PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook te belachelijk voor woorden.
Die vrouw leeft in een soort sekte als ik het filmpje zo zie. Geen benul van voeding en menselijk lichaam maar ze weet wel alles beter
Dit heeft niets meer met voeding te maken volgens mij. ze leeft in der eigen wereld met haar sekte en alles wat zij doen is goed, en alles wat de overige 6 miljard mensen doen is fout. pertinent.Kan me best voorstellen dat mensen graag afwijken van de norm en er hun eigen mening op na houden.
Als je een gezonde levensstyle wilt naleven mag je toch wel verwachten dat je iets van macronutriënten af weet.
de gemiddelde dbb-er heeft toch wel meer verstand van voeding dan deze vrouw.Niet zoveel anders dan 90% van de mensen (inclusief DBB)
Ik roep maar eens iets: van teveel zout wordt je dik ... nee echt...
http://www.dailymail.co.uk/health/a...sps-chips-quenching-thirst-sugary-drinks.html
Dit heeft niets meer met voeding te maken volgens mij. ze leeft in der eigen wereld met haar sekte en alles wat zij doen is goed, en alles wat de overige 6 miljard mensen doen is fout. pertinent.
de gemiddelde dbb-er heeft toch wel meer verstand van voeding dan deze vrouw.
Dus ouders mogen hun kinderen vetmesten met alle schadelijke gevolgen van dien, maar ouders mogen hun kinderen geen gebrekkige voeding geven, wat in het ergste geval even schadelijke gevolgen heeft?
En wat heeft onderwijs met deze kwestie te maken, als die vrouw haar kinderen private onderwijs wilt geven zou dat haar recht moeten zijn. Alleen zou het verstandig zijn om een zeker niveau te garanderen zodat het kind in elk geval geen al te grote achterstand gaat oplopen.
een mandarijn om het te vieren?de onder-toezicht-stelling is voorlopig met 6 maanden opgeschort. Wil je een mandarijn om het te vieren?

Dus ouders mogen hun kinderen vetmesten met alle schadelijke gevolgen van dien,
Ik stel gewoon vast dat jeugdzorg hier met twee maten en twee gewichten meet. Kinderen wegnemen gaat nogal ver en het is maar de vraag of het trauma dat daar ongetwijfeld bij hoort minder schadelijk is dan wat te weinig eten. Ik zou in elk geval tot minder drastische handelingen overgaan, meer focussen op wat het kind zelf wilt zou een goede eerste stap zijn. Laat een arts en psycholoog het kind onderzoeken en eventueel zelf bepalen. Natuurlijk eerst goed uitleggen hoe zijn gezondheid er voor staat enz.je verondersteld hier wel dat mensen het prima vinden als ouders hun kinderen 'vetmesten'. Dat kun je natuurlijk niet veronderstellen, dat is ook schadelijk. Zou allebei niet mogen. Ik denk dat de meeste mensen die tegen ondervoeden zijn in het algemeen gewoon tegen slechte voeding zijn, dus niet zozeer 1 kant op.
Je kan het kind om de zoveel tijd wel een test laten doen om na te gaan op welk niveau hij staat, en een marge toelaten voor wat aanvaardbaar is. Het is wel merkwaardig hoe mensen altijd denken dat een meerderheid van de bevolking het recht heeft om te bepalen wat de rechten van een minderheid zijn...rivate onderwijs vind ik een ander debat maar dit maakt het brainwashen van zo'n kind wel een stuk makkelijker. Hij krijgt niet echt de kans om iets anders te vinden/eten. Nu is dit natuurlijk ook in zeker mate zo in regulier onderwijs waar bijvoorbeeld geschiedenis les wordt gegeven en geen voodoo. Je zult kinderen altijd 1 kant op leiden of het nu reguliere of private scholing is. Echter lijkt het zo dat in private onderwijs deze kinderen veel meer 1 kant worden opgewezen, zonder echt hun eigen mening te vormen.
Verder is het ook gewoon moeilijk om een niveau te garanderen in private onderwijs. Dat jij vind dat mensen dat recht moeten hebben is prima, maar ik denk dat een meerderheid het daarin niet met je eens is.
Ik stel gewoon vast dat jeugdzorg hier met twee maten en twee gewichten meet. Kinderen wegnemen gaat nogal ver en het is maar de vraag of het trauma dat daar ongetwijfeld bij hoort minder schadelijk is dan wat te weinig eten. Ik zou in elk geval tot minder drastische handelingen overgaan, meer focussen op wat het kind zelf wilt zou een goede eerste stap zijn. Laat een arts en psycholoog het kind onderzoeken en eventueel zelf bepalen. Natuurlijk eerst goed uitleggen hoe zijn gezondheid er voor staat enz.
Je kan het kind om de zoveel tijd wel een test laten doen om na te gaan op welk niveau hij staat, en een marge toelaten voor wat aanvaardbaar is. Het is wel merkwaardig hoe mensen altijd denken dat een meerderheid van de bevolking het recht heeft om te bepalen wat de rechten van een minderheid zijn...
Hoef je niet te zeggen wazzup, is gewoon realiteit. Maar dit soort problemen los je niet op door dwang maar door beter onderwijs en voorlichting. Niemand vraagt zich blijkbaar af hoe het komt dat die moeder zo is gaan denken.
Of je overdrijft hier denk ik een beetje en onderschat de cognitieve vaardigheden van tieners die als ze blootgesteld worden aan wetenschappelijk bewijs ook wel een mening kunnen vormen en een keuze kunnen maken. Als je de keuze van het kind niet respecteert, dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Een overheid die voor individuen gaat bepalen wat - tegen hun wil - goed voor hen is, zo'n overheid creëert IMO meer problemen dan ze oplost.maar focussen op wat het kind zelf wilt lijkt me (erg) onverstandig. Als je aan een (gebrainwashed) kind vraagt of ze hem weg moeten halen bij zijn moeder zal hij hier ~nooit ja op zeggen. Het is bijna het stockholm syndrome![]()
1) wat is 'juiste voeding' en 2) hoeveel kinderen krijgen dan wel die zogenaamde juiste voeding? We weten al dat het voedingscentrum vol met BS staat dus de overheid weet zelf niet eens wat de juiste voeding is. Overvoeding is in elk geval meestal net zo schadelijk als (lichte) ondervoeding en vaak zelfs schadelijker. Maar dan knijpen we een oogje dicht. Het is dus niet zo eenvoudig en daarom moet je voorzichtig zijn en geen drastische stappen nemen. Individuen hebben nog steeds het recht om hun eigen keuze te maken, zelfs als dat volgens een andere groep de verkeerde keuzes zijn. We leven niet in een totalitaire staat.en testen etc. zijn gedaan, daaruit kwam gewoon dat het kind niet de juiste voeding kreeg en erg werd geremd in zijn groei en meerdere dingen. Hij was in ieder geval ongezond bezig.
Privaatonderwijs bestaat natuurlijk al in Nederland en is vaak van hoge kwaliteit. Als de overheid zich zou terugtrekken uit het onderwijs zou de kwaliteit ook verhogen. Maar dit gaat er meer over of de moeder wel in staat is om les te geven. Een oplossing zou kunnen zijn om het kind voor een deel van de tijd naar een particuliere school naar keuze te laten gaan. Zo krijgt het kind in elk geval informatie vanuit twee verschillende hoeken en kan het zelf een mening gaan vormen.Tuurlijk kun je wel test doen met private scholing, maar a) wat heb je dan aan private schooling als je toch gewoon het reguliere programma volgt en b) haalt dit niet weg dat je 1 kind nog steeds makkelijk 1 richting in kan sturen.
Ik vind het zelf wel eerlijk dat een meerderheid beslist over de gehele groep, het is immers een democratie. Anders ga je echt de kant op van een land waarin wetten en regelen niet gemaakt kunnen worden.
1) wat is 'juiste voeding' en 2) hoeveel kinderen krijgen dan wel die zogenaamde juiste voeding? We weten al dat het voedingscentrum vol met BS staat dus de overheid weet zelf niet eens wat de juiste voeding is. Overvoeding is in elk geval meestal net zo schadelijk als (lichte) ondervoeding en vaak zelfs schadelijker. Maar dan knijpen we een oogje dicht. Het is dus niet zo eenvoudig en daarom moet je voorzichtig zijn en geen drastische stappen nemen. Individuen hebben nog steeds het recht om hun eigen keuze te maken, zelfs als dat volgens een andere groep de verkeerde keuzes zijn. We leven niet in een totalitaire staat.
Of je overdrijft hier denk ik een beetje en onderschat de cognitieve vaardigheden van tieners die als ze blootgesteld worden aan wetenschappelijk bewijs ook wel een mening kunnen vormen en een keuze kunnen maken. Als je de keuze van het kind niet respecteert, dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Een overheid die voor individuen gaat bepalen wat - tegen hun wil - goed voor hen is, zo'n overheid creëert IMO meer problemen dan ze oplost.
1) wat is 'juiste voeding' en 2) hoeveel kinderen krijgen dan wel die zogenaamde juiste voeding? We weten al dat het voedingscentrum vol met BS staat dus de overheid weet zelf niet eens wat de juiste voeding is. Overvoeding is in elk geval meestal net zo schadelijk als (lichte) ondervoeding en vaak zelfs schadelijker. Maar dan knijpen we een oogje dicht. Het is dus niet zo eenvoudig en daarom moet je voorzichtig zijn en geen drastische stappen nemen. Individuen hebben nog steeds het recht om hun eigen keuze te maken, zelfs als dat volgens een andere groep de verkeerde keuzes zijn. We leven niet in een totalitaire staat.
Privaatonderwijs bestaat natuurlijk al in Nederland en is vaak van hoge kwaliteit. Als de overheid zich zou terugtrekken uit het onderwijs zou de kwaliteit ook verhogen. Maar dit gaat er meer over of de moeder wel in staat is om les te geven. Een oplossing zou kunnen zijn om het kind voor een deel van de tijd naar een particuliere school naar keuze te laten gaan. Zo krijgt het kind in elk geval informatie vanuit twee verschillende hoeken en kan het zelf een mening gaan vormen.
Edit: ik kan natuurlijk onderschatten hoe gek dat mens is dus de discussie hangt ook af van de ernst van de situatie.
deal with it!!!!" 'gebakken eten met een hard randje is net zo verslavend als heroïne', ... Dat is wetenschappelijk bewezen"
...
![]()
deal with it!!!!
Vuile junk!!!!!!!
Lucht schijnt ook net zo verslavend te zijn als heroïne. Als je eenmaal begint met ademen zul je hier verslaafd aan zijn tot je dood