boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Martinus zei:
Hoho! Niet zo drastisch! 10 jaar isoleercel lijkt me wel voldoende.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martinus zei:
RobertHosper zei:ik zag gisteren op het journaal waar het gebeurd was...bij ons achter op de dijk!!!![]()

eduardjanssen zei:
zie je wel had ik idd gelijk! bah wat een klootzakken zeg! sorry maar moet dat toch even zo zeggen!avg zei:http://www.telegraaf.nl/crime/28572581/Overvallers_hangen_hondje_op_aan_hek.html
Hierop staat wat meer uitleg. Ze hebben de gehandicapte nog verder bewerkt gehad toen ze daar hulpeloos lag en ze heeft moeten toekijken ze haar hondje ophingen.

Noord-europeanen. Blond tuig is het wat ik je brom!D. zei:ik gok dat het ..........* zijn geweest.
*Bepaalde groep mensen uit het noorden van een bepaald continent.
Wilders is een mediageile kwal. hij kan dat dooie hondje in zijn kont geschoven krijgen.Ruff-E zei:Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.
http://www.nu.nl/news/626924/13/Wilders:_1000_euro_voor_tip_gewurgd_hondje.html

Lauw zei:Wilders is een mediageile kwal. hij kan dat dooie hondje in zijn kont geschoven krijgen.![]()
Lauw zei:Ik heb er natuurlijk geen bewijs voor maar ik vermoedt dat de heer Wilders drijfveer voor deze actie is gebaseerd op de vergroting van zijn naamsbekendheid onder de bevolking. Het hoger liggende doel is zeer hoogstwaarschijnlijk om hiermee meer stemmen te krijgen voor zijn partij. De heer Wilders doet graag alsof hij heel betrokken is bij dit soort maatschappelijke kwesties die Jan Modaal raken. Maar ik vermoed dat de heer Wilders weinig geeft om Jan Modaal, ik vermoedt dat de heer Wilders heel erg van (politieke) macht houdt en hij probeert die macht te verwerven via Jan Modaal met dit soort acties.
Zo. Tevreden NofearTrain? Bovenstaande leest geen hond. Daarom doe ik het liever iets minder genuanceerd, dan wordt het tenminste gelezen:
Wilders is een lul!