MuscleMeat

Pat Condell doet zijn verhaal over Nederland en Geert Wilders

Dhimmi's :roflol: Kunnen die zelfverklaarde guru's eigenlijk niet zonder dat soort termen? Het is soms net alsof je naar papegaaien luistert. Iedereen praat elkaar na en de terminologie komt niet verder dan een standaardrijtje dat constant afgestoken moet worden.

Ik kan niet begrijpen hoe iemand het niet eens kan zijn met dit betoog. Hij slaat gewoon op elk vlak nagels met koppen. Het is hoog tijd voor Nederland om wakker te worden. Men is door de jaren heen zo 'verdraagzaam' geweest dat men eigen cultuur, eigen verworven rechten kapot laat gaan voor een vreemde religie en cultuur. Ik snap het niet meer...

Ik kan niet begrijpen hoe iemand het niet eens kan zijn met dit betoog. Hij slaat gewoon op elk vlak nagels met koppen. Het is hoog tijd voor Nederland om wakker te worden. Men is door de jaren heen zo 'verdraagzaam' geweest dat men eigen cultuur, eigen verworven rechten kapot laat gaan voor een vreemde religie en cultuur. Ik snap het niet meer...

En ik kan niet begrijpen hoezeer iemand niet in kan zien dat de christelijke religie in Nederland een minstens net zo desatreus effect heeft op de samenleving als de islamitische. En dat is iets dat Wilders graag ziet, die judeo-christelijke waarden en normen. Wilders gaat overigens hoe dan ook beter uit deze strijd komen, als je het mij vraagt, en dat vind ik het zure.
Wat hij zegt over bijv. de koran, is ook te lezen in de bijbel/torah. Dat zijn ook boeken die je uiteen moet scheuren, als het gaat om Wilders' criteria. Maar daar gaat onze recht-door-zee mozartkogel toch met een bocht omheen. Wat betreft Fitna: dat is een quotemine waar de gemiddelde creationist nog een harde derde been van krijgt. Verschrikkelijk. Hij schijt een vies poepje op een grote hoop, want wat hij doet, is door velen al gedaan en een stuk beter. Als hij al dat geld nu eens had gestoken in een reclamecampagne voor het boek 'God is not great' van Hitchens. :D
Het is wel wat vreemd om mensen voor afwezigheid van smaak en integriteit te berechten natuurlijk...

Alsof er geen grens mag worden gesteld op je mening uiten.....
Iedereen doet alsof hij al veroordeeld is, maar het meot eerst nog maar eens blijken of hij schuldig verklaard wordt.
Tgaat er ook om dat sommige de aanklacht alleen al schandalig vinden :)

Ach PVV word er alleen maar groter van;)

Tgaat er ook om dat sommige de aanklacht alleen al schandalig vinden :)

Gelukkig hebben die mensen er meer verstand van dan het OM....
Ze willen gewoon kijken of Geert al over de grens is gegaan. Er zijn mensen die dat vinden en mensen die het daar niet mee eens is. Enige manier om te testen is door hem aan te klagen.

Gelukkig hebben die mensen er meer verstand van dan het OM....
Ze willen gewoon kijken of Geert al over de grens is gegaan. Er zijn mensen die dat vinden en mensen die het daar niet mee eens is. Enige manier om te testen is door hem aan te klagen.
Moet je dan geen onderzoek instellen en pas aanklagen als blijkt dat hij ook echt schuldig is aan iets? Lijkt me nogal raar om iemand voor het gerecht te slepen als je niet eens weet of hij iets out heeft gedaan ... ?

Pat is ook anti-christelijk btw.

Maar ik denk dat hij eigenlijk niet weet waar hij het over heeft. Hij denkt gewoon: "He, die Wilders is anti-Islam, ik ook!". Terwijl hij verder vrij weinig inzicht heeft over hoe het zit. Ik vraag me af of hij er ook zo naar had gekeken als hij Nederlands was.

Pat is ook anti-christelijk btw.

Maar ik denk dat hij eigenlijk niet weet waar hij het over heeft. Hij denkt gewoon: "He, die Wilders is anti-Islam, ik ook!". Terwijl hij verder vrij weinig inzicht heeft over hoe het zit. Ik vraag me af of hij er ook zo naar had gekeken als hij Nederlands was.

Nee, dan was hij waarschijnlijk links en dom geweest zoals jou.

Deze man weet zeker waar hij over praat.

Nee, dan was hij waarschijnlijk links en dom geweest zoals jou.

Deze man weet zeker waar hij over praat.

Want hoe rechtser, hoe slimmer zeker :rolleyes:

Ik heb zelf ook niets met de islam, net zo min met het christendom of elk ander geloof. Maar ik vind Wilders gewoon een vervelend figuur die niets doet dan provoceren. Daar heeft Pat het natuurlijk niet over, want dat valt hem als Engelsman niet op.

Moet je dan geen onderzoek instellen en pas aanklagen als blijkt dat hij ook echt schuldig is aan iets? Lijkt me nogal raar om iemand voor het gerecht te slepen als je niet eens weet of hij iets out heeft gedaan ... ?

Blijkbaar acht het OM hem schuldig. Dan hebben ze toch alle recht om hem aan te klagen?

Want hoe rechtser, hoe slimmer zeker :rolleyes:

Ik heb zelf ook niets met de islam, net zo min met het christendom of elk ander geloof. Maar ik vind Wilders gewoon een vervelend figuur die niets doet dan provoceren. Daar heeft Pat het natuurlijk niet over, want dat valt hem als Engelsman niet op.
Maar daar hoeft hij het eigenlijk ook niet over te hebben. Of Wilders nu links of rechts is, populist of niet, het doet allemaal niet ter zake. De essentie is dat Nederland zich aanpast aan de islam, ipv andersom zoals het zou moeten zijn.

Het softe Nederland heeft onvoldoende ruggegraat om weerstand te bieden tegen het extremistische van de islam, zo simpel is het.

Maar daar hoeft hij het eigenlijk ook niet over te hebben. Of Wilders nu links of rechts is, populist of niet, het doet allemaal niet ter zake.

Klopt. Maar ik vind het wel jammer dat de filmpjes van Pat Condell, die eigenlijk alleen maar anti-geloof als insteek hebben, worden gebruikt om de hele persoon Wilders in goed daglicht te zetten.

Terug
Naar boven