MuscleMeat

Paaldans

Maris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
65kg
Vetpercentage
18%
Hayhayy,

sinds lange tijd meer weer eens ingelogd op DBB..

Ik wil het paaldansen weer op gaan pakken, wie heeft er tips/suggesties voor het fitnesss schema dat ik hiervoor ga maken?
Ook vind ik het lastig om te bepalen welk energiesysteem wordt gebruikt..

Groetjes Mariska

Energiesysteem?

Paaldansen als sport? Meiden die ik ken doen dat zonder er bij te fitnessen, is goed te doen.

Volgens mij heb je wel aardig wat spierballen en conditie nodig om jezelf in die paal te houden... maar wat voor schema je zou moeten volgen...? heb werkelijk geen idee.

Hoe bedoel je fitness schema voor het paaldansen? Voor erbij neem ik aan?

Ik doe zelf ook aan paaldansen en houdt hier in mijn fitnesschema wel rekening mee.

Op maandag train ik UB, dinsdag LB, woensdag doe ik aan kempo (vecht/verdedigingssport), donderdag paaldansen en vrijdags train ik FB.

In dit trainingsschema houdt ik rekening met eventuele spierpijn die ik de dag erna heb. Ik wil me 100% in kunnen zetten bij m'n paaldansles, dit kan ik niet met spierpijn in m'n armen. Met spierpijn in m'n benen kan ik goed paaldansen. Daarom is die keuze zo snel gemaakt.

Wat bedoel je met energiesysteem?

Ik zie dat dit onderwerp al in januari geopend is, vandaar dat ik me afvraag of je al begonnen bent met het paaldansen erbij?

Laatst bewerkt:
Je hebt dit topic zelf gebumpt, slimpie! :p

Effe vraagje he... Doen er ook mannen die paaldanslessen volgen?

Wat heb ik gebumpt? ??? Ik zie dit topic gister pas voor het eerst en vraag me af of ze n maand na opening van dr topic er al mee begonnen is ;)

Ik heb wel eens paaldansende mannen gezien, niet veel maar ze zijn er wel. Mannen en paalsport is opzich geen verkeerde combinatie, zoek maar s op youtube naar Dominic Lacasse.

Terug
Naar boven