XXL Nutrition

Paranormal Activity

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik las net over deze film. In de sT van "The Blairwitch Project" gefilmd.

http://www.youtube.com/watch?v=OSSqxrh5kp8&feature=fvst
(Even klikken op het filmpje, dan kan je hem op Youtube.com in HD bekijken.)

Ik weet alleen niet of hij ook in Nederland uitkomt. Ik ga hem denk wel proberen te kijken, weer eens wat anders. Het zal absoluut geen klassieker zijn, maar wel vermakelijk denk ik. Bijna alle reviews van de mensen die de film hebben gezien (in de US) zijn positief, en bijna allemaal zeggen ze dat het verstandig is om hem niet in je eentje te kijken :roflol:

Film is geschoten voor 11.000 dollar. Ziet er naar uit dat het grootste gedeelte opgegaan is aan het acteerwerk van het 'publiek'...

Toch ben ik stiekem weer wel nieuwsgierig :D

Zal vast straks wel te downloaden zijn:D
Ik hou er wel van!

very nice ! :D Waargebeurd ? Of is hij op waargebeurde feiten gebaseerd ?

• Topic Starter Topic Starter
very nice ! :D Waargebeurd ? Of is hij op waargebeurde feiten gebaseerd ?

Die geruchten gaan wel, maar dat is niet waar volgens mij :)

Er staat trouwens op IMDB dat deze film uit 2007 komt, maar dat hij pas eind november in Nederland uit komt. Maar ik kan ook de Amerikaanse versie nergens online vinden.

In de US of A is deze film een gigantische hit, box office op plaats 3 momenteel met $20,163,000 recette, veel beter kan je de return-on-investment niet maken...de eerste Saw film was ook zo'n knaller aan de kassa.

Dat publiek is echt fantastisch in haar reacties, zoiets zie je hier nooit :D

Fijn om te zien hoe zo'n low-budget andere miljoenenproducties in haar hemd zet.

komt 26 november in de bios

in amerika is ie sinds deze maand uit

Het Nederlandse publiek krijgt als eerste in Europa de kans de lowbudget horrorfilm Paranormal Activity te zien.
Distributeur E1 Entertainment heeft één kopie van de film gekregen om de komende weken in verrassingsvoorstellingen, zogenaamde sneakpreviews, door het hele land te kijken of de film in Europa net zo aanslaat als in Amerika.

Dat heeft E1 maandag gemeld. Paranormal Activity is op dit moment een enorme hit in Amerika.

De film, die ruim een jaar geleden voor een bedrag van slechts 11.000 dollar werd gedraaid, heeft na een handvol testscreenings in Amerika al een enorme schare fans opgebouwd.

Petitie

Een petitie op internet om de film snel in de bioscopen uit te brengen, leverde in korte tijd meer dan een miljoen handtekeningen op. De trailer, waarin slechts te zien is hoe het testpubliek tijdens een voorstelling reageert, is al miljoenen keren gedownload.

Paranormal Activity vertelt over een echtpaar waarvan het huis wordt geteisterd door een demonische entiteit. Om bewijs van zijn aanwezigheid te verzamelen, begint de man van het tweetal alle mysterieuze gebeurtenissen te filmen. De speelfilm bestaat uit de amateuropnamen die hij gedurende drie weken in het huis heeft gemaakt.

De eerste twee Nederlandse sneaks vonden afgelopen week plaats in Amsterdam en Den Haag. ''Het publiek brak de tent af'', stelt een zegsman van E1. De komende weken volgen andere grote steden.

De horrorfilm was de afgelopen weken één van de best bezochte titels in de Amerikaanse bioscopen. In twee weken tijd bracht Paranormal Activity zo'n 40 miljoen dollar op. De film beleeft op 26 november zijn reguliere Nederlandse première

(bron:nu.nl)

http://extratorrent.com/torrent_dow...ty+DVDScr+2009+ACC+x264-ExtraScene+RG.torrent

DVD-sceener!!!
Screenshots
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4HBGwqMV.jpg

Ga hem zeker downloaden, vind zulke dingen altijd wel vet :D

ga hem nu binne halen ik wil hem wel kijke strax om 3 uur ofzo :D

In de US of A is deze film een gigantische hit, box office op plaats 3 momenteel met $20,163,000 recette, veel beter kan je de return-on-investment niet maken...de eerste Saw film was ook zo'n knaller aan de kassa.

Dat publiek is echt fantastisch in haar reacties, zoiets zie je hier nooit :D

Fijn om te zien hoe zo'n low-budget andere miljoenenproducties in haar hemd zet.

Beetje ontzettend naief om te denken dat dat niet gescreend is...

Ben de screener net aan't binnen trekken, ben benieuwd!

Paranormal.Activity.Screener.XVID-IMAGiNE

verwacht er niet teveel van zelf..

• Topic Starter Topic Starter
Net gekeken, wat een k*tfilm :roflol: Het leukste aan de film is de voorgevel van de vrouwelijke hoofdrolspeelster.

Terug
Naar boven