Fitness Seller

Overvallers hangen hondje op aan hek!

Een andere kant? Leg eens uit, dan leer ik misschien nog wat over mezelf. :D
Maar je hebt gelijk, ik vind Wilders een lul.
De belangrijkste reden is omdat ik hem dus niet oprecht vindt. En ijdel. En arrogant. En mediageil. En koud. En hij heeft een raar kapsel.
Laten we hopen dat ik ongelijk heb (dat hij een raar kapsel heeft ben je wel met me eens?)

ik ga mij vermommen als een zielig oud dametje op een scootmobiel en neem mijn bull terrier mee als schoot hondje............

Lauw zei:
Een andere kant? Leg eens uit, dan leer ik misschien nog wat over mezelf. :D
Maar je hebt gelijk, ik vind Wilders een lul.
De belangrijkste reden is omdat ik hem dus niet oprecht vindt. En ijdel. En arrogant. En mediageil. En koud. En hij heeft een raar kapsel.
Laten we hopen dat ik ongelijk heb (dat hij een raar kapsel heeft ben je wel met me eens?)

beyond fasion

Ik zal me hier verder niet uitlaten over politiek gevoelige kwesties en randverschijnselen. Het is er hier immers niet de plek voor.

die lui verdienen het om gehandicapt te worden getrapt , en een poosje daarna een mooi plekje opzoeken , ong 3 mtr onder de grond

Mensen laat het maar hangen

Altijd mooi om te zien dat die GIANTS :cool: , ANIMALS :evil2: en Big Mofo spierbundels :lifter: die hier op dit forum surfen toch nog gevoelens hebben he... :)
je zou bijna denken dat het allemaal terminators zijn...:cool:
maar de meesten hebben toch wel een klein hartje :heart: ;)
Goedzo jongens! :thumb:

Dat soort gasten? exploderen en dooddonderstralen.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik het helemaal gehad met dit tuig.
De meest afschuwelijk video's die ik ooit heb gezien zijn de onthoofdingen in Irak.

Maar ik zou met veel plezier de hoofden van die klootzakken afzagen: het was een Frans Bulldogje en zoeen heb ik er ook en dan komt het erg dicht bij huis. En dan bedenk ik me hoe ik me zou voelen als ze mijn hondje voor mijn ogen ophingen...
Ik zou er bijna levenslang voor overhebben om die twee te grazen te nemen.

Oja, mijn vrouw heeft kanker gehad, dus ik weet wat het is en de angst die je meemaakt, maar ook dat wens ik ze toe.

ROT IN HELL

Laatst bewerkt:
ik ga s op de dijk hierachter vermomd in een scootmobiel zitten en leen ik de Rottweiler van de buren ff ...:evil2:

• Topic Starter Topic Starter
Wilders zei net dat hij hoopt dat Balkie het bod ver10 voudigd dus 100000euro voor het opsporen van die daders...

Ik zou nu maar al te graag die daders kennen :D kan je er nog een mooi slaatje uit slaan ook (na ze eerst de t*fus hebben geslagen)

Terug
Naar boven