Fitness Seller

35 kg. erbij in een half jaar

Zoiets noemt men een compulsieve leugenaar. Liegen om de waarheid te verbergen en zijn leugen als waarheid aannemen. Woog wrs 60 op zen 17 en heeft 10 kg gepakt waarvan 4 kg vet. Kwil wel eens fotos van die gozer zien... ziet er vast beroerd uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat het een beetje raar klinkt, maar heel wat mensen beweren veel meer aan te komen dan een paar kilo's, maar dan blijkt dat ze na een bulkfase er heel wat vet bijkregen.
Ik heb het altijd nogal onduidelijk gevonden hoeveel je er nu droge spiermassa bijkrijgt. Het hangt ook van zoveel factoren af.

Ik weet dat het een beetje raar klinkt, maar heel wat mensen beweren veel meer aan te komen dan een paar kilo's, maar dan blijkt dat ze na een bulkfase er heel wat vet bijkregen.
Ik heb het altijd nogal onduidelijk gevonden hoeveel je er nu droge spiermassa bijkrijgt. Het hangt ook van zoveel factoren af.
Ik ben nu 85 kg op het zelfde vp als dat ik in januari 2016 73.5 woog. Ik weet niet of het allemaal spier is dan maar vet is het nu in ieder geval niet meer!

als beetje bodybuilder / krachtsporter krijg je regelmatig aandacht, opmerkingen en

mensen die je nastaren dus allemaal heel positief en leuk,

(1.92 met ruim 125kg is blijkbaar imposant,hoewel ik me 9 v/d 10 keer 1.60 en 50 kg voel :roflol:)

maar zinloze discussies met noobs over BB in het dagelijkse leven ga ik uit de weg ,waste of time

Laatst bewerkt:
als beetje bodybuilder / krachtsporter krijg je regelmatig aandacht, opmerkingen en

mensen die je nastaren dus allemaal heel positief en leuk,

(1.92 met ruim 125kg is blijkbaar imposant,hoewel ik me 9 v/d 10 keer 1.60 en 50 kg voel :roflol:)

maar zinloze discussies met noobs over BB in het dagelijkse leven ga ik uit de weg ,waste of time

Wat is daar mis mee? :(

Ja zou ook kunnen. Er wordt om mij heen ook snel door mensen aangenomen a 1 kg er bij.. Hoppa spier! Maar die gasten zijn soms enorm ecto en eten zich de rambam om aan te komen..... Dus dan zit er uiteraard wel enorme hoeveelheid vocht bij.. Ik ben geen ecto en wordt juist heel snel vet dus ik moet met minimaal kcal overschot bulken. Nu heb ik tot 85kg gecut dus heb nu een redelijk eerlijk beeld)))))

Dit wordt 'm :P :P

[Link niet meer beschikbaar]

:D

Laatst bewerkt:
Alhoewel als ik nu 35 kg zou gainen zou ik een carrière als prof eisen

Ik zou zelfs nog wel in Spitsbergen willen gaan wonen in een grot)

En ik loop dagelijks met een lederen paarden kop op))) De plaatselijke bevolking noemt mij ook wel Hinnik, (omdat ik een NLer ben en dat rijmt op Hiddink)

Terug
Naar boven