AndroidHealthClinic

Paar nieuwe foto's Ed van Amsterdam

Bezoekers in dit topic

nu alleen nog die kuiten op formaat krijgen:D...wel lache stonden van die fotos op muscletime tijdje geleden online van ED...paar fotos alleen maar zn kuiten te zien..
 
Echt mooi. Krijgt een beetje een Markus Ruhl Borst, met die duidelijke scheiding tussen boven en onder als julie begrijpen wat ik bedoel:rolleyes:
 
wat een beest ook he :D damn!
 
Wat een verschrikkelijk monster. Die foto's zijn trouwens bij ons op de sportschool genomen.

Als de man er is, ga ik altijd nog een tandje harder trainen.
 
King zei:
hoe bedoel je?

ik weet via betrouwbare bronnen, dat ALLES wat er aan geld bij ''huize edje'' binnen komt weer rechtstreeks bij hem naar binnen wordt gespoten. En aangezien hij ook een kind+vrouw heeft is dat heel moeilijk voor hun allemaal, Het wordt dus tijd voor spoedig succes want dit is niet eeuwig vol te houden.
 
Voor het eerst dat ik echt potentie zie in zijn fysiek...

Wat een enorme vooruitgang naar mijn idee. Supershape en keihard!
 
Big Steve zei:
Hij gaat er steeds beter uitzien. Wat een beest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn buik gaat ook met de jaren boller staan valt me op.
 
tswhey zei:
ik weet via betrouwbare bronnen, dat ALLES wat er aan geld bij ''huize edje'' binnen komt weer rechtstreeks bij hem naar binnen wordt gespoten. En aangezien hij ook een kind+vrouw heeft is dat heel moeilijk voor hun allemaal, Het wordt dus tijd voor spoedig succes want dit is niet eeuwig vol te houden.

Die gedachte had ik nou ook, ik denk dat Ed dit jaar toch wel enkele hoge plaatsingen mag scoren. Een Olympia entrée zou al een rooskleuriger toekomstbeeld geven. Als hij op plaats 10 tm 15 blijft scoren vraag ik me af hoeveel jaar hij nog door wil gaan. :(
 
Hij zal ook nooit op het olympia podium terecht komen.
En tuurlijk gun ik dat hem wel.
 
Mars zei:
Hij zal ook nooit op het olympia podium terecht komen.
En tuurlijk gun ik dat hem wel.

Ik hoop het ook voor hem, maar het is natuurlijk wel een belachelijke opgave. De man is al zo groot, maar vergeleken bij de Olympiadeelnemers maakt hij geen kans.
 
tswhey zei:
ik weet via betrouwbare bronnen, dat ALLES wat er aan geld bij ''huize edje'' binnen komt weer rechtstreeks bij hem naar binnen wordt gespoten. En aangezien hij ook een kind+vrouw heeft is dat heel moeilijk voor hun allemaal, Het wordt dus tijd voor spoedig succes want dit is niet eeuwig vol te houden.

Is wel k*t om te horen. Hij ziet er nu toch wel erg goed uit vind ik!
 
Back
Naar boven