Loui Pasteur bedoel je, dat was een scheikundige. Hij heeft onder andere voor houdbare -ofwel gepasteuriseerde- melk gezorgd. Juist in die tijd waren ze bijzonder experimenteel, het was niet ongewoon om ongewenste kindjes als proefkonijn te gebruiken. Juist de gruwelijke en walgelijke manier van experimenteren uit die tijd, zorgt ervoor dat er destijds veel geleerd is waar we tot op de dag van vandaag veel aan hebben. Dus zo raar lijkt me die link niet.
Ze heeft wel degelijk een punt daarmee in mijn ogen. Want ze zegt gewoon dat je weerstand bepaald of ziekteverwekkers wel of niet kunnen toeslaan.
En grappig dat je aanhaalt dat ze zegt dat dokters het fout hebben. Hoeveel doktoren zijn er wel niet die zeggen dat 'onze' eiwitten, wheyshakes en preworkouts ongezond zijn? Maarja, dat is natuurlijk totáál anders

Zijn groeihormoonproductie is te laag.
Maar door de juiste combinaties te maken, zou je alsnog een compleet aminozuurprofiel moeten kunnen krijgen. En vetten kan je ook uit noten en zaden halen. De jongen schiet wel te kort in eiwitten en vetten, maar volgens mij had dat niet nodig hoeven zijn
Waarom? Ik geloof niet dat hij het zelf echt erg vindt. Hij zegt ook duidelijk dat hij wel eens patat eet, en dat het van hem niet echt hoeft. Hij heeft geen felle mening, maar dat is wat anders dan dat het gelijk al zielig is