Fitness Seller

Oxandrolone only

JOH? ik heb niet met je geknikkert kerel

Al 1 hele kilo derbij...........heb je 2 boterhammen meer genomen?

Gewoon doorgaan zal je herstel ook ten goede komen.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad 2 boterhammen pd meer met pindakaas en een danontje ipv kwark, voor de power. Oja, en vergeten mn zaadzak te lozen deze week, dus.. :hornyna:

Als je verder niet geïnterresseerd bent is reageren niet verplicht. Gelukkig zyn er mensen die wel normaal antwoorden kunnen.

Mn 2e week zit er vandaag op, myn stats in het vorige bericht verwerkt. We trainen lekker verder..

I am following, ik denk niet dat 40 mg ed zo slecht is voor lekker een beetje vet kwijt te spelen + minimale onderdrukking (sides)

tegenspreken mag :D

update?

Update(tje)

Trainingen verlopen goed, benchpress is de 110kg volledig eigen geworden, heb inmiddels 115kg 3hhx1 gedrukt. Deadlift nu ook +5kg.

Gister gewogen, echter niet met een nuchtere maag maar 13.00 in de middag, deze gaf aan 91kg. Morgenochtend (donderdag) meet ik weer nuchter.

De spierdefinitie wordt beter, de aders op de onderarmen poppen er constant uit. Op beide schouders wordt de ader beter zichtbaar en zie deze doorlopen naar de borst (minder zichtbaar daar nog).

Eind deze week zit mijn eerste potje erop. Jammer genoeg wordt ik woensdag geopereerd, daarom die week maar 2 trainingen.. :mad:

waaraan wordt je geopereerd, met hechtingen trainen gaat trainen gaat niet mooi herstellen..

Zelf anavar op 40mg pd only gehad is wel lekker trainen maar groeien ofzo doe je er niet op.. nakuur was 2 weken nolvadex

Aan mn knie, meniscus.. Dus zal best snel weer in de sportschool rondhangen alleen de beentrainingen na de operatie achterwegen laten totdat ik hersteld ben.

2 weken hoeveel nolva pd?

al veranderinge in stats? kracht, bf?

Bf is niet meer gemeten sinds ik begonnen ben. BP van 105 naar 110 zelfde aantal sets en hh, nu 115 1setx3. Deadlift van 140 naar 145. Lat pull down back van 75 naar 80kg. Morgen ochtend wegen, vorige week +1kg.

Ik ga sneller vooruit dan normaal, daarom geloof ik dat anavar only met deze hoeveelheid je vooruit kan helpen MITS je voeding goed in orde is. Tot nu toe ben ik tevreden over deze keuze voor een eerste kuur.

Laatst bewerkt:
wacht maar tot je 3 dagen off bent. Middel zal echt niet beter zijn dan bijv Winny. Betekend gewoon weer terug naar af.
Als ik op winny zit dan ben ik zo weer terug naar af na de stack

wacht maar tot je 3 dagen off bent. Middel zal echt niet beter zijn dan bijv Winny. Betekend gewoon weer terug naar af.
Als ik op winny zit dan ben ik zo weer terug naar af na de stack

Niet lekker dus.. Heb me eerder laten vertellen dat wat je op anavar behaalt meer lean is en de terugval niet zo groot is omdat het geen vocht vast houdt. En wat als anavar gecombineerd zou worden met min 250mg Test?

Je hebt mijn stats... Je hebt imo nog genoeg ruimte om naturel nog een hoop te gainen.

Je hebt mijn stats... Je hebt imo nog genoeg ruimte om naturel nog een hoop te gainen.

Welke stats van jou? Dat je op dit moment 5kg minder weegt dan ik met dezelfde lengte? En BP onder myn gewicht zit? Nee, dat laat me inderdaad goed zien dat ik naturel nog heel ver kan komen..

Niet lekker dus.. Heb me eerder laten vertellen dat wat je op anavar behaalt meer lean is en de terugval niet zo groot is omdat het geen vocht vast houdt. En wat als anavar gecombineerd zou worden met min 250mg Test?

Winny is vergelijkbaar met oxandrolone........tja test erbij is altijd beter

Ben je al begonnen?

Er valt weinig te behalen als je op only @40mg pd zit.

Mn eerste potje zit er inmiddels byna op, twyfel nog of ik aan de 2e begin aangezien ik woensdag 12mei onder het mes lig en niet zeker weet hoelang ik niet kan trainen, erg lastig dus.. Heb er dan dus 3,5 week opzitten, ook dan afsluiten met een nakuur? Het 2e potje misschien bewaren voor een volgende kuur met eventueel een lage dosis test.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Ben je al begonnen?

Er valt weinig te behalen als je op only @40mg pd zit.

Ja meerdere die dat hebben gezegd in deze topic, maar toch heb ik sinds het trainen op anavar 40mg pd 3weken 2kg gewonnen..

Terug
Naar boven