MuscleMeat

Pain & Gain

00FakeLaugh.gif

Vond Dwayne Johnson wel grappig in deze film. De scene met het geld is ook vet.

thought this was actually quite entertaining

Ik heb hem gisteravond gezien. Het was niet helemaal wat ik verwacht had, maar vond hem desondanks erg vermakelijk. Het bodybuildingaspect is vrij minimaal en de verwijzingen die gemaakt worden naar de sport zijn een dikke knipoog naar de steroïd.. uh stereotypes. Het verhaal is niet heel bijzonder, maar dankzij de flauwe humor zeker goed weg te happen!

Sommige scenes zijn leuker als je 'in het wereldje zit', dan wanneer je leek bent. Voorbeeld:
Die n*ger die bij de eerste ontmoeting met the Rock door het gesprek heen zit te zeuren of ie nou z'n bcaa's voor of na de training neemt :D

Film had z'n momenten. Had er wel iets meer van verwacht.

Ik heb hem gisteravond gezien. Het was niet helemaal wat ik verwacht had, maar vond hem desondanks erg vermakelijk. Het bodybuildingaspect is vrij minimaal en de verwijzingen die gemaakt worden naar de sport zijn een dikke knipoog naar de steroïd.. uh stereotypes. Het verhaal is niet heel bijzonder, maar dankzij de flauwe humor zeker goed weg te happen!

Sommige scenes zijn leuker als je 'in het wereldje zit', dan wanneer je leek bent. Voorbeeld:
Die n*ger die bij de eerste ontmoeting met the Rock door het gesprek heen zit te zeuren of ie nou z'n bcaa's voor of na de training neemt :D

Die scene met die negert was het leukste van heel de film, lolled

Net gekeken en inderdaad wel leuk om gezien te hebben :) Als je er zelf ook erg mee bezig bent is de film zeker een stuk leuker om te zien!

Ik dacht de hele film echt, wtf am I watching. Maar dat einde vond ik wel verassend dat je die gasten zag waar het verhaal op gebaseerd is, toen dacht ik wow this is serious

Prima film maar vond Marky mark wel tegenvallen. Bloated mid-kuur wss. Vanaf de tepels naar beneden was het niet veel waard. Die n*ger viel nog harder tegen. The rock was locked and loaded, haha.

Prima film maar vond Marky mark wel tegenvallen. Bloated mid-kuur wss. Vanaf de tepels naar beneden was het niet veel waard. Die n*ger viel nog harder tegen. The rock was locked and loaded, haha.

Echt he... 6 Maanden voor de film uitkwam had iedereen het erover hoe groot die wel niet zou zijn in de film, maar uiteindelijk stelde het weinig voor als hij naast dwayne stond...

how many grams of protein do you take?

Vind Fast6 met The Rock een stuk beter :D (nu aan het kijken)

mmm kan ook komen doordat ik niet zo fan ben van die fast & furious reeks op de eerste na misschien, maar vond dwayne eigenlijk het vermakelijkst in faster (2007).
Echt een hele vette rol zoals bijna 100% van dbb hem het liefst wil zien denk ik :)

Faster is uit 2010 ;)

Bij JT bioscoop krijg je bij een bioscoopkaartje een maand gratis trainen bij Basic Fit erbij :roflol:

Leuke film maar valt wel tegen ... beter met nieuwsgroep downloaden :P

Dit is het echte verhaal erachter. Mark is groter dan de echte personages. The Rock is trouwens een fictief personage.

• Like
Waarderingen: YOGI
Terug
Naar boven