XXL Nutrition

Oxandrolone only

Is door glucogeen opslag,dat ervaart iedereen...maar we zullen zien.

Is door glucogeen opslag,dat ervaart iedereen...maar we zullen zien.

Ach ja, als men aankomt komt het door de Roids:D

50% gaat pas zijn voeding optimaliseren tijdens een kuur.
40% kuurt gewoon maar wat en 10% doen voeding en training netjes als altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal het wel hard gaan als ik straks een week stil lig EN gestopt ben met ana

Welke stats van jou? Dat je op dit moment 5kg minder weegt dan ik met dezelfde lengte? En BP onder myn gewicht zit? Nee, dat laat me inderdaad goed zien dat ik naturel nog heel ver kan komen..

3kg minder , zelfde lengte , iets lager bf%. Krachtstats maken geen **** uit.

Ga zelf na , ik train 1.5jr, ben er nu 18 en ik zit op gelijke hoogte van jouw qua massa. En ik denk nog in geen 5jaar aan kuren.

Maargoed , het is jouw leven , ik bemoei me er verder niet mee.

Beste is eerst lage dosering.
Iedereen reageert anders op deze producten.
En een lage dosering is de beste manier om te bepalen welke dosering het beste voor jou is.
De volgende kuur kan je zo aanpassen voor betere resultaten indien gewenst.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
3kg minder , zelfde lengte , iets lager bf%. Krachtstats maken geen **** uit.

Ga zelf na , ik train 1.5jr, ben er nu 18 en ik zit op gelijke hoogte van jouw qua massa. En ik denk nog in geen 5jaar aan kuren.

Maargoed , het is jouw leven , ik bemoei me er verder niet mee.

5kg dus aangezien nu mn gewicht 90kg is. Maar inderdaad netjes wat je in 1,5jaar bereikt hebt, zeker. Zelf bereikte ik het eerste jaar ook het meest, trainde op de kazerne met mn maat maar door studie achterstand bleef ik hangen en hy stroomde door, had weinig ervaring en won geen massa maar verloor het weer door bv elke dag de borst te trainen en voetballen had een hogere prio. Nu sinds 1,5 jaar goed opgepakt mede door dbb:D voeding in orde gemaakt en begon flink te knallen met trainen.

Nu rustig aan het experimenteren met kuren

edit.

Laatst bewerkt:
5kg dus aangezien nu mn gewicht 90kg is. Maar inderdaad netjes wat je in 1,5jaar bereikt hebt, zeker. Zelf bereikte ik het eerste jaar ook het meest, trainde op de kazerne met mn maat maar door studie achterstand bleef ik hangen en hy stroomde door, had weinig ervaring en won geen massa maar verloor het weer door bv elke dag de borst te trainen en voetballen had een hogere prio. Nu sinds 1,5 jaar goed opgepakt mede door dbb:D voeding in orde gemaakt en begon flink te knallen met trainen.

Nu rustig aan het experimenteren met kuren

Ja wel , ik snap je ergens wel hoor , daar niet van. Alleen had ik in jouw plaats nog wat langer gewacht.

Maar toch succes met het kuurtje :).

Terug
Naar boven