frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
europeman zei:Die statestieken vallen wel tegen, dat pure kracht gebeuren is toch al meer dan een halfjaar bezig?
ik kon na een half jaar natural trainen 110 banken, 150 squaten (diep, waarschijnlijk meer met paralel) en 160 deadliften was de 4 de x dat ik het deed) bij een gewicht van 85 kg![]()
Ik heb een krachttoename van 43% in 8 maanden als ik het goed heb. Niet slecht toch? Ik weet niet hoeveel je woog toen je begon en wat je kon toen je net begon... Verder was er iemand die iets van 158% was verbeterd op haar totaa! :O
Er komt nog een heel stuk in de Sport en Fitness van Feb. ofzo waarin alles nog eens onder de loep wordt genomen. Maar ik ben best wel tevreden met als ik kijk wat ik toen had en nu heb... MAar het is nooit genoeg!!
Deze Friet gaat even 4 weken niets doen en dan in het nieuwe jaar er flink tegen aan!

), dus het excuus dat hij daardoor uit evenwicht geraakt is telt niet voor deze mofo!
Zonde van zoveel melk, maar wel tof dat je de rest van lifters wilde saboteren door ze door de melk te laten lopen zodat ze uitgleden...