MuscleMeat

Pauw en Witteman; Rauw voedsel.

Dus ouders mogen hun kinderen vetmesten met alle schadelijke gevolgen van dien, maar ouders mogen hun kinderen geen gebrekkige voeding geven, wat in het ergste geval even schadelijke gevolgen heeft?

En wat heeft onderwijs met deze kwestie te maken, als die vrouw haar kinderen private onderwijs wilt geven zou dat haar recht moeten zijn. Alleen zou het verstandig zijn om een zeker niveau te garanderen zodat het kind in elk geval geen al te grote achterstand gaat oplopen.

Meen dat te dikke kinderen ook uit huis geplaatst kunnen worden?

Ondergedoken...
wie de **** denkt ie dat ie is? ANNE FRANK?

Ondergedoken, echt en dat allemaal omdat je als moeder zo nodig rauw wilt eten....
Een ding: Die Tom heeft helemaal geen eigen keuze, want geen een kind wil onderduiken.

Heb niet het hele topic doorgelezen maar is deze link al gepost? [Link niet meer beschikbaar]

Heb hier laatst wat deels van gekeken, het lijkt mij persoonlijk niet gezond. Ik vind het vrij lastig om hier een mening over te geven, het meeste is eigenlijk al benoemd in de filmpjes zelf.

Zag er gister een stukje van op tv, die moeder is zwaar gestoord. Geeft dat kind lekker een biefstuk. Vuile ecto!

wat een bullshit over zijn groei.

Kinderen in Afrika kunnen al met een caloric deficient al bijna hun potentiele genetische lengte behalen.

Hoorde net op het nieuws dat die knul al een flinke poos niet naar school mag van zn moeder 'omdat ie daar in contact kan komen met verkeerd voedsel'
Dus ze geeft hem thuis les.

hele wereld is tegen haar en nog niet toegeven. over wie gaat dit nou haar of haar eigen kind?

gewoon weer zo'n vieze hippie die nergens aan mee wilt doen. ik zeg opsluiten en kind ter adoptie stellen.

geef em melk, biefstuk, zalm, etcetra.

by the way waar is dat skelet bang voor? je krijgt tegenwoordig overal KANKER van.

Heb hier laatst wat deels van gekeken, het lijkt mij persoonlijk niet gezond. Ik vind het vrij lastig om hier een mening over te geven, het meeste is eigenlijk al benoemd in de filmpjes zelf.

Heb laatst alles maar eens gekeken, inderdaad erg lastig om hierin een 'kant' te kiezen. Jammer dat die moeder slechts blindelings advies opvolgt van zo'n guru, want het is geen domme vrouw.

Terug
Naar boven