Kun je nog zo'n grote bek hebben en hoog van de toren blazen ;)

9/10 kom je bedrogen uit als je UG uit het buitenland haalt, dat is gewoon een feit.. Dan is die 5/10 in NL zo gek nog niet imo. Anyway je zal wel een pechvogel zijn, maar je zult zeker niet de eerste pechvogel zijn die denkt dat ie alles op orde heeft en dat toch niet blijkt te hebben. Kun je nog zo'n grote bek hebben en hoog van de toren blazen ;)

Lol, ik vind totaal niet dat ik een pechvogel ben als ik zie wat ik natuurlijk bereikt heb en daar ben ik best trots op! Ik ben ervan overtuigd dat mijn voeding en trainingen in orde zijn en dat heeft niks te maken met grote bek of van toren blazen, maar met jaren inlezen en uittesten. En ja, ik leer elke dag nog bij van iedereen en blijf me inlezen want ik heb totaal de pretentie niet dat ik alles weet! Bodybuilding is een wetenschap op zich en men blijft bijleren ook al ben je er 30 jaar mee bezig!

• Like
Waarderingen: Vonk
Lol, ik vind totaal niet dat ik een pechvogel ben als ik zie wat ik natuurlijk bereikt heb en daar ben ik best trots op! Ik ben ervan overtuigd dat mijn voeding en trainingen in orde zijn en dat heeft niks te maken met grote bek of van toren blazen, maar met jaren inlezen en uittesten. En ja, ik leer elke dag nog bij van iedereen en blijf me inlezen want ik heb totaal de pretentie niet dat ik alles weet! Bodybuilding is een wetenschap op zich en men blijft bijleren ook al ben je er 30 jaar mee bezig!

:thumbs: Ik hoop dat je nieuwe gear meer aan je verwachtingen zal voldoen dan!

Verwacht je niet gewoon teveel ervan? Ik bedoel maar, je sex drive is door het dak, dus het doet iets. En bij mij begin ik eigenlijk ook pas
echt iets te merken vanaf week 6 ofzo.

Verwacht je niet gewoon teveel ervan? Ik bedoel maar, je sex drive is door het dak, dus het doet iets. En bij mij begin ik eigenlijk ook pas
echt iets te merken vanaf week 6 ofzo.

Normaal moet je van testo-e na 3 a 4 weken iets beginnen te merken en zit nu in week 5 en buiten sex drive merk ik bitter weinig! Gewicht ga ook niet omhoog! Als het pas na 6 weken zou aanslagen en je kuur duurt 10 a 12 weken dan wilt dat zeggen dat je daar nog maar 4 of 6 weken kunt groeien! Dat is niet meer de moeite en erna verlies je van die 4 of 6 weken groei nog eens misschien de helft.

Ik wil gewoon, zonder iemand tegen de schenen te willen schoppen, meegeven dat als je pakweg 6 weken bezig bent met een kcal overschot van pakweg 600kcal per dag.

Dan zou je na 6 weken (42 dagen dus) ongeveer 25 000 kcal op overschot moeten gegeten hebben en dan zou je (zelfs met fake gear) toch ongeveer 3 kg meer op de weegschaal moeten zien (al is het dus gewoon puur lichaamsvet).

Gezien het feit dat TS zijn libido wel degelijk hoger ligt zou ik hem dus aanraden om voedingsschema nog eens te bekijken en anders inderdaad resultaat van bloedtest afwachten.

Normaal moet je van testo-e na 3 a 4 weken iets beginnen te merken en zit nu in week 5 en buiten sex drive merk ik bitter weinig! Gewicht ga ook niet omhoog! Als het pas na 6 weken zou aanslagen en je kuur duurt 10 a 12 weken dan wilt dat zeggen dat je daar nog maar 4 of 6 weken kunt groeien! Dat is niet meer de moeite en erna verlies je van die 4 of 6 weken groei nog eens misschien de helft.

Het is niet omdat je het niet merkt dat het werkt, het niet werkt. Zoals ik al zei, ik begin pas verschil te voelen in kracht etc na 6 weken.

Je gear werkt ook nog enkele weken door na je laatste inject hoor ;)

Libido is flink omhoog geschoten. Dat doet slaolie niet hoor...

Ok goed en wel, maar kuur niet voor constant ne stijve ... te hebben, maar wel voor massa op te bouwen en dat merk ik bitter weinig! Dat hoog libido is leuk meegenomen, maar dat is mijn hoofddoel niet!

Het is niet omdat je het niet merkt dat het werkt, het niet werkt. Zoals ik al zei, ik begin pas verschil te voelen in kracht etc na 6 weken.

Je gear werkt ook nog enkele weken door na je laatste inject hoor ;)

ik ga toch overschakelen op andere gear en zien binnen paar weken wat dat geeft! Als dat ook niets wordt dan riskeer ik het niet meer om UG te kopen! 6 weken is lang dan is volgens mij je gear ondergedosseerd!

Nu maar hopen dat je nieuwe merk wel wat oplevert. Hoop alleen niet dat je weer een stront merk gekozen hebt en hierdoor alle UG labs als fake beschouwt

Nu maar hopen dat je nieuwe merk wel wat oplevert. Hoop alleen niet dat je weer een stront merk gekozen hebt en hierdoor alle UG labs als fake beschouwt

Luister, wat kan ik meer doen dan me te informeren en mij in te lezen! Heb dat trouwens gedaan bro en heeft me tot nu toe weinig opgeleverd! Ik kan dus niet meer doen dan me inlezen en een product kopen waar de meeste achter staan, toch?? Kan moeilijk alle UG merken in mijn kont gaan spuiten tot ik eens op 1 stoot dat werkt! Trouwens kan moeilijk geloven dat alle UG merken brol zijn want dan verkopen die dealers op het laatste ook niet veel meer veronderstel ik! Als het allemaal brol zou zijn, zouden ze nog alleen verkopen aan de nieuwelingen die nog niet door hebben dat UG zwaar ondergedosseerd zou zijn of soms fake. Alleen een bloedtest kan dit bewijzen!

Sinds wanneer geeft sla olie je een hoger libido. Gear zal waarschijnlijk real zijn, probleem is meestal de gebruiker zelf.

Sinds wanneer geeft sla olie je een hoger libido. Gear zal waarschijnlijk real zijn, probleem is meestal de gebruiker zelf.

Lol, dus van UG krijg je een stijve geile ... de gods ganse dag en daar moet je het dan maar mee doen?? Jij bent goed jij!

ik was je ook niet aan t vallen maat :o ben gewoon benieuwd welk Nederlands UG merk je gaat gebruiken want ik er zo even een paar uit mijn mouw schudden waar je beter vanaf kunt blijven haha

Waarom stuur je dan gewoon niet even een pb om me te laten weten welke ik zeker niet moet kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven