AndroidHealthClinic

Performance atleet Koert Vogel in finale AC!!

Aimee

Competitive Bodybuilder
Waardering
26
Jaja, Koert Vogel, een van de Nederlandse toppers die onder de vlag van Performance zit, heeft de finale van de Arnold Classic for amateurs gehaald!!

Nu afwachten hoe hoog hij zal plaatsen...

Ja ik hoorde het net van kameraad van me die een goede vriend van hem is. Super vet voor hem!

Aimee: klopt het dat hem was toe gezegd dat mits hij de top 5 zou halen een prof licentie heeft verdiend?

Mooi Jongens zo hoort het :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik hoorde het net van kameraad van me die een goede vriend van hem is. Super vet voor hem!

Aimee: klopt het dat hem was toe gezegd dat mits hij de top 5 zou halen een prof licentie heeft verdiend?

Ik weet niet of dat zo is, denk zelf van niet. Er zijn een hoop klasses, namelijk Bamtamweight, lightweight, welterweight, middleweight, light heavyweight, heavyweight en super heavyweight. Dat zijn dus 7 klassen. Als elke top 5 van elke klasse een prolicentie verdiend, dan zouden er na deze wedstrijd dus 35 nieuwe Pro's zijn! Ben bang dat die regel dus niet geldt. Als hij zijn klasse wint, denk ik dat hij er wel een grote kans op maakt. Volgens een Amerikaans forum zijn dit echter de 2 beste in de SH weight klasse...

Duimen dat Koert 'm pakt...

toppertje!

pics?

@ Reus: ik las net een bericht van John, dat Koert waarschijnlijk wel zijn proflicentie kan aanvragen omdat dit zijn tweede Internationale wedstrijd is. Zijn eerste was in Belgie.

@ Reus: ik las net een bericht van John, dat Koert waarschijnlijk wel zijn proflicentie kan aanvragen omdat dit zijn tweede Internationale wedstrijd is. Zijn eerste was in Belgie.

Ja dat bedoelde ik ook. De NBBF had hem dit toen toegezegd. Niet helder neer gezet van me:o

Maar wel heel cool!

Een topprestatie, verdient grote respect!!

Grote jongen maar ik begrijp thans de meesten niet dat ze zo snel prof willen worden. Je kan als top amateur (bvb Thomas Sheu, Boris Kleine) veel meer bereiken dan een matige prof. Om dan als podiumvulling te gaan dienen... De teleurstelling voor een Necet Icli bvb moet enorm zijn. Jongens die op amateur vlak minder als hem bereiken willen dan hun kans wagen. Voor een goeie prof te zijn moet je op amateurvlak in staat zijn ALLES te pakken. Anders red je het niet tussen de amerikanen die hun licentie haalden bij de NPC

Grote jongen maar ik begrijp thans de meesten niet dat ze zo snel prof willen worden. Je kan als top amateur (bvb Thomas Sheu, Boris Kleine) veel meer bereiken dan een matige prof. Om dan als podiumvulling te gaan dienen... De teleurstelling voor een Necet Icli bvb moet enorm zijn. Jongens die op amateur vlak minder als hem bereiken willen dan hun kans wagen. Voor een goeie prof te zijn moet je op amateurvlak in staat zijn ALLES te pakken. Anders red je het niet tussen de amerikanen die hun licentie haalden bij de NPC

Je hebt wel een goed punt! Maar Koert is natuurlijk al jaren bezig dus als je de stap wil maken moet je natuurlijk ook niet al te lang wachten. Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat Koert een heel goed pakket heeft en in verhouding.

Echt super gedaan, ben benieuwd...!

Koert en Marvin zijn beiden 4e in hun klasse geworden! :D

Terug
Naar boven