AndroidHealthClinic

Pauw en Witteman; Rauw voedsel.

Sip.

Laatst bewerkt:
Hippy's.

Zeer zielig voor die jongen... Hij krijgt nauwelijks eiwitten en vetten binnen. Ben benieuwd hoe het met z'n hormonen staat.

Ze heeft inderdaad een typische 'raw food' kop...

:)

Laatst bewerkt:
Zag hem ook al, kindermishandeling dit.

Achterlijk wijf die niet weet waar ze over praat. En dan nog zeggen dat doktoren het fout hebben :roflol:, ze baseerd haar eigen mening dan ook op een pasteur van een paar honderd jaar geleden. Dan ben je echt gewoon ziek in je hoofd.. En dat kind is al helemaal gemanipuleerd ook, heeft geeneens zijn eigen mening meer.

• Topic Starter Topic Starter
Achterlijk wijf die niet weet waar ze over praat. En dan nog zeggen dat doktoren het fout hebben :roflol:, ze baseerd haar eigen mening dan ook op een pasteur van een paar honderd jaar geleden. Dan ben je echt gewoon ziek in je hoofd.. En dat kind is al helemaal gemanipuleerd ook, heeft geeneens zijn eigen mening meer.

Echt sneu voor dat kind,

En dat mens ook nog zeggen dat wij (16 miljoen nederlanders) het eigenlijk toch niet helemaal goed doen. En hun (die 100 mensen die ook zo leven) het wel goed doen.

Laatst bewerkt:
Lekker sociaal leven kan die knul opbouwen, als je thuis word gehouden. Ze zagen er ook slecht uit vond ik!

Arm ventje zal nooit Aesthetics as phuck hebben:(

enorm zielig inderdaad voor zo een ventje dat hij zo een geschifte moeder heeft.

zulke mensen zijn ook niet om te praten omdat ze elk logisch argument/feit van tafel vegen en met een zelfverzonnen onjuist argument absolute kennis te hebben.

lol artsen vertellen dat het onzin is dat je genoeg eiwitten en goede vetten nodig hebt o lawdd

Wat moet zo'n skelet trouwens met zo'n jong ventje als zoon. Papa zal wel lijkenprikker zijn.

Principe lijkt me niet gelijk verkeerd, de uitvoering (extreem en erg eenzijdig) wel. En net wat er gezegd wordt: kinderen hebben wel andere voeding nodig dan volwassenen. Daar tegenover heeft ze over het experimentele ook wel weer een punt dat andere ouders ook experimenteel zijn door de energydranks enzo.
Dat hij een calciumtekort heeft, en een tekort aan vetoplosbare vitamines, zegt wel genoeg over de uitvoering. Zoiets hoeft niet, maar is bij haar wel het geval.

Loui Pasteur bedoel je, dat was een scheikundige. Hij heeft onder andere voor houdbare -ofwel gepasteuriseerde- melk gezorgd. Juist in die tijd waren ze bijzonder experimenteel, het was niet ongewoon om ongewenste kindjes als proefkonijn te gebruiken. Juist de gruwelijke en walgelijke manier van experimenteren uit die tijd, zorgt ervoor dat er destijds veel geleerd is waar we tot op de dag van vandaag veel aan hebben. Dus zo raar lijkt me die link niet.

Ze heeft wel degelijk een punt daarmee in mijn ogen. Want ze zegt gewoon dat je weerstand bepaald of ziekteverwekkers wel of niet kunnen toeslaan.

En grappig dat je aanhaalt dat ze zegt dat dokters het fout hebben. Hoeveel doktoren zijn er wel niet die zeggen dat 'onze' eiwitten, wheyshakes en preworkouts ongezond zijn? Maarja, dat is natuurlijk totáál anders :o
Hippy's.

Zeer zielig voor die jongen... Hij krijgt nauwelijks eiwitten en vetten binnen. Ben benieuwd hoe het met z'n hormonen staat.
Zijn groeihormoonproductie is te laag.

Maar door de juiste combinaties te maken, zou je alsnog een compleet aminozuurprofiel moeten kunnen krijgen. En vetten kan je ook uit noten en zaden halen. De jongen schiet wel te kort in eiwitten en vetten, maar volgens mij had dat niet nodig hoeven zijn

Waarom? Ik geloof niet dat hij het zelf echt erg vindt. Hij zegt ook duidelijk dat hij wel eens patat eet, en dat het van hem niet echt hoeft. Hij heeft geen felle mening, maar dat is wat anders dan dat het gelijk al zielig is

lol ze is 55?
ziet er uit alsof ze al een tijdje dood is

Ze ziet er niet normaal uit, maar als je goed kijkt is dat waarschijnlijk hoofdzakelijk het gevolg van een calorisch tekort.

Als je kijkt naar haar huid ziet ze er imo wel heel gezond uit.

Loui Pasteur bedoel je, dat was een scheikundige. Hij heeft onder andere voor houdbare -ofwel gepasteuriseerde- melk gezorgd. Juist in die tijd waren ze bijzonder experimenteel, het was niet ongewoon om ongewenste kindjes als proefkonijn te gebruiken. Juist de gruwelijke en walgelijke manier van experimenteren uit die tijd, zorgt ervoor dat er destijds veel geleerd is waar we tot op de dag van vandaag veel aan hebben. Dus zo raar lijkt me die link niet.

Ze heeft wel degelijk een punt daarmee in mijn ogen. Want ze zegt gewoon dat je weerstand bepaald of ziekteverwekkers wel of niet kunnen toeslaan.

En grappig dat je aanhaalt dat ze zegt dat dokters het fout hebben. Hoeveel doktoren zijn er wel niet die zeggen dat 'onze' eiwitten, wheyshakes en preworkouts ongezond zijn? Maarja, dat is natuurlijk totáál anders :o
Zijn groeihormoonproductie is te laag.

Maar door de juiste combinaties te maken, zou je alsnog een compleet aminozuurprofiel moeten kunnen krijgen. En vetten kan je ook uit noten en zaden halen. De jongen schiet wel te kort in eiwitten en vetten, maar volgens mij had dat niet nodig hoeven zijn

Waarom? Ik geloof niet dat hij het zelf echt erg vindt. Hij zegt ook duidelijk dat hij wel eens patat eet, en dat het van hem niet echt hoeft. Hij heeft geen felle mening, maar dat is wat anders dan dat het gelijk al zielig is

Bekijk hoe je het wilt bekijken, maar het totaalplaatje klopt natuurlijk totaal niet. Er zitten zoveel negatieve dingen aan dat dieet van haar zowel, lichamelijk en geestelijk. Ik zie niet in wat zij nou het voordeel vind tegenover een normaal voedingspatroon. Dat ze tegen bewerkte producten is oke, maar dan kan je toch nog wel gewoon vis/vlees/brood eten of je aardappelen koken. Het hoeft niet allemaal zo extreem vind ik. Het punt is dat er wel bewijs is dat die jongen zo te weinig voedingsstoffen tot zich krijgt, maar niet dat haar dieet goed voor hem is. Dat ziet ze zelf niet eens in.

Dat die jongen zegt dat die het allemaal best vind is natuurlijk ook gekomen door de pure manipulatie van zijn moeder. Tuurlijk gaat hij niet voor de camera waar zijn moeder bijzit zeggen dat hij het eigenlijk maar niks vind, waarschijnlijk wordt hij bijna gedwongen door die moeder van hem. Hij is ook nog een kind dus erg voor zijn eigen mening opkomen kan die waarschijnlijk ook niet echt.

Nu ben ik zelf wel voorstander van veel rauw eten maar dan meer omdat het makkelijk is en tijd bespaard, en ik vind het ook gewoon lekker. Maar het is onzin dat het makkelijker zou verteren, voor veel voeding is net het omgekeerde het geval. Je hoort ook meteen dat het pseudowetenschap is wanneer ze bij het begin van het interview gaat praten over opname en verzuring, dat zijn de typische fabeltjes van dit soort figuren die nooit de wetenschappelijke studies lezen maar wel in pseudowetenschappelijke websites rondhangen.

Dit is gewoon het zoveelste onzin dieet waarbij men er vanuit gaat dat voeding extreem/eenzijdig moet zijn om gezond te zijn. Ze ziet er zoals iemand op dumpert al had opgemerkt inderdaad niet goed uit voor haar leeftijd, zou me niet verbazen als dit te maken heeft met bepaalde tekorten in macro- en micronutriënten.

Terug
Naar boven