Fitness Seller

Pauw en Witteman; Rauw voedsel.

zo'n ielig ventje is het. echt triest. erge is dat je alleen maar kan toekijken hoe zo'n gestoord wijf zijn groei verdoet.

:)

Laatst bewerkt:
Dom, meer zeg ik er niet over.

Heel zyn testosteron naar de klote no more muscle gains...

zeker. jongen krijgt nog geen eens soja of rijst eiwitten binnen. alleen noten. als dat je enige hoogwaardige eiwitbronnen zijn.... no gainzzzzz

die vrouw is knettergek. zoveel tegenbewijzen en nog niet willen toegeven. o my god wat een plaat heeft die voor der kop..

Laatst bewerkt:
Ach, waarom kijk ik die filmpjes ook. Heeft iemand haar mail? lol. De drang om wat te zeggen is te groot.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Het meest bizarre vond ik nog wel dat de hond een paar dagen niets te eten krijgt zodat diens lichaam zich kan zuiveren van een oorontsteking. Someone better call 144.

da fuq is dat wijf mee bezig???

Geef dat arme kind een stapel carpaccio's, kan dat wijf ook niet klagen.

hoe blind kan je zijn...

Wat een k*thoer

Iemand moet dat wijf echt neerschieten vieze k*t zombie!!

Die vrouw is zo episch dom. het is met geen toetsenbord te beschrijven.

Deze vrouw is een van de gevaarlijkste mensen. Ze creert haar eigen waarheid. En sleept onschuldige hierin mee

Nou, die gaan een shitload aan onderzoeken toegestuurd krijgen met veel uitleg.

A reply's kunnen ook zo te zien.

Cliffs mag je altijd posten Cools!

Ik snap niet dat die griet zo dom kan zijn...en dan nog haar kind verplichten niet naar school te gaan? Wat probeert ze hiermee te bereiken? :s

Cliffs mag je altijd posten Cools!

Ik snap niet dat die griet zo dom kan zijn...en dan nog haar kind verplichten niet naar school te gaan? Wat probeert ze hiermee te bereiken? :s
Op school lopen kindere rond met brood

LEVENS GEVAARLIJK!! PURE MASSAVERNIETEGINGS WAPENS!!! OPEN JE OGEN

Terug
Naar boven