SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig wel tijd voor nutteloze postsFrenkpie zei:ik kijk het nooit.. geen tijd voor en totaal geen behoefte aan![]()

KaLe zei:
ik wed dat jimmy hem breekt met 1 hand
met z'n A-TEAM kapselacidreign zei:haha hoe grappig is het niet dat Jay en Jimmy ineens beste maatjes zijn? Ik bedoel als ne kerel ooit zijn vinger in u gat steekt....
iedereen is daar knettergek aan het worden, echt wel leuk om te zien nu![]()
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA jonge ikd acht precieeeeeeeeeeeeeeees het zelfde.punani zei:wat is een swot?? ik werd gek toen ik dat zag.vuile domme b**chen.Die blonden ziet er op die foto's niet verkeerd uit. In paradise hotel loopt ze der bij als een sloeber.Eric gaat winnen!
? kijk!!!! een swot!!!! hij is egt psykoooo, wat is swot
?" STOMME KAPSTER SHUT UP?! hahahahaahhaha sjonge jonge jonge. Die blonde is echt zo'n dom wijf he. Ik bedoel niet qua iq(daar faalt ze ook), maar qua gedrag. Echt zo'n outlaw-op-school- wijfie. Popie jopie trut.ahhaha iddacidreign zei:kweet niet, mensen zeiden dat jimmy ging winnen maar dat lijkt me sterk aangezien zijn 'aahang' weg is.
Ik hoop dat erik wint, hij is volgens mij het normaalste gebleven van iedereen. Ze flippen daar allemaal tegenwoordig![]()
WTF Kapster ze mag eerst wel eens wat doen met dr haar. Dat ziet er zo ranzig en armoedig uit, bos touw! Btw ik zou dr wel preppe!SageFrancis zei:ahhaha idd
maar die blonde doos die kapster is heb ik laatste tijd wle in andere programma's gezien, en die jimmy ook. De rest niet....