MuscleMeat

Overvolle blaas door magnificent?

Spitsen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
75kg
Vetpercentage
6%
Hoi mede forum leden,

Sinds gister gebruik ik voor het eerst het product Magnificent van bodyenfitshop.
Ik merkte dat ik erna veel naar de wc moest en kon zelfs moeilijk in slaap komen.
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Is dit omdat mijn lichaam overtollige voedings stoffen afstoot?
Of juist aan bepaalde dingen moet wennen?

Dit komt niet door magnificent.

Hoi mede forum leden,

Sinds gister gebruik ik voor het eerst het product Magnificent van bodyenfitshop.
Ik merkte dat ik erna veel naar de wc moest en kon zelfs moeilijk in slaap komen.
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Is dit omdat mijn lichaam overtollige voedings stoffen afstoot?
Of juist aan bepaalde dingen moet wennen?

Dit komt niet door magnificent.

zover ik kon zien zit het product vol met suikers, wat dus je slaap probleem zou kunnen veroorzaken.

en kan me herinneren dat ik ook nodig moest pissen met dat spul.

Waarschijnlijk omdat je het mengt met een aanzienlijke hoeveelheid water. Als je dat doet als je 's avonds traint + nog een wheyshake (wat me wel waarschijnlijk lijkt) en dan gaat slapen is het logisch dat je dan naar de wc moet. Je drinkt dan even 1 liter voor het slapen. Maar lijkt me niet dat het aan magnificent ligt, maar aan het water.

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijk omdat je het mengt met een aanzienlijke hoeveelheid water. Als je dat doet als je 's avonds traint + nog een wheyshake (wat me wel waarschijnlijk lijkt) en dan gaat slapen is het logisch dat je dan naar de wc moet. Je drinkt dan even 1 liter voor het slapen. Maar lijkt me niet dat het aan magnificent ligt, maar aan het water.

Klopt ik had het inderdaad gemengd met een hoeveelheid water maar 20 min erna zonder dat ik een whey shake erbij nam had ik al veel last van een volle blaas kan dit te maken hebben dan met de pre workout supplement? (Assault)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf ook magnificent en als je nadenkt snap je waarom je blaas zo vol raakt:
Preworkout :200/300 ml
Tijdens sporten: minimaal 500ml
Magnificent na het sporten: 400ml

zit je al gauw op meer dan 1 liter in ongeveer anderhalfuur haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik zelf ook magnificent en als je nadenkt snap je waarom je blaas zo vol raakt:

Nu je het zegt... Hahaha

Dus dat :thumb:

Terug
Naar boven