MuscleMeat

Paradise Hotel

Erik is de man! hij speelt het spel zonder emotie. Die anderen laten zich leiden door de emotie.
Die jay is echt een kneus, grote bek dat die heeft...
En die blonde h**r, gatverdamme wat is zij lelijk zeg... zij is ook zo dom he!

****ING BONOBO'S

hahah zeg wat je wil, erik is de man

haha, plop vinger in je kont

ik kijk het nooit.. geen tijd voor en totaal geen behoefte aan :)

wat is een swot?? ik werd gek toen ik dat zag.vuile domme b**chen.Die blonden ziet er op die foto's niet verkeerd uit. In paradise hotel loopt ze der bij als een sloeber.Eric gaat winnen!

Ik vind die Samantha wel een geile, jammie!

Heb het nu twee keer gezien, kan er niet echt opgewonden van raken. Alleen dat die gast (Roy?) zo over de zeik ging van het 'vingerincident' was wel grappig :D

haha hoe grappig is het niet dat Jay en Jimmy ineens beste maatjes zijn? Ik bedoel als ne kerel ooit zijn vinger in u gat steekt....

iedereen is daar knettergek aan het worden, echt wel leuk om te zien nu ;)

acidreign zei:
haha hoe grappig is het niet dat Jay en Jimmy ineens beste maatjes zijn? Ik bedoel als ne kerel ooit zijn vinger in u gat steekt....

iedereen is daar knettergek aan het worden, echt wel leuk om te zien nu ;)

Toen jay uit het spel lag is hij eens goed na gaan denken over het vingerincident met als conclusie dat ie het toch wel erg lekker vond. Nu is hij Jimmy hier enorm dankbaar voor!

stemming is gebeurt ****ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

punani zei:
wat is een swot?? ik werd gek toen ik dat zag.vuile domme b**chen.Die blonden ziet er op die foto's niet verkeerd uit. In paradise hotel loopt ze der bij als een sloeber.Eric gaat winnen!
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA jonge ikd acht precieeeeeeeeeeeeeeees het zelfde.

"He???? kijk!!!! een swot!!!! hij is egt psykoooo, wat is swot????" STOMME KAPSTER SHUT UP?! hahahahaahhaha sjonge jonge jonge. Die blonde is echt zo'n dom wijf he. Ik bedoel niet qua iq(daar faalt ze ook), maar qua gedrag. Echt zo'n outlaw-op-school- wijfie. Popie jopie trut.

kweet niet, mensen zeiden dat jimmy ging winnen maar dat lijkt me sterk aangezien zijn 'aahang' weg is.

Ik hoop dat erik wint, hij is volgens mij het normaalste gebleven van iedereen. Ze flippen daar allemaal tegenwoordig :)

acidreign zei:
kweet niet, mensen zeiden dat jimmy ging winnen maar dat lijkt me sterk aangezien zijn 'aahang' weg is.

Ik hoop dat erik wint, hij is volgens mij het normaalste gebleven van iedereen. Ze flippen daar allemaal tegenwoordig :)
ahhaha idd

maar die blonde doos die kapster is heb ik laatste tijd wle in andere programma's gezien, en die jimmy ook. De rest niet....

SageFrancis zei:
ahhaha idd
maar die blonde doos die kapster is heb ik laatste tijd wle in andere programma's gezien, en die jimmy ook. De rest niet....
WTF Kapster ze mag eerst wel eens wat doen met dr haar. Dat ziet er zo ranzig en armoedig uit, bos touw! Btw ik zou dr wel preppe!

En niet ****en met JAY!!!!!! Ja in real life had ie je allang met een knuppel bewerkt! :D

Terug
Naar boven