Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
big kelvin zei:Nou nou ze hangen een hondje op. Kom op man er sterven mensen aan aids en al wat skijt mij dat hondje.
Nee daar heb ik ruzie mee.Met emotie'sD.D. zei:jij staat ook niet echt in verband met je vrouwelijke emoties of wel?
Idd! En ook een beetje te verwend zijn, dus weinig waardering/respect, etc. meer hebben voor bepaalde zaken, zoals bijv. een levend wezen.Bracke zei:Dit valt echt niet meer goed te te maken. Dit getuigt echt van geen greintje medeleven. Hoe kan je in godsnaam dan een geweten hebben? Dit slaat toch alles?
Een gebrek aan geweten is niet meer goed te maken. Zo'n personen laten rondlopen is zeer gevaarlijk. Zo'n types kunnen ze beter langgggggggg wegsteken.
Hier krijg ik politieke ambities van.. Misschien een goed idee om ens een blauwe partij op te richten..
Soms geloof ik dat we de dag van vandaag wat teveel vrijheid krijgen..
Lees jij na wat je post. Dit is dus hetzelfde als :eerst doden en dan levend begraven mafkees.Ruff-E zei:Doodschieten, opgraven, en nog een keer doodschieten.

nofear train! zei:Zieligheid ten top, ik vind dit hetzelfde als Roberthosper mee laten doen aan een self-imagecontest, compleet kansloos.
at rtodeep: ben je jij dat op je avatar?

D.D. zei:jij staat ook niet echt in verband met je vrouwelijke emoties of wel?

Meer dan jij infinity'tje ja ik heb ook gevoel ja maar dan wel voor mijn vriendin en niet voor een hond aan een hek. Dat gebeurd mensen er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.Infinity zei:
big kelvin zei:er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.
big kelvin zei:Meer dan jij infinity'tje ja ik heb ook gevoel ja maar dan wel voor mijn vriendin en niet voor een hond aan een hek. Dat gebeurd mensen er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.
big kelvin zei:Meer dan jij infinity'tje ja ik heb ook gevoel ja maar dan wel voor mijn vriendin en niet voor een hond aan een hek. Dat gebeurd mensen er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.
Snap ikInfinity zei: