AndroidHealthClinic

Overvallers hangen hondje op aan hek!

b3ta

( * Y * )
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
Overvallers hangen hondje op aan hek

Uitgegeven: 14 november 2005 19:17
SPIJKENISSE - Twee jongeren hebben maandag in Spijkenisse een 49-jarige gehandicapte vrouw mishandeld en haar hondje gedood. De overvallers hingen het beestje aan zijn riem op aan een hek toen bleek dat hun slachtoffer geen geld bij zich had, zo maakte de politie maandag bekend.

De vrouw liet in haar scootmobiel haar hondje uit aan de Papendijk in Spijkenisse, waar ze werd aangesproken door twee jongens op een scooter.

De twee wilden geld, maar dat had hun slachtoffer niet bij zich. Toen ze probeerde uit haar scootmobiel te komen, viel de vrouw. Ze belandde in een greppel en kreeg haar vervoermiddel gedeeltelijk over zich heen. Haar belagers maakten van deze gelegenheid gebruik om haar te schoppen en te slaan. Voordat ze zich, zonder buit, uit de voeten maakten, hingen ze het hondje van de vrouw op aan een hek.

Het slachtoffer is volgens de politie pas na geruime tijd door voorbijgangers gevonden en bevrijd uit haar benarde positie. In het ziekenhuis bleek dat ze onder meer gekneusde ribben had opgelopen.

De politie hoopt dat getuigen maandag tussen 10.00 en 12.30 uur de twee jongeren op de donkere scooter hebben gezien. Beide jongens hielden tijdens de beroving hun helm op.

BRON: nu.nl

--------------

Hier kan ik mij nu echt WOEST om maken waar halen die k*t koters het gore lef vandaan om een invalide vrouw te mishandelen en dan ook nog eens haar hondje op zo'n gruwlijke en beestachtige wijze dood te maken! :mad: :mad:

Als je zo'n laffe daad gepleegd hebt moet ik je niet tegen komen op straat! :mad:

gewoon kansloos dit
echt kansloos geen woorden voor
als dat mijn oma was geweest
omg....nee ik wil er niet eens aan denken wat ik dan gedaan zou hebben

:o
Ze hebben het weer gemunt op iemand die zich niet kan verdedigen in plaats van iemand te nemen die dat wel kan:o

ik gok dat het ..........* zijn geweest.

*Bepaalde groep mensen uit het noorden van een bepaald continent.

Nee ik was het niet jongens en meisjes :(

wat kom ik toch uit een ziek stadje :(:(

Als het mijn oma was en ik was ze tegengekomen dan brak de hel los. Hoe triest ben je om een gehandicapt iemand zo te behandelen. Zeer triest en nekschot voor die gasten.

Zieligheid ten top, ik vind dit hetzelfde als Roberthosper mee laten doen aan een self-imagecontest, compleet kansloos.

at rtodeep: ben je jij dat op je avatar?

Als dit soort lui opgepakt worden, dan mogen ze toch nooit meer vrij komen?
Maar hé, dit is Nederland. Paar uurtjes taakstraf en ze mogen weer vrolijk verder scooteren.

nofear train! zei:
Zieligheid ten top, ik vind dit hetzelfde als Roberthosper mee laten doen aan een self-imagecontest, compleet kansloos.
at rtodeep: ben je jij dat op je avatar?

je begint toch niet weer he??

ik kom jouw nog is n keer opzoeken :D

maar t kan best die hosper met marvinnr1 zijn geweest hoor , rare gasten :D

rtodeep zei:
je begint toch niet weer he??
ik kom jouw nog is n keer opzoeken :D
maar t kan best die hosper met marvinnr1 zijn geweest hoor , rare gasten :D

Gezellig, ik wil best een keer samen trainen. Maar beantwoord dan wel effe mn vraag want als je dat echt bent op je avatar kan het feest niet doorgaan, ik moet wel om mn reputatie denken hier in de gym.

doodschieten die gasten

******lijers! :mad: :mad:

Zulke gasten moeten ze afschieten! :shoot:

D. zei:
ik gok dat het ..........* zijn geweest.
*Bepaalde groep mensen uit het noorden van een bepaald continent.

fckin canadians again.

tja, wat moet je met zo iemand aan, ; geen respect voor het leven, geen recht om te leven

Gaat best ver... :mad:

Zieke lui :kots:

Maar 1 remedie voor, die lui zelf aan het hek spiesen!

:( Triest

Ach, je kan je hierover gaan opwinden maar what the ****, het onrecht dat dagelijks aan miljoenen mensen wordt aangedaan is met geen pen te beschrijven.

Yep. Aan het gas ermee.

Terug
Naar boven