XXL Nutrition

pc besmet met virus

• Topic Starter Topic Starter
............

Laatst bewerkt:
Beter ga je naar de dokter :P

Antivirus 7

probeer windhoos op te starten in veilige modus en langs die weg een virus scan uit te voeren met een betrouwbare antivirus. zorg er voor dat je windhoos op start in "Veilige Modus met Netwerk" voor als de antivirus eventueel moet updaten.

ik weet niet of dit hier is toegestaan maar ik zal het subtiel proberen te brengen ;-)

Je kan hier en daar vast wel een werkende versie van een bekende antivirus fabrikant vinden via wewewe.thepiratebay(punt)com :D

Als het niet lukt of je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Je kan ook in veilige modus kijken of je een online scan uit kan voeren meestal lukt dit wel.

greets

Er zijn gratis antivirussen die goed (en soms beter) hun werk doen dan diegene waar je voor moet betalen.

Yep die gebruik ik ook, alleen minder leuk is dat het proggie je systeem erg langzaam maakt.
Hmm valt wel mee toch? Geen last van. Met avast had ik daar wel heel erg veel last van, ik wilde switchen van avg naar avast, na een paar uur was ik het zat.

advanced system care downloaden ( its free ), wat uw gewoon virusscannerke der niet uithaald doet asc wel ;)
anders hijackthis downloaden ( and again... free ) scannen, logje copieren en laten analyseren op hijackthis loguitvoering. :p
ofwel een mac kopen :D

• Topic Starter Topic Starter
.............

Laatst bewerkt:
Ik zou antivirus 7 downloaden, werkt top! :thumbs:

Hmm valt wel mee toch? Geen last van. Met avast had ik daar wel heel erg veel last van, ik wilde switchen van avg naar avast, na een paar uur was ik het zat.
Zou best kunnen hoor, ik gebruik alleen Windows om te browsen voor de rest linux, ik vond dat avg behoorlijk wat bronnen innam.

Wie kan mij vertellen hoe je windows in veilige modus opstart?

Mijn pc is namelijk volledig naar de klote. Ik heb altijd Avira antivir gehad, denkende dat dit een goede antivirus is. Niet dus...

Hij zat altijd maar te piepen dat hij een virus had gevonden, maar kon er niks mee doen, welke optie ik ook koos, na 5 min was dat idiote gepiep daar weer :mad:.

Volldige systeemscan vond 13 virussen ==> delete ==> even later was het gepiep daar weer, en pc blijft maar crashen, internet en geluid valt weg na 10 min, enz.:fire:

Ik hoop dat een scan in veilige modus de oplossing brengt, heb geen zin om mijn harde schijf te formatteren, dan ben ik alles kwijt... :(

Avira is prima, denk dat je wat verkeerds hebt gedaan. virus in quarantaine zetten.

Terug
Naar boven