AndroidHealthClinic

Overvallers hangen hondje op aan hek!

maniac zei:
Dat er ergere dingen gebeuren wil niet zeggen dat dit niet erg is.
Omdat een F16 sneller is dan een ferrari, wil niet zeggen dat die ferrari niet snel is.
Dit is gewoon een daad van een stel hersenloze mong*len zonder enige emotie in hun fl**ker totdat je zegt dat hun moeder een h**r is. In een andere situatie zijn dit de types die je kop afhakken.
Ja zoals jij het zegt vind ik het ook ja.Leuk voorbeeld trouwens,over die f16 enzo.:cool:

rtodeep zei:
Yeh Babby its me Urkel :D zo nou tevreden lambik :p
He urkel wil jij ook gevonden worden hangent aan een hek?.Nee trainen dan weet je wel hoe die urkel eruit ziet man?.Dat is de zwarte zwieber.

big kelvin zei:
Nee jij lult hard.Zie nou is in dat er dingen gebeuren die erger zijn.Mannen met een pik van 3cm kom op man.;)

Die ergere dingen die gebeuren worden gedaan door zielige mannetjes die in hun puberteit gehandicapte vrouwen op hun scooter beroven en hondjes aan een hek ophangen.

Sportfood.nl zei:
Die ergere dingen die gebeuren worden gedaan door zielige mannetjes die in hun puberteit gehandicapte vrouwen op hun scooter beroven en hondjes aan een hek ophangen.
Ja als je het zo bekijkt kan ik er ook nog een paar vriend.

big kelvin zei:
Ja als je het zo bekijkt kan ik er ook nog een paar vriend.

Nee serieus, snap je niet wat ik bedoel?
Als je dit soort gewetenloze misdaden bagitaliseert en wegwuift als 'minder erg', dan zeg je eigenlijk daarmee dat dit soort gasten niet zo heel erg zijn en waarschijnlijk dus niet zo heel erg gestraft hoeven te worden.

Ik vind dat dit soort lui mogen gewoon nooit meer op straat mogen komen. Dan vermijd je elk risico dat ze nog een keer zoiets flikken en je vermijdt dat het uitgroeien tot nog grotere monsters. Rotzooi moet je gewoon opruimen.
En ga me niet vertellen dat als het om jouw moeder of oma ging je dit tuig niet met een grote bijl op zou sporen en hun verdiende straf zou geven?

Sportfood.nl zei:
Nee serieus, snap je niet wat ik bedoel?
Als je dit soort gewetenloze misdaden bagitaliseert en wegwuift als 'minder erg', dan zeg je eigenlijk daarmee dat dit soort gasten niet zo heel erg zijn en waarschijnlijk dus niet zo heel erg gestraft hoeven te worden.
Ik zeg, dit soort lui mogen gewoon nooit meer op straat komen. Dan vermijd je elk risico dat ze nog een keer zoiets flikken en je vermijdt dat het uitgroeien tot nog grotere monsters. Rotzooi moet je gewoon opruimen.
En ga me niet vertellen dat als het om jouw moeder of oma ging je dit tuig niet met een grote bijl op zou sporen en hun verdiende straf zou geven?
Ik vind het ook niet normaal, daar geen discussie over mogelijk.Maar waar ik op doel is dat,zo'n hondje is weerloos maar kinderen die geboren worden met aids ook en die kiezen erook niet voor en dat vind ik 1000 maal erger dan die hond.

big kelvin zei:
Ik vind het ook niet normaal, daar geen discussie over mogelijk.Maar waar ik op doel is dat,zo'n hondje is weerloos maar kinderen die geboren worden met aids ook en die kiezen erook niet voor en dat vind ik 1000 maal erger dan die hond.
ik vind dieren en mensen even belangrijk! daarnaast hoe erg het ook is een kind dat geboren word met aids is toch al ten dode op geschreven! dat hondje had nog samen met die oude vrouw oud kunnen worden!

Las dit vanmorgen in de metro, hoe ****ing retarted you must be ???
Maar wat heb je eraan als je die 2 jochies dan meteen de nek omdraait, nou dan zullen ze effe in grote angst en pijn verkeren en dat was het dan. Je kunt ze beter een leven lang een taakstraf opleggen, van 06:00 - 12:00 in een dierenasiel en van 13:00 - 20:00 in een bejaardentehuis. Dat schrikt denk ik veel meer af ;) .

Jinsu zei:
Las dit vanmorgen in de metro, hoe ****ing retarted you must be ???
Maar wat heb je eraan als je die 2 jochies dan meteen de nek omdraait, nou dan zullen ze effe in grote angst en pijn verkeren en dat was het dan. Je kunt ze beter een leven lang een taakstraf opleggen, van 06:00 - 12:00 in een dierenasiel en van 13:00 - 20:00 in een bejaardentehuis. Dat schrikt denk ik veel meer af ;) .

No way! En dan als niemand kijkt zeker stiekem hondjes schoppen en bejaarden roven. Vergeet niet, deze lui zijn zwaar gefrustreerd.
Een werkkamp lijkt me beter. Van 06.00- tot 's avonds laat zware lichaamelijke arbeid laten verrichten zodat ze elke nacht jankend in bed terugdenken aan die oh zo stomme fout die ze hebben gemaakt!
Los je niet alles mee op, dat weet ik, maar denk eraan als zo'n straf je boven het hoofd hangt (moet de pakkans natuurlijk ook flink omhoog gaan), je wel 3x nadenkt voor je de fout ingaat. En voor het rechtvaardigheidsgevoel ook bevredigend.

niet normaal:mad: Zulke gasten moet je echt doodschieten en dan van onderaf beginnen, om het uur, 1 kogel.:mad:

Jammer dat ik zulke gasten nooit tegen kom:mad: , staat er op opsporing verzocht dat er een paar jongetjes zijn verdwenen die eerst bezig waren onze maatschappij te verzieken:( .

:shoot: De schoften !

Ik zou bijna een voorstander worden voor lijfstraffen

wat een zielig tuig

Ten eerste... MarkyWannebee, no offence maar ben jij iets TE metroseksueel?
:P
dat hondje had nog samen met die oude vrouw oud kunnen worden!

Maargoed, ben het met grote kelvin eens... Gebeuren dagelijks ergere dingen die je niet hoort.

Sinds markyholebi en Bigkelvintjuhh op ons board zitten, schiet het niveau van de discussies omhoog.

Even een kritische noot van mij: De hoogte dan wel ernst van straffen heeft geen invloed op het aantal delicten of aantal deliquenten. Dit staat onomstotelijk vast, veelvuldig bewezen. Criminaliteit is veel meer welvaarts- en cultuurgebonden, de hoogte van de straffen heeft hier maar weinig invloed op. Sterker nog, wanneer de straffen hoger zijn, gaan mensen eerder over op zwaardere misdaden. Denk daarbij aan moord wanneer iemand op inbreken wordt betrapt of agenten te lijf gaan.

big kelvin zei:

Het gaat niet alleen om die hond. Ik weet niet of je zelf een hond hebt gehad maar je gaat je hechten aan zo'n beest. Het word familie van je. Als iemand dan dat beestje voor jouw neus vermoord dan is die persoon voor mij vogelvrij. Stenigen die klootzakken.

D. zei:
Sinds markyholebi en Bigkelvintjuhh op ons board zitten, schiet het niveau van de discussies omhoog.
Even een kritische noot van mij: De hoogte dan wel ernst van straffen heeft geen invloed op het aantal delicten of aantal deliquenten. Dit staat onomstotelijk vast, veelvuldig bewezen. Criminaliteit is veel meer welvaarts- en cultuurgebonden, de hoogte van de straffen heeft hier maar weinig invloed op. Sterker nog, wanneer de straffen hoger zijn, gaan mensen eerder over op zwaardere misdaden. Denk daarbij aan moord wanneer iemand op inbreken wordt betrapt of agenten te lijf gaan.

Er blijft altijd een groep hersenloze criminelen doorgaan, hoe hoog te straffen ook worden dat is waar, die houd je nergens mee tegen. Dus als je die oppakt en ze zijn onomstotelijk bewezen de daders moet je ze gewoon opruimen. Maar... de randgroep daarom heen zal zeker 3 x nadenken of het roven van een tasje, bijv. jarenlang zwaar werkkamp waard is.
En mocht het dan toch niet allemaal helpen, geeft het de slachtoffers in ieder een rechtvaardig gevoel dat de daders in ieder geval zeer zwaar gestraft worden.

Sportfood.nl zei:
Er blijft altijd een groep hersenloze criminelen doorgaan, hoe hoog te straffen ook worden dat is waar, die houd je nergens mee tegen. Dus als je die oppakt en ze zijn onomstotelijk bewezen de daders moet je ze gewoon opruimen. Maar... de randgroep daarom heen zal zeker 3 x nadenken of het roven van een tasje, bijv. jarenlang zwaar werkkamp waard is.
Kennelijk toch niet! Waarom weet ik niet, maar ik denk dat ze allemaal denken dat ze toch niet gepakt worden. Als je weet/denkt dat je gepakt wordt, dan doe je het niet. En als je toch niet gepakt wordt, maakt die straf toch ook helemaal niks uit!
Sportfood.nl zei:
En mocht het dan toch niet allemaal helpen, geeft het de slachtoffers in ieder een rechtvaardig gevoel dat de daders in ieder geval zeer zwaar gestraft worden.
Helemaal waar. Plus dat ze uit de maatschappij gehouden worden, daarom ben ik in ieder geval ook voor!!

ik heb nu een Jack russel puppie te logeren...wee iemand zn gebeente als ie dr ook maar naar kijkt!!!:mad:...nahja, mooie dames mogen m wel aaien enzo:p

Dat ze dit tot voorpagina nieuws maken is denk ik veel erger. Echt die gasten zijn zo trots als een pauw!

Zou die bejaarde vrouw het er misschien zelf ook een beetje naar gemaakt hebben?
Je weet het maar nooit met die gehandicapten.

Terug
Naar boven