AndroidHealthClinic

Overvallers hangen hondje op aan hek!

Met geen pen te beschrijven dit en wat er met ze gedaan moet worden is bijna niet eens te bedenken. Zielig volk!

Nou nou ze hangen een hondje op. Kom op man er sterven mensen aan aids en al wat skijt mij dat hondje.

big kelvin zei:
Nou nou ze hangen een hondje op. Kom op man er sterven mensen aan aids en al wat skijt mij dat hondje.

jij staat ook niet echt in verband met je vrouwelijke emoties of wel?

Dit valt echt niet meer goed te te maken. Dit getuigt echt van geen greintje medeleven. Hoe kan je in godsnaam dan een geweten hebben? Dit slaat toch alles?

Een gebrek aan geweten is niet meer goed te maken. Zo'n personen laten rondlopen is zeer gevaarlijk. Zo'n types kunnen ze beter langgggggggg wegsteken.

Hier krijg ik politieke ambities van.. Misschien een goed idee om ens een blauwe partij op te richten..
Soms geloof ik dat we de dag van vandaag wat teveel vrijheid krijgen..

Bracke zei:
Dit valt echt niet meer goed te te maken. Dit getuigt echt van geen greintje medeleven. Hoe kan je in godsnaam dan een geweten hebben? Dit slaat toch alles?

Een gebrek aan geweten is niet meer goed te maken. Zo'n personen laten rondlopen is zeer gevaarlijk. Zo'n types kunnen ze beter langgggggggg wegsteken.

Hier krijg ik politieke ambities van.. Misschien een goed idee om ens een blauwe partij op te richten..
Soms geloof ik dat we de dag van vandaag wat teveel vrijheid krijgen..
Idd! En ook een beetje te verwend zijn, dus weinig waardering/respect, etc. meer hebben voor bepaalde zaken, zoals bijv. een levend wezen.

Doodschieten, opgraven, en nog een keer doodschieten.

nofear train! zei:
Zieligheid ten top, ik vind dit hetzelfde als Roberthosper mee laten doen aan een self-imagecontest, compleet kansloos.
at rtodeep: ben je jij dat op je avatar?

denk jij dat jochie?:D:D:D:evil:

Ontopic...dit soort gasten verdienen het om opgeknoopt te worden

Nogmaals het bewijs dat het huidige rechtsysteem niet werkt noch afschrikt.

Infinity zei:
Hij heeft te weinig moederliefde gehad:D
Meer dan jij infinity'tje ja ik heb ook gevoel ja maar dan wel voor mijn vriendin en niet voor een hond aan een hek. Dat gebeurd mensen er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.

:no: ophangen aan een riem die mong*len.
kan ik echt pissig over worden.

• Topic Starter Topic Starter
big kelvin zei:
er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.

Ben ik het deels mee eens...

Moslims die mensen hun hoofd afzagen omdat ze "ongelovig" zijn doet mijn persoonlijk GEEN reet.

Dieren daarin tegen die ALTIJD hulpeloos zijn en zich niet kunnen verzetten tegen welke vorm van geweld daar kan ik absoluut niet tegen als mensen daar hun woede of verveling op bot vieren.

En nee is stem geen groenlinks en ben ook geen lid van een milieu beweging.

big kelvin zei:
Meer dan jij infinity'tje ja ik heb ook gevoel ja maar dan wel voor mijn vriendin en niet voor een hond aan een hek. Dat gebeurd mensen er gebeuren ook wel ergere dingen dan een hond aan een hekje.

Dan is het goed KELVINTJE

big kelvin zei:

zal best maar toch is dit een zaak die in mijn ogen cker erg is.
je ****t niet met vrouwen (hebben deze eikels wel gedaan)
je ****t niet met gehandicapten (hebben deze eikels wel gedaan)
je ****t niet met dieren (hebben deze eikels wel gedaan)

Overval dan de plaspop van je zusje, dan was het tenminste een eerlijk gevecht geweest.

Als ik dit soort dingen lees, moet ik gelijk aan The Punisher denken.
Wat zou het mooi zijn als iemand ook eens daadwerkelijk wat aan dit soort ter***lijers deed.

spuitje mogen ze die gasten geven! bah! als ik dat gezien had ..... ( en ze waren niet te groot . ahum ) dan was ik me daar toch boven op gevlogen! grrrrrrrrr

Terug
Naar boven