XXL Nutrition

Overvallers hangen hondje op aan hek!

b3ta zei:
Ben ik het deels mee eens...
Moslims die mensen hun hoofd afzagen omdat ze "ongelovig" zijn doet mijn persoonlijk GEEN reet.
Dieren daarin tegen die ALTIJD hulpeloos zijn en zich niet kunnen verzetten tegen welke vorm van geweld daar kan ik absoluut niet tegen als mensen daar hun woede of verveling op bot vieren.
En nee is stem geen groenlinks en ben ook geen lid van een milieu beweging.
Juist ja dat hun zun kop eraf halen moeten zij weten. Maar dieren wat kunnen die nou terug doen ? pak dan een leeuw of onze piranha's.Weet je wel.

nofear train! zei:
zal best maar toch is dit een zaak die in mijn ogen cker erg is.
je ****t niet met vrouwen (hebben deze eikels wel gedaan)
je ****t niet met gehandicapten (hebben deze eikels wel gedaan)
je ****t niet met dieren (hebben deze eikels wel gedaan)
Overval dan de plaspop van je zusje, dan was het tenminste een eerlijk gevecht geweest.
Ja daar heb je wel gelijk in maar de mensen hier breken dan hun nek over een hondje.Dan vind ik dat voor die gehandicapten erger sorry hoor.

big kelvin zei:
Ja daar heb je wel gelijk in maar de mensen hier breken dan hun nek over een hondje.Dan vind ik dat voor die gehandicapten erger sorry hoor.
zekers is het net zo erg voor de mevrouw! maar die zal hopenlijk er wel boven op komen! het hondje is dood!

en wat ik nog het ergste vind! waarschijnlijk heeft die oude mevrouw moeten toezien hoe ze haar hondje ophingen!.:mad: man ik krijg er nu nog een brok van in mijn keel.:(
ik denk ( kom ik even terug op een eerdere uitspraak van me ) al waren het groten kasten van mannen geweest die dit gedaan hadden ik zou helemaal flippen en erbovenop springen!:mad:

Markywannabee zei:
zekers is het net zo erg voor de mevrouw! maar die zal hopenlijk er wel boven op komen! het hondje is dood!

en wat ik nog het ergste vind! waarschijnlijk heeft die oude mevrouw moeten toezien hoe ze haar hondje ophingen!.:mad: man ik krijg er nu nog een brok van in mijn keel.:(
ik denk ( kom ik even terug op een eerdere uitspraak van me ) al waren het groten kasten van mannen geweest die dit gedaan hadden ik zou helemaal flippen en erbovenop springen!:mad:
Ja daar zal je het vast zwaar mee hebben je moet dan ook gek zijn zoiets te doen hoor.

nofear train! zei:
Gezellig, ik wil best een keer samen trainen. Maar beantwoord dan wel effe mn vraag want als je dat echt bent op je avatar kan het feest niet doorgaan, ik moet wel om mn reputatie denken hier in de gym.

Yeh Babby its me Urkel :D zo nou tevreden lambik :p

Laatst bewerkt:
Hoop dat ze gepakt worden, laffe idioten! :mad:

Ik zit het net op Teletekst te lezen.....:mad:

Wat een idioten zeg! Iedere keer vraag ik me bij het lezen van dit soort berichten weer af wat er in het hoofd van dit soort types omgaat.

Waar denken ze aan voordat ze gaan slapen?

ik hoorde het nieuws net in de auto...Ik geloof dat ik niet goed werd. Scooter en hekel aan honden...

uhmmmmmmmmmmmmm

een goede werkstraf tijdens de zomervakantie zal ze leren :mad: , .....

oeps "verdediger van de gefaalde rechtstaat"-modus stond nog op, met een koevoet de kaakbeenderen loswringen grrrrr

Ze zouden ferm moeten aangepakt worden als ze gevonden worden maar ja.

wat een actie, ik heb er geen woorden voor...

aan der darmen ophangen die rakkers.

.................. :( .............

Ik heb het net in de krant gelezen en wat kan ik hier kwaad om worden.. ik werd echt agressief op de vroege morgen... wat een stelletje t*fus lafaarden... doodschieten die gasten.. nee wacht.. doodknuppelen.. waar moet dit naartoe tegenwoordig.. zelfs de oudere en zwakkeren in de samenleving worden niet gespaard.... deze gasten mogen ze meteen afknallen van mij part... dat die mevrouw aan het eind van haar leven nog zo een emotionele tik krijgt door een stelletje achtelijke parasieten... :mad: de normen en waarden zijn steeds verder te zoeken en de maatschapij verloederd....

Sorrie hoor maar hier word ik echt emotioneel van en kan hier dus ECHT niet tegen.....

@Big kelvin wat loop je nou slap te lullen?

Nederland is te soft :(.

Socrates zei:
Ik heb het net in de krant gelezen en wat kan ik hier kwaad om worden.. ik werd echt agressief op de vroege morgen... wat een stelletje t*fus lafaarden... doodschieten die gasten.. nee wacht.. doodknuppelen.. waar moet dit naartoe tegenwoordig.. zelfs de oudere en zwakkeren in de samenleving worden niet gespaard.... deze gasten mogen ze meteen afknallen van mij part... dat die mevrouw aan het eind van haar leven nog zo een emotionele tik krijgt door een stelletje achtelijke parasieten... :mad: de normen en waarden zijn steeds verder te zoeken en de maatschapij verloederd....
Sorrie hoor maar hier word ik echt emotioneel van en kan hier dus ECHT niet tegen.....

Precies. En als dit soort berichten je niks doen, dan ben je net zo braindead en gevaarlijk als dat tuig.

eduardjanssen zei:
@Big kelvin wat loop je nou slap te lullen?
Nederland is te soft :(.
Nee jij lult hard.Zie nou is in dat er dingen gebeuren die erger zijn.Mannen met een pik van 3cm kom op man.;)

big kelvin zei:
Nee jij lult hard.Zie nou is in dat er dingen gebeuren die erger zijn.Mannen met een pik van 3cm kom op man.;)

Dat er ergere dingen gebeuren wil niet zeggen dat dit niet erg is.
Omdat een F16 sneller is dan een ferrari, wil niet zeggen dat die ferrari niet snel is.

Dit is gewoon een daad van een stel hersenloze mong*len zonder enige emotie in hun fl**ker totdat je zegt dat hun moeder een h**r is. In een andere situatie zijn dit de types die je kop afhakken.

Terug
Naar boven