AndroidHealthClinic

overtollige huid gezeik

vetzakje

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
hallo,
ik ben nu bijna 35 kg kwijt en heb overtollige huid niet extreem veel maar het is toch irritant. mij vraag is trekt dit helemaal weg als je nog maar 18 bent? en hoe kan ik het wegtrekken extra stimuleren?

groetjes de huidplooi;p

Als je nog 18 bent heb je volgens mij nog wel kans dat het nog vrij elastisch is en dus nog goed komt.

Als je wat ouder bent is er volgens mij vrij weinig aan te doen, behalve een operatie dan.

Of je moet opeens ****ing buff worden :D

• Topic Starter Topic Starter
ruud ik hoop het

Zijn wel meer van dit soort topics overigens, moet je even de zoekfunctie gebruiken ;)

Is je doel alleen maar om af te vallen of ga je nu flink aan het ijzer om wat spiermassa bij te komen?

chipmunk, ik zou er wel voor willen gaan.
maar ik zie het niet als hoofdzaak.
groeten

chipmunk, ik zou er wel voor willen gaan.
maar ik zie het niet als hoofdzaak.
groeten

Als je wat extra spiermassa wint, vult dat het overtollig vet wat meer op en zul je er wat minder last van hebben + het ziet er beter uit.

Maar goed, als je het niet als ''hoofdzaak'' ziet, kan het lang duren voordat er wat kilo's spiermassa bij komen.

ruud dat weet ik daarom zette ik er ook bij gezeik aangezien het misschien moeilijk is te begrijpen dat je een persoonlijk antwoord wil omdat ik er aardig mee zat...

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 20:40 ----------

chipmunk kan het wel als hoofdzaak gaan zien maar welke spieren zijn dan het belangrijks buik borst en rug?

ruud dat weet ik daarom zette ik er ook bij gezeik aangezien het misschien moeilijk is te begrijpen dat je een persoonlijk antwoord wil omdat ik er aardig mee zat...

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 20:40 ----------

chipmunk kan het wel als hoofdzaak gaan zien maar welke spieren zijn dan het belangrijks buik borst en rug?

alles

Ja niets voor laten gaan gewoon lekker alles trainen

met trainen ga ik zowizo door dus dat is het punt niet...

Hmm, heb je ook striae op je 'lovehandles' en je buik? Dan is de kans klein denk ik dat het weer strak trekt. Dan is je huid namelijk uitgerekt en niet elastisch meer.

Ik heb het zelf ook, ben op mijn 17e zo'n 27kg afgevallen...heb nu nog steeds last van die overtollige huid.
Zat er een tijd lang erg mee, maar met de tijd ga je het wel accepteren.

marvin een beetje maar zie die ook al beetje wegtrekken door een speciale creme.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:00 ----------

#schijnt# zoo

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:06 ----------

zal binnen enkele dagen ff een fototje posten

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:07 ----------

het is echt niet veel maar vervelend!!

what ever... the training begins to be a monster!

aftrainen tot onder 10% vet, dan kijken wat er blijft hangen, vervolgens 15 kilo spiermassa erbij trainen. Als je dan nog overtollige huid hebt ---> operatie

yeah buddy , over wat voor termijn moet ik 15 kg bekijken 5 jaar ofzo?

yeah buddy , over wat voor termijn moet ik 15 kg bekijken 5 jaar ofzo?

15kg aan spiermassa... Tja, ligt aan jou.
Denk dat 3-4 jaar wel een realistisch doel is voor een gemiddeld persoon.

De eerste KG's zijn altijd het makkelijkst. De laatste beetjes erbij krijgen duurt erg lang.

Gewoon laten opereren. Als je er echt mee zit, wordt dat vergoed door de verzekering.

Gewoon laten opereren. Als je er echt mee zit, wordt dat vergoed door de verzekering.

u sure?
Is toch gewoon cosmetische chirurgie?

Dus als ik vind dat 18cm lange pik te erg voor woorden is en ik naar de 25cm wil... Krijg ik gratis een penisvergroting van mijn verzekering? :D

feelsgoodman

heb een hekel aan ziekenhuizen dus t word 5 x per week krachttrainen
goed verdeelt alleen dan ff voeding schema maken zit nu met 87kg op 15%
naar de 82 en dan ga ik denk ik maar is beginnen

Terug
Naar boven