Fitness Seller

Overvallers hangen hondje op aan hek!

tja.. als de pakkans in Ned. onder de 10% ligt, dan zal dit soort tuig zich blijven misdragen!

Oplossing: pakkans verhogen tot minimaal 75%, maar dan heb je dus wel een politiestaat.. :D

Ik hoop dat ze die gasten pakken

Echt té erg voor woorden dit! Kan me hier zo kwaad om maken. Die gasten moeten ze zelf ook ophangen. Wat een tyf**lijers zeg!

Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

http://www.nu.nl/news/626924/13/Wilders:_1000_euro_voor_tip_gewurgd_hondje.html

ik zag gisteren op het journaal waar het gebeurd was...bij ons achter op de dijk!!!:eek::mad:

dank jullie wel eikels
jullie geven me alleen meer reden om bij de politie te gaan en dit soort tuig op te sporen

sorry jongens dat van dat hondje was echt niet mijn bedoeling maar hij hapte naar me :D

ik denk dat we als we een goede strafmaat voor deze gasten willen vast stellen we het beste even in de gestapo archieven kunnen duiken daar zullen we denk ik best een passende straf kunnen vinden

D. zei:
ik gok dat het ..........* zijn geweest.
*Bepaalde groep mensen uit het noorden van een bepaald continent.
Noord-europeanen. Blond tuig is het wat ik je brom!
Dit was de druppel, ik ga noooooit meer naar een Ikea. Stelletje Arische ter***lijers.

maargoed, die 2 gastjes mag je imho doodschieten.

Ruff-E zei:
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.
http://www.nu.nl/news/626924/13/Wilders:_1000_euro_voor_tip_gewurgd_hondje.html
Wilders is een mediageile kwal. hij kan dat dooie hondje in zijn kont geschoven krijgen.:mad:

Lauw zei:
Wilders is een mediageile kwal. hij kan dat dooie hondje in zijn kont geschoven krijgen.:mad:

Waar baseer je zulke uitspraken op Lauw? Ik vind namelijk dat je nogal overtrokken reageerd zonder daar een gegronde reden voor te hebben.

Ik heb er natuurlijk geen bewijs voor maar ik vermoedt dat de heer Wilders drijfveer voor deze actie is gebaseerd op de vergroting van zijn naamsbekendheid onder de bevolking. Het hoger liggende doel is zeer hoogstwaarschijnlijk om hiermee meer stemmen te krijgen voor zijn partij. De heer Wilders doet graag alsof hij heel betrokken is bij dit soort maatschappelijke kwesties die Jan Modaal raken. Maar ik vermoed dat de heer Wilders weinig geeft om Jan Modaal, ik vermoedt dat de heer Wilders heel erg van (politieke) macht houdt en hij probeert die macht te verwerven via Jan Modaal met dit soort acties.

Zo. Tevreden NofearTrain? Bovenstaande leest geen hond. Daarom doe ik het liever iets minder genuanceerd, dan wordt het tenminste gelezen:
Wilders is een lul!

Lauw zei:
Ik heb er natuurlijk geen bewijs voor maar ik vermoedt dat de heer Wilders drijfveer voor deze actie is gebaseerd op de vergroting van zijn naamsbekendheid onder de bevolking. Het hoger liggende doel is zeer hoogstwaarschijnlijk om hiermee meer stemmen te krijgen voor zijn partij. De heer Wilders doet graag alsof hij heel betrokken is bij dit soort maatschappelijke kwesties die Jan Modaal raken. Maar ik vermoed dat de heer Wilders weinig geeft om Jan Modaal, ik vermoedt dat de heer Wilders heel erg van (politieke) macht houdt en hij probeert die macht te verwerven via Jan Modaal met dit soort acties.
Zo. Tevreden NofearTrain? Bovenstaande leest geen hond. Daarom doe ik het liever iets minder genuanceerd, dan wordt het tenminste gelezen:
Wilders is een lul!

Ik denk dat zn betrokkenheid oprecht is, echt zijn politiek functioneren is een kwestie waar men vraagtekens bij kan zetten.

Wilders is geen lul, JIJ VIND hem een lul.

Verder, ben ik blij te zien dat Lauw ook nog een andere kant heeft. Ik hoop hier in de toekomst nog meer van te zien.

Terug
Naar boven