XXL Nutrition

Paar foto's Pure Kracht Meeting

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
ok, Ik en Unregistered (big mofo! :D) zijn gisteravond toegekomen bij Frietbakker, waar we dus geslapen hebben, en we zijn deze morgen dan meegegaan naar de Pure Kracht Meet. Van de meet zelf heb ik geen pics, die zullen wel verschijnen op de site vermoed ik, hier heb ik wat random pics :D

Unregistered slaapt als een roosje :eyebrow:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wakaera wekt Unregistered met de lekkere geur van zijn voeten :D

Unregistered nadat hij melk tot zich had genomen, gevaarlijk spul ;)

Wakaera, Frietbakker en Unregistered

peace out! :D

haha cool, hoe was de contest verlopen?

Vette pics! Wat heeft Frietbakker uiteindelijk gelift?

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
125: afgekeurd op diepte
135: "
135: goed in diepte, maar de lul is achterover gekieperd :(

Bench:
70: easy, right truw the rough
77,5: ook easy
85: goed en makkelijk, maar afgekeurd omdat het mietje de bar op zijn buik heeft laten zakken (een regel die henk keizer btw niet uitgelegd heeft ???)

Deadlift:
140: piece of cake
155: nog altijd easy, zeer snel!
170: was net 2.5kg teveel

dus martijntje heeft dezelfde pech als ik gehad, 3 squatbeurten afgekeurd :(

Coole pics! :thumbs:

Achterover gekieperd bij squat...? Gewonden...?

hmm die laat zich hier voorlopig niet meer zien :D

haha nee goede prestatie hoor :thumbs:

Was leuk idd!! Dries heeft nog 160 proberen te deadliften, maar hij faalde! Lockout lukte niet!.... omdat zn broek uitscheurde.

Verder was alles top, en Frietbakker, thx voor de gastvrijheid.

Wehehehe nice :D En waar blijft die vallende Friet z'n commentaar? :p

Misschien van zijn bureaustoel afgevallen en kan ie nu niet meer bij zijn keyboard :P

SR1985 zei:
Wehehehe nice :D En waar blijft die vallende Friet z'n commentaar? :p
die is gaan zuipen, die gaat dit weekend niet meer posten :D

Unregistered zei:
Was leuk idd!! Dries heeft nog 160 proberen te deadliften, maar hij faalde! Lockout lukte niet!.... omdat zn broek uitscheurde.

Verder was alles top, en Frietbakker, thx voor de gastvrijheid.
hé homo ik heb de lock out wel gehaald! nadat men broek gescheurt is heb ik gewoon verder gedaan :D

heb wel de rest van de dag met men jas rond men midden gebonden rondgelopen (kijk maar naar die groepspic ;))

meer pics posten ! :) dis wel leuk om te zien...

Arme frietbakker omgevallen. Dat krijg je van al die peperkoek :D

hahahah

Gruwelijk jongens :D heel mooi !

waar is je rechterhand ??? :D viespeuk :D

Dries ik ken hetfenomeen broekscheuren en jas om het middel...is alleen een beetje gaar, als het gebeurt met een temp rond het vriespunt. Iedereen dik ingepakt en jij loopt in je dunne truitje buiten rond te stuiteren om het warm te krijgen en je ziet ze denken...waarom doet ie zijn jas toch niet gewoon aan ? If they only knew :P

Chewie zei:
Dries ik ken hetfenomeen broekscheuren en jas om het middel...is alleen een beetje gaar, als het gebeurt met een temp rond het vriespunt. Iedereen dik ingepakt en jij loopt in je dunne truitje buiten rond te stuiteren om het warm te krijgen en je ziet ze denken...waarom doet ie zijn jas toch niet gewoon aan ? If they only knew :P
idd man! echt, mijn broek was gescheurt van men knie tot boven men achterste broekzak :D

MightyDuck zei:
Arme frietbakker omgevallen. Dat krijg je van al die peperkoek :D
het raarste is dat hij totaal geen squat ass heeft (in tegenstelling tot ik en unregistered ;)), dus het excuus dat hij daardoor uit evenwicht geraakt is telt niet voor deze mofo!

KaLe zei:

waar is je rechterhand ??? :D viespeuk :D
mja, hij had mss mijn voet al boven zen hoofd gezien, en kwam bijna spontaan klaar :eyebrow:

Meer foto's ! Jammer van het kniebuigen martijn! Maar op de deadlift heb je goed gepresteerd! :)

Die statestieken vallen wel tegen, dat pure kracht gebeuren is toch al meer dan een halfjaar bezig?
ik kon na een half jaar natural trainen 110 banken, 150 squaten (diep, waarschijnlijk meer met paralel) en 160 deadliften was de 4 de x dat ik het deed) bij een gewicht van 85 kg :)

Landgenoten en beste belgen!

Daar ging Frietje mooi op zijn bek ja met dat kniebuigen! Kon wel janken na de 3e beurt! Gewoon stomme fout gemaakt, ik zal eens uitleggen (dus geen excuus he! ;)) wat er mis ging...

Normaliter met kniebuigen duw je eerst je heupen naar achter, zakt langzaam naar beneden en dan als je ongeveer halverwege bent laat je je gewoon 'vallen' en dan klap je weer omhoog. Wat ik deed de eerste 2x was meteen laten 'vallen' en dan weer omhoog, dus als je dan een gewone 'val' maakt denk je dat je diept genoeg gaat... maar nee hoor! Het kwam denk ik door de spanning, ik wilde echt graag laten zien dat ik het kon, ik weet ook zeker dat ik het kan, ik heb het op de groepstraining laten zien aan iedereen en in de sportschool ook vaak zat gedaan.... Maar ja als je het niet lukt op de meet dan lig je er gewoon uit.

De 3e beurt was wat anders ik maakte de fatale fout om mijn hoofd te buigen, de zaal in te kijken toen ik onderin zat, toen begon ik voorover te hellen en dus wilde ik snel naar achteren corrigeren, maar ja als 135kg gaat rollen houd ik het niet meer tegen, en dus ging ik!

Tja banken ging uitermate goed, ik had zelf niet eens de 80 verwacht, maar 85 kg was vrij gemakkelijk, alleen wist ik inderdaad niet dat je de baar niet onder je ribben mag laten komen. Volgens mij verschilt dit per bond, anders is de mate waarin je ROM verkleint met een brug (wat ook 1 van de dingen is waarvoor een brug dient) maar minimaal is. Maar goed, de kracht zit er wel!

Deadliften... schitterend! Eerste keer Dries zegt nog zo van: 'Als je boven bent niet langszaam laten zakken, dat kost teveel energie, je moet nog 2x' Ah goed man! Doe ik! Dacht ik, dus ik til dat ding omhoog, krijg het signaal dat ie goed was leun iets voorover en laat dat ding gewoon uit mijn handen vallen! :D Dat maakte een lawaai! Henk en Mies (de kerels van de Nederlandse Powerlift Bond, die deze dag de apparatuur meenamen en de spotters waren) meteen over de zeik dat ik de halter mee moet begleiden naar beneden en zo! :D Ghehe... Maar dat deed ik dus de volgende keren wel!

2e beurt was ook easy, 155... 3e beurt ben ik zo trots op he! :D 170kg!! Hij was niet gelukt, maar hij kwam wel een stuk van de grond! Had ik nooit gedacht! Maar op mijn techniek moet nog veel verbeterd worden, ik Romanian het gewoon omhoog! Ik vroeg na de 2e beurt aan Jim (onze Trainer) wat ie dacht dat mijn 3e moest worden. Hij:"I suggest you keep your hips lower, your back flat en lift ALOT more!" Maar je techniek op het laatst zo veranderen is toch ja.. k*t gewoon... dat doe je niet 1,2,3...

al met al echt een toffe dag gehad! Erg koel dat Unregistered en Wakaera er waren! Echt tof van ze. Jammer dat niet alles perfect ging, maar ja boeiend! Volgende meet beter, jaja deze kerel wil nog wel eens wat meets afgaan! :D Maar eerst nog even flink eten en trainen!

Even de slotsom maken:

Voor purekracht Na Purekracht
Gewicht: 70.2 73.6
Vet%: 12.6 12.7
Squat: 85kg 130kg
Bank: 70kg 77.5Kg
Dead: 100kg 155kg
Totaal: 255kg 362.5Kg

De getallen van Voor Purekracht waren de getallen toen ik nog niet begonnen was, dus nog geen enkel powerlift schema, de getallen van erna: De squat is dus niet van de meet, de andere mijn hoogst goedgekeurde beurten...
En dan ook nog eens 3.5kg spier erbij! :D Nice! En dat eigenlijk in 4 maanden want ik heb nog 67 met 9.7% gewogen, omdat mijn vet% omlaag moest... maar **** dat! Eerst maar eens flinke masse krijgen en dan zien we wel weer! :D

Maar ik ga vanavond mijn maat eens bellen voor de filmpjes, want ik wil julie natuurlijk niet onthouden van de ervaring dat Frietje op zijn b**kes ging met het buigen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven