XXL Nutrition

Pauw en Witteman; Rauw voedsel.

Grijs haar, maar dat verven ze op die leeftijd allemaal.

Ze ziet er gezonder uit dan die kinderarts, met haar dikke kop en zwarte wallen...
Maarja, dat zal wel aan mijn beeldscherm liggen :o

Los van het feit dat dat lijk aan tafel een flinke laag makeup op heeft voor de show, en die kinderarts niet geef ik je gelijk dat die kinderarts dr niet echt lekker uit ziet.
Ze heeft alleen wel erg ingevallen wangen hoor.. Wel lekker droog. goed cutschema blijkbaar xD

Maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat dit dieet zo gezond is als ze denkt, en zeker voor die knul in de groei is deze manier van doen niet ideaal.

Ja toevallig ook gezien mens is echt gestoord, en de rechter die haar niet uit de ouderlijk macht heeft gezet ook.

Los van het feit dat dat lijk aan tafel een flinke laag makeup op heeft voor de show, en die kinderarts niet geef ik je gelijk dat die kinderarts dr niet echt lekker uit ziet.
Ze heeft alleen wel erg ingevallen wangen hoor.. Wel lekker droog. goed cutschema blijkbaar xD

Maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat dit dieet zo gezond is als ze denkt, en zeker voor die knul in de groei is deze manier van doen niet ideaal.
Ik zeg ook niet dat dat dieet zo gezond is, of dat ik het met haar eens ben ;)
Alleen nu wordt alles van haar afgekraakt, terwijl ze in mijn ogen wel degelijk een paar punten heeft. En bepaalde tegenargumenten slaan gewoon nergens op. Dit uiterste is niet goed (zeker niet met deze uitvoering) maar ik vraag me af of het wel ongezonder is dan de standaard levensstijl van de gemiddelde Nederlander.

Nee joh tuurlijk is dat ongezond, die sport-coach die zich ermee begon te bemoeien zit volgens mij ook naar z'n voorhoofd te wijzen.
Bloedwaardes van dat kind zijn off the scale, artsen van het AMC zeggen dat het niet goed gaat met de ontwikkeling van deze jongen als gevolg van zijn voedingspatroon, maar mams heeft toch gelijk. Echt een idioot dit mens, macroidotisch groenlinksfiguur. Meteen weghalen daar dat kind. Zijn niet veel dingen waar ik me kwaad om maak, maar kindermishandeling en dierenleed zijn er toch wel 2 van.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 21:12 ----------

Ik zeg ook niet dat dat dieet zo gezond is, of dat ik het met haar eens ben ;)
Alleen nu wordt alles van haar afgekraakt, terwijl ze in mijn ogen wel degelijk een paar punten heeft. En bepaalde tegenargumenten slaan gewoon nergens op. Dit uiterste is niet goed (zeker niet met deze uitvoering) maar ik vraag me af of het wel ongezonder is dan de standaard levensstijl van de gemiddelde Nederlander.

Daar gaat het ook niet om Patricia, dit is ook een uiterste van een spectrum, en die idioot van een moeder doet alsof dat als dat kind naar school gaat zijn voedingspatroon dan alleen nog maar gaat bestaan uit energiedrankjes en kroketten :mad:
Maar over een jaar of 6 gaan ze die knul weer opzoeken en ben benieuwd hoe hij dan zal terugkijken op zijn 'liefhebbende' moeder.

dit is niet gezond voor je maag

Daar gaat het ook niet om Patricia, dit is ook een uiterste van een spectrum, en die idioot van een moeder doet alsof dat als dat kind naar school gaat zijn voedingspatroon dan alleen nog maar gaat bestaan uit energiedrankjes en kroketten :mad:
Maar over een jaar of 6 gaan ze die knul weer opzoeken en ben benieuwd hoe hij dan zal terugkijken op zijn 'liefhebbende' moeder.
Wat is voor jou precies het probleem hiervan?
Het tekort? Want dat heeft met de uitvoering temaken, hoeft niet aan het dieet te liggen.

En zo doet ze niet. Als die jongen absoluut niet iets anders zou mogen eten, had hij ook geen patat enzo gegeten. Ze overdrijft, dat ben ik met je eens.
Maar dat doe jij in mijn ogen ook heel goed :D

Grappig dat ze zelf nog het idee heeft dat ze haar kind gezonde voeding toedient en de vergelijking trekt met "al die andere kinderen die de hele dag alleen maar chips en energiedrankjes binnen krijgen". Totaal verknipt figuur.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom? Ik geloof niet dat hij het zelf echt erg vindt. Hij zegt ook duidelijk dat hij wel eens patat eet, en dat het van hem niet echt hoeft. Hij heeft geen felle mening, maar dat is wat anders dan dat het gelijk al zielig is

Ik denk niet dat hij een eigen mening durft te hebben.

Laatst bewerkt:
Die jongen heeft een beste dikke huid, lijkt me niet ondervoed ..

lekker leventje die jongen

Para moeder... zelf een lopend skelet en verwachten dat dit goed is voor haar kind. Alleen noten en fruit... good luck with that! Ook nog is niet naar school, wordt hij lekker wereldvreemd van.

Grappig dat ze zelf nog het idee heeft dat ze haar kind gezonde voeding toedient en de vergelijking trekt met "al die andere kinderen die de hele dag alleen maar chips en energiedrankjes binnen krijgen". Totaal verknipt figuur.

+1

Rauw voedsel is gezond want als je gekookt voedsel eet, dan eet je energydrinks en chips. Epic logica. Met zon dieet kom je toch niet aan je kcal. Verder, die jongen is 15, heeft nog een piepstem en ziet eruit als een meisje. Wordt 12cm kleiner, maar dat is gezond. Zijn vader woont in Engeland met broer die het rauwe ook niet trok.

Wat is voor jou precies het probleem hiervan?
Het tekort? Want dat heeft met de uitvoering temaken, hoeft niet aan het dieet te liggen.

+1

Ondanks haar dieetkeuze zijn er zelfs dan nog vele mogelijkheden om nog genoeg voedingstoffen binnen te krijgen.

Verschrikkelijk voor haar zoon. Prima als ze dit zelf wil doen maar geef dat kind in ieder geval tot hij volwassen is waar hij recht op heeft.

Die jongen heeft een beste dikke huid, lijkt me niet ondervoed ..

Zo'n puffy look in je gezicht is nu net kenmerkend aan hypothyreoïdie.
+1

Rauw voedsel is gezond want als je gekookt voedsel eet, dan eet je energydrinks en chips. Epic logica. Met zon dieet kom je toch niet aan je kcal. Verder, die jongen is 15, heeft nog een piepstem en ziet eruit als een meisje. Wordt 12cm kleiner, maar dat is gezond. Zijn vader woont in Engeland met broer die het rauwe ook niet trok.
Is ie 15? :roflol:

Ik vind het trouwens meevallen hoe dat joch eruit ziet en klinkt. had je mij moeten zien toen ik 15 was.... Ik was tot mijn 18e altijd de kleinste van de klas en veel massa had ik ook bepaald niet.

Ik vind het trouwens meevallen hoe dat joch eruit ziet en klinkt. had je mij moeten zien toen ik 15 was.... Ik was tot mijn 18e altijd de kleinste van de klas en veel massa had ik ook bepaald niet.

Maar jij ging toen zeker aan de crea??

Terug
Naar boven