Fitness Seller

Paar kilo's weg voor wedstrijd

• Topic Starter Topic Starter
Je mist wel wat massa eigenlijk, vooral qua borst. Hoe houd je het eigenlijk vol om zo weinig te eten verdeeld over heel de dag? ik heb om de 2 uur al honger.

Massa missen is voor hem ( momenteel ) geen probleem, zolang zijn kracht maar blijft /omhoog gaat.

Gaat lekker Rondea, ik zie al zeker verschil. Nog een paar daagjes volhouden en dan knallen!

Tsja weet ik niet. Ik weet niet of je een log heb. En als je die hebt heb ik die nog niet bekeken. Dus je moet je niet gelijk aangevallen voelen. Ik weet toch niet waar jij op traint? en ik bedoel gewoon qua uren he. Er zit wel veel uren tussen je maaltijden.

Massa missen is voor hem ( momenteel ) geen probleem, zolang zijn kracht maar blijft /omhoog gaat.

Gaat lekker Rondea, ik zie al zeker verschil. Nog een paar daagjes volhouden en dan knallen!
haha ik ben alleen bang dat pjotr gewichtsklasse -90 en niet -93 gaat pakken zoals normaal

niet dat ik dan voor niks gecut heb, maar zou wel jammer zijn

Dat doe je snel, goed werk maat!

Tsja weet ik niet. Ik weet niet of je een log heb. En als je die hebt heb ik die nog niet bekeken. Dus je moet je niet gelijk aangevallen voelen. Ik weet toch niet waar jij op traint? en ik bedoel gewoon qua uren he. Er zit wel veel uren tussen je maaltijden.
voel me niet snel aangevallen,

ben powerlifter, had je ook wel uit mun sig kunnen afleiden ;) dus massa zal me een worst zijn zolang mijn kracht omhoog gaat

en die vele uren tussen 1e en 2e maaltijd komt door werk

@rondea uit een foto kan ik niet opmaken, of je een bodybuilder bent of een powerlifter. En dan is inderdaad kracht meer belangerijker als massa.

Terug
Naar boven