XXL Nutrition

Pappa Mike op SBS6 actienieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.
RLM zei:
Sportstudio Back to Basics
Mezenweg 17 C, 7332AD Apeldoorn
055-5339174 / 06-50954345
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De man in het midden. Dezelfde die een tijd terug Dorian Yates heeft laten neerhoeken.

Dorian Yates laten neerhoeken, hoezo dan?

RLM zei:
Sportstudio Back to Basics
Mezenweg 17 C, 7332AD Apeldoorn
055-5339174 / 06-50954345

De man in het midden. Dezelfde die een tijd terug Dorian Yates heeft laten neerhoeken.
ken die gym niet.

heb van de zomer bij Sportstudio Josine en bij Intra-Gym getraint, en voor al die laatste is echt een vette tent en erg goed koop.

echt een "hardcore gym" naar mijn mening.
[Link niet meer beschikbaar]

werkt trouwens een super mooi meisje daar ;)

RLM zei:
Nee hoor Aimee het gaat over pappa Mike, niet over Mondher.

Nou ja, jij citeert een stuk over Mondher Bennour van Mighty wat gaat over wat voor praktijken meneer Bennour uithaalt en over de S&F en reageert dan met dat hij net vast zit. Ik ik nam aan dat het over Bennour ging.

Ik stond er vlakbij toen maar er stonden een stel mensen voor dus zag het niet gebeuren.

Hij schijnt op dat moment Mike een X bedrag aan geld schuldig te zijn geweest.
En jah wie niet betalen wil moet voelen he;)

Alhoewel ik wel meer duistere verhalen hoor over Back2basic dat wanneer je je lidmaatschap bv wil opzeggen dat je er dan niet raar van op hoeft te kijken dat er ff paar mensen geld komen halen.
Maar dat zijn maar verhalen natuurlijk....

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Hij schijnt op dat moment Mike een X bedrag aan geld schuldig te zijn geweest.
En jah wie niet betalen wil moet voelen he;)

Alhoewel ik wel meer duistere verhalen hoor over Back2basic dat wanneer je je lidmaatschap bv wil opzeggen dat je er dan niet raar van op hoeft te kijken dat er ff paar mensen geld komen halen.
Maar dat zijn maar verhalen natuurlijk....

Ach ja. Zaterdag stond er in de krant iets waarop het lijkt dat Mike zelfs politie in zijn zak zou hebben. Ik heb ze nooit zien trainen. :D

Onderling lossen ze de problemen vaak radicaal op. 'Opgeruimd staat netjes', zo luidt hun werkethos en -methodiek.

Goed topic, Spiertje en Mars. Dbb legendes.

Om daar nu een 5 jaar oud topic voor te bumpen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven