XXL Nutrition

Paar foto's Pure Kracht Meeting

europeman zei:
Die statestieken vallen wel tegen, dat pure kracht gebeuren is toch al meer dan een halfjaar bezig?
ik kon na een half jaar natural trainen 110 banken, 150 squaten (diep, waarschijnlijk meer met paralel) en 160 deadliften was de 4 de x dat ik het deed) bij een gewicht van 85 kg :)

Ik heb een krachttoename van 43% in 8 maanden als ik het goed heb. Niet slecht toch? Ik weet niet hoeveel je woog toen je begon en wat je kon toen je net begon... Verder was er iemand die iets van 158% was verbeterd op haar totaa! :O

Er komt nog een heel stuk in de Sport en Fitness van Feb. ofzo waarin alles nog eens onder de loep wordt genomen. Maar ik ben best wel tevreden met als ik kijk wat ik toen had en nu heb... MAar het is nooit genoeg!!

Deze Friet gaat even 4 weken niets doen en dan in het nieuwe jaar er flink tegen aan! :D

Wakaera zei:
idd man! echt, mijn broek was gescheurt van men knie tot boven men achterste broekzak :D

het raarste is dat hij totaal geen squat ass heeft (in tegenstelling tot ik en unregistered ;)), dus het excuus dat hij daardoor uit evenwicht geraakt is telt niet voor deze mofo!

Eh Dries vertel dan ook even meteen dat je een liter melk op de grond had gesmeert Backstage! :p Zonde van zoveel melk, maar wel tof dat je de rest van lifters wilde saboteren door ze door de melk te laten lopen zodat ze uitgleden... :p Jammer alleen dat ik de enigste was die er intrapte! :eek:

En over die Squat ass..... Die komt wel jongen, dan jij je ook daaraan verlekkeren de volgende keer!:P

Leuk verhaal martijn! :D

• Topic Starter Topic Starter
frietbakker zei:
Eh Dries vertel dan ook even meteen dat je een liter melk op de grond had gesmeert Backstage! :p Zonde van zoveel melk, maar wel tof dat je de rest van lifters wilde saboteren door ze door de melk te laten lopen zodat ze uitgleden... :p Jammer alleen dat ik de enigste was die er intrapte! :eek:

En over die Squat ass..... Die komt wel jongen, dan jij je ook daaraan verlekkeren de volgende keer!:P
hé h**r, ik had mijn melk op de grond gezet om je te helpen je straps om te doen, en ****head unregistered heeft die fles dan omgelopen, kan ik niets aan doen :D

dries ''melkboer'' Willaert :D

LeXxx zei:
i like that! :D

hehe overal men lege melkflessen laten staan! in de backstage stonden er iets van 4 lege flessen ofzo, en ik hoorde iemand zeggen (die dacht dat het van één van de atleten was) dat ze geen melk moesten drinken, maar cola ... :D

Dus was het gezellig jongens??
lekker met zijn drieën?
trio

mmmm, ik wist het wel

Maaruh, als je 155 nog fatsoenlijk kan deadliften is het dan ook niet wat hoog gegrepen om 170 te proberen? Kun je dan niet betel 162,5 of zo proberen? Of mag je dat niet zelf bepalen..?

Ennuh, 4 weken niets doen?!?! 1 week, ok, maar 4 weken? :finger: :)

Rob G zei:
Maaruh, als je 155 nog fatsoenlijk kan deadliften is het dan ook niet wat hoog gegrepen om 170 te proberen? Kun je dan niet betel 162,5 of zo proberen? Of mag je dat niet zelf bepalen..?

Ennuh, 4 weken niets doen?!?! 1 week, ok, maar 4 weken? :finger: :)

Die 155 ging erg makkelijk, ik was zelf aan het twijfelen over 165 of 170... Ik had ook even met Jim overlegd en hij zei dus dat ik lager met mijn heupen moest beginnen, rug recht houden en VEEL meer moest tillen. Nou ja dan 170, ik lag toch al uit de wedstrijd, dus een plaats in het klassement kon ik zoieso wel vergeten. Ik had dus niets te verliezen. Maar ik zal binnenkort eens die filmpjes uploaden.

En over die rust... tja... ik moet echt een keer studeren voor mijn tentamens mo eens school af te ronden. En de sportschool is toch al links en rechts wat dagen dicht met kerst en nieuwjaar. Dus krachttraining wordt even minimaal... Maar daarna maak ik een grandioze come back! :D

hé man, jim zei ook 165, het is ik die je overhaald heb om 170kg te liften! ik had echt verwacht dat je hem had, die 155 vloog gewoon door het dak martijn! it's all in the technique!

Wakaera zei:
hé man, jim zei ook 165, het is ik die je overhaald heb om 170kg te liften! ik had echt verwacht dat je hem had, die 155 vloog gewoon door het dak martijn! it's all in the technique!
Jouw fout dus dat zijn DL mislukt is? Goed gedaan melkboer! :D
En mooi gedaan Friet, je gaat nog veel records breken :p

Kerels! Hier de beloofde filmpjes, ze waren nogal donker omdat er alleen spotjes waren op het podium, dus ik ben de brightness even wat verhoogd. Het is van de immer vertrouwde crappy internet filmpjes kwaliteit, maar genoeg om te zien wat er gebeurt!

Hier mijn eerste squat beurt, een lichte 125kg... maar niet diep genoeg :(
[Link niet meer beschikbaar]

De 2e beurt 135kg, ook easy, maar niet diep genoeg....

En toch lijken ze plenty deep, alleen op meets moeten het echt ass to grass squats zijn! Je heupen moeten onder je knieeen.

En nu het moment supreme! De 135kg achterover! En ik ben het echt hoor, ik weet dat jullie het niet geloven. Maar ik ben echt degene die achterover valt! Ik dacht ook altijd dat het niet kon :D

De bankdruk!
70kg: [Link niet meer beschikbaar]
77.5kg: [Link niet meer beschikbaar]
en de 85 die werd afgekeurd omdat de halter te laag op mijn lichaam lag: [Link niet meer beschikbaar]
Die omroeper heeft het over geen goede stilstand, maar zoals je kan zien houd ik hem langer stil dan in de eerste beurt en die was ook goed gekeurd.

Nu de deads!!
140kg, door het plafond: [Link niet meer beschikbaar]
155kg nog een gat in het dak: [Link niet meer beschikbaar]
170kg, jammer en helaas even 2 maanden langer trainen!
Trouwens die koekert van een omroeper beweert dat 170kg ruim 2x mijn lichaamsgewicht is...
Dat is 155 gelukkig niet met een gewicht van 73.6kg! :rolleyes:

Techniek moet op de dead echt beter! Factor 100! Squatten moet ik gewoon meer mijn kop bij houden... benchen... lukt me goed zat alleen nooit genoeg he! Alleen dat geldt voor alle 3 de oefeningen!

Maar waar waren de andere DBB leden die ook nog even langszouden komen?

de h**r die in de 170kg deadlift eerst voor martijn staat, en dan tijdens die sl*tten hun gekuis martijn in zen oren knijpt en hem duwt .... that would be me ... :D

Jammer dat het zo slecht zichtbaar is. Het klinkt wel vet als je de barbell laat "vallen" na de deadlift :D

frietbakker zei:
Maar waar waren de andere DBB leden die ook nog even langszouden komen?

Ik kreeg geen vrij van het werk :mad:

slechte filmpjes zeg... maar oke. wel leuk om te zien.

Die filmpjes zijn inderdaad echt k*t kwaliteit, zoals ik al zei was er weinig licht daar op het podium, dus moest ik de brightness omhoog gooien.

Tja en verder... volgende keer iemand vragen die het wel snap!? ???

Ach we zagen precies wat er gebeurde..je kukelde achterover :P

Je ziet wel goed waarom die 170kg dl niet lukte ...echt als je je kont naar beneden had gedrukt..ooh oh oh wat een hefboom had je dan gehad!

Jammer volgende keer beter en als het nou een beetje in de buurt van Den Haag is, kom ik ook is kijken :)

Terug
Naar boven