XXL Nutrition

Oxandrolone only

tip nr 1..........zet er iets naast,of ga naar 80mg pd

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
als je goede var hebt hoef je echt geen 80 mg per dag te nemen hoor...en zeker niet bij een eerste kuur...dus ik zou zeggen veel succes ermee en hou ons op de hoogte..

edit

Laatst bewerkt:
zet er 500mg test E bij anders zal je teleurgesteld zijn

Ik zou de creatine lekker laten staan tot na je kuur. Zou de hoeveelheid wel iets verhogen. Zeker met het oog op jouw lichaamsgewicht. zou er zeker wel 60mg van maken als je 80 teveel vindt.

40mg ED is niet genoeg, zoals de rest hier zegt, verhogen of iets erbij zetten.

edit

Laatst bewerkt:
Hmm 5x per week trainen...
Ik geloof wel dat het placebo effect al goed aan het werk is bij je.

En over je training: Ik zou de dag na borst geen schouders pakken omdat je de dag ervoor borst pak en aangezien je veel voorkant schouder meepakt over train je die op den duur zeker... wissel het om met donderdag en dan maximaal schouders knalle

Placebo omdat ik zeg dat ik meer eten kan? Myn verwachtingen zyn niet hoog, eerder laag en ben vooral benieuwd hoe ik erop reageer. Wat is hier placebo aan? Misschien dat je het eerder Nocebo noemen kan, weleens van gehoord? ;) Omdat ik alleen bekend ben met het product door andere gebruikers en zelf niet te veel/weinig verwacht van het product en bang ben voor de eventuele bywerkingen.

Tip om de tyd tussen schouders en borst training te veranderen is een goeie ;) Ga dit in het schema oplossen..

40mg var is gewoon niet genoeg...klaar

Var op een lage dosis is lang niet slecht voor het cutten, maar dan neem je er best nog een DHT bij of een lage dosis test (250mg)

Ga je ook nakuren eigenlijk? Of is dat bij deze dosis niet nodig?

edit

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven