MuscleMeat

overschakelen naar ander UG merk of niet tijdens kuur?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je idd je kcal nog een beetje moet verhogen en je trainingen moet je niet elke week veranderen natuurlijk.

Omdat je zelf aangeeft dat je libido hoog is zit er wel werkzame stof in je gear (hoeveel werkzame stof zal je bloedtest uitwijzen) maar je zou dus echt wel nog wat moeten kunnen gainen.

Samengevat: ik denk dat je ofwel laat/weinig reageert op je kuur en/of dat je toch nog wat meer moet gaan eten. Het merk die je gebruikt zou in principe goed moeten zijn dus probeer je daar voorlopig niet teveel in op te jagen. Gewoon verder knallen en de komende weken nog wat kilo's pakken :)

Van een test only (eerste kuur) mag je ongeveer 4-5 kg vvm verwachten dus het kan nog.

Ik ga u raad opvolgen en cal verhogen, maar dan ga ik misschien wel bijkomen, maar niet van de AAS maar wel door de voeding!

ik heb misschien wat selectief gelezen.. Maar... Ik kan nu al met enige zekerheid zeggen dat het niet aan de gear maar aan de gebruiker ligt. Dan wel zijn voeding of zijn te grote verwachtingen (wat bij mij de eerste kuur ook was). Vaak realiseer je je pas hoe hard je aan het knallen was als je off bent of fotos ziet van toen je on was.

5 weken on en nauwelijks 2 kg bijgekomen! Maar goed, ik zal kijken wat het me brengt de volgende weken! Gewoon goed blijven dooreten en trainen!

Ik post straks foto in echt nep selectie mijn gear!

Mijn gear is gepost in de echt nep selectie onder alpha pharma en baltic echt of nep! Krijg de link niet gekopieerd naar hier dus mijn excuses hier voor.

Hopelijk kunnen de experts onder jullie mij meer vertellen over de gear want ben er niet in thuis.

Alvast bedankt.

Ik ga u raad opvolgen en cal verhogen, maar dan ga ik misschien wel bijkomen, maar niet van de AAS maar wel door de voeding!
Als ik dit zo lees.. Nee, laat maar.

33e39f98f5eb67fadee8a86c8d4ee452.jpg

dacht dat AP goed was? :( geen ervaring mee ofzo gewoon van horen/lezen
Ik zit nu aan de test p van ap en mij hoor je niet klagen geen last van PiP wat ik bij verschillende merken wel heb en doet wat het hoort te doen zelfs op de lage dosis van 50mg Ed.
Zet nog wel 75mg mast p en 100mg tren ace van prl erbij.

Ik kan zelfs mensen die zijden Dat hun tren niks deed.terwijl ze elke week groter werden.je verwacht vaak te veel

Jongens het is zijn eerste kuur.. Ik begon met winstrol depot en merkte dus echt wel dat ik on was

Is niet de bedoeling om je neer te halen, meer om je te laten inzien dat de manier waarop je je eigen overtuiging predikt riekt naar onwetendheid.

Je libido is sky-high sinds de start van je kuur dus het lijkt me niet onlogisch dat meerdere posters concluderen dat er daadwerkelijk werkzame stoffen in jouw AAS aanwezig zijn. Vervolgens accepteer je dat standpunt pas wanneer een Mod dit óók aangeeft. No offence @tremendes maar hij is niet de enige member op dit forum met kennis. Je geeft aan dat je voeding op orde is maar ik heb je geen schema zien posten (overheen gelezen?) waarover de ervaren mensen hier kunnen oordelen of jij inderdaad wel goed eet.

Je hebt ongetwijfeld onderzoek gedaan naar AAS en de middelen die je gebruikt, je bent 2kg aangekomen sinds de start van je kuur en zit op het punt dat je er inderdaad iets van moet gaan vernemen. Misschien merk jij het iets later dan de meeste gebruikers, misschien merk jij het persoonlijk zelfs helemaal niet (afgezien van je libido en uiteindelijke toename in gewicht/ voor-na foto's) maar het lijkt erop dat je écht wel gewoon 'goed spul' hebt.

Post je voedingsschema, post een trainingsschema (en verander dit niet elke week) en kijk het nog een week of 2 aan voordat je besluit te gaan switchen naar een ander merk. Sowieso zou ik alleen al een week of 2 doorgaan omdat ik het zonde zou vinden van de €'s als blijkt dat ik er gewoon anders dan de meesten op reageer.

Mijn gear is gepost in de echt nep selectie onder alpha pharma en baltic echt of nep! Krijg de link niet gekopieerd naar hier dus mijn excuses hier voor.

Hopelijk kunnen de experts onder jullie mij meer vertellen over de gear want ben er niet in thuis.

Alvast bedankt.

Zijn goede merken. Je verwacht dus te veel zoals ik ook al zei.

Denk dat ts zijn antwoord wel gehad heeft na 72 postings.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven