Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is voor jou precies het probleem hiervan?
Het tekort? Want dat heeft met de uitvoering temaken, hoeft niet aan het dieet te liggen.
En zo doet ze niet. Als die jongen absoluut niet iets anders zou mogen eten, had hij ook geen patat enzo gegeten. Ze overdrijft, dat ben ik met je eens.
Maar dat doe jij in mijn ogen ook heel goed![]()

Dat zeg ik niet, en dat weet ik niet. Jij ook niet, het is slechts een vermoedenMet enig aarzeling zegt hij weleens een patatje te hebben gegeten, ik neem aan gewoon geproefd.
Beetje naief als jij denkt dat hij zou mogen zeggen "sorry ma, vandaag eet ik een frietje kapsalon". Dat is wat anders als eens een frietje te hebben geproefd van een vriendje.
Dat het dieet wellicht niet ongezond hoeft te zijn zou best kunnen, helaas doet ma het fout want het bewijs is toch wel zijn groeiachterstand. Dit is gewoon kindermishandeling.
Zijn groeihormoonproductie is ook heel laag. En aangezien hij een flik tekort heeft aan vetoplosbare vitamines, lijkt me dat dit wel degelijk door de voeding komt. Want ik neem aan dat vetten ook een belangrijke factor zijn bij die productie?Ik vind het trouwens meevallen hoe dat joch eruit ziet en klinkt. had je mij moeten zien toen ik 15 was.... Ik was tot mijn 18e altijd de kleinste van de klas en veel massa had ik ook bepaald niet.
@DT; idd
Dat zeg ik niet, en dat weet ik niet. Jij ook niet, het is slechts een vermoeden
---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 19:49 ----------
Zijn groeihormoonproductie is ook heel laag. En aangezien hij een flik tekort heeft aan vetoplosbare vitamines, lijkt me dat dit wel degelijk door de voeding komt. Want ik neem aan dat vetten ook een belangrijke factor zijn bij die productie?
Maar dan opnieuw, dat was niet nodig geweest.

zelfs als gezegd zou worden dat hij zelf mag kiezen wat hij eet. kan hij dat niet.
het gaat niet alleen om het eten. Het is een loyaliteits- kwestie. Hij kan zijn moeder niet afvallen.
waar je dat onder andere ook heel goed merkt is in de manier waarop zij hem vraagt of hij nog iets wil zeggen tegen de dame van de kinderbescherming....
maar dan nog blijf ik van mening dat je niet de gehele raw-food beweging gelijk mag stellen met dit geval. Deze vrouw gaat veel extremer dan dat.
Principe lijkt me niet gelijk verkeerd, de uitvoering (extreem en erg eenzijdig) wel.