XXL Nutrition

performance

sonny91

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
17%
Zit nu aan Pure whey van performance. Redelijk goede shake. Maar vroeg me af of er nog zijn? Laag in Kcal maar veel eiwit die goedkoper zijn ? Wil overschakelen naar 3 shakes per dag (90gr whey ) Maar omdat er in zo'n pot maar 900GR zit moet ik dus 3 potten per maand kopen wat het kostenprijsje brengt op een goeie 27€x3 = 81€ ! En dit zonder allé andere rest.. Dus nu vroeg ik me af of iemand geen goedkopere of betere aanrader heeft !

Greets.

Zit nu aan Pure whey van performance. Redelijk goede shake. Maar vroeg me af of er nog zijn? Laag in Kcal maar veel eiwit die goedkoper zijn ? Wil overschakelen naar 3 shakes per dag (90gr whey ) Maar omdat er in zo'n pot maar 900GR zit moet ik dus 3 potten per maand kopen wat het kostenprijsje brengt op een goeie 27€x3 = 81€ ! En dit zonder allé andere rest.. Dus nu vroeg ik me af of iemand geen goedkopere of betere aanrader heeft !

Greets.

Je kan ook altijd meer eiwitten uit je voeding halen;)

of de potten van 2kg kopen die al wat voordeliger zijn..

Board sponsors:

Sportfood
Body en fitshop
XXL Nutrition.

ze hebben allemaal wel een kilo of 4á5 whey voor een goede prijs

• Topic Starter Topic Starter
jah oké , maar welke is echt een goede vervanger? want qua concentratie of kwaliteit schillen deze wel zeker niet? ik haal nu een goeie 23gr per 30gr schep eiwit uit myn shake .. dus in total is dat goeie 69 Gr .. en qua voeding kan'k moeilijk nog meer verhogen want zit nu al in de klinch met wat allemaal waar te eten xD

kijk gewoon is op de sites van de sponsors,

xxl heeft al voor 64 euro 5 kg concentraat.
de andere sponsor heeft denk ik5 kg voor 49 euro. exclusive whey

Njah maar zoals ik net zei , Er kan wel zoveel gram eiwit in zitten per shake MAAR is het ook even zuiver ? . . . Of is whey gewoon allemaal zelfde?

dat weet je nooit:d zelfde geld van performance!

Weet gewoon dat mijn trainer performance aanraadde.. omdat ze die best vinden majah .. xD je hebt er veel van 5KG voor maar 50 € maar dan stel ik my de vraag of er wel daadwerkelyk iets goeds inzit .. -_-

je kan ook voor die van xxl gaan die is duurder:p
geloof me prijs is geen garantie voor kwaliteit... kijk maar naar bsn!

hij raadde jouw dat wrs aan omdat hij er voor werkt of het zelf vorkoop of er mss iets mee te maken heeft;)

je kan ook voor die van xxl gaan die is duurder:p
geloof me prijs is geen garantie voor kwaliteit... kijk maar naar bsn!

hij raadde jouw dat wrs aan omdat hij er voor werkt of het zelf vorkoop of er mss iets mee te maken heeft;)

Klopt , maar niemand antwoord concreet op mijn vraag. Ik wil weten welke eiwit shake van hoge kwaliteit is en meer bevat dan de miezerige 900gr van performance pure whey. Iedereen verwijst me naar websites maar sites ken ik ook hoor ! :) Dus nu als er iemand is die andere eiwitshake pakt die mager is en er heel van tevreden is let me know en ik probeer eens !

kijk gewoon naar de eiwit waarde per 100 gram en per dosis. dan zie je het zelf. die sites geven we je om te tonen waar je goedkopere eiwitten kan kopen. de waardes kan je zelf tog aflezen?

Tuurlijk maar bij 1 product zit mss 50 GR eiwit in per shake en by het 2 de product maar 40 GR . Maar als deze 40 gr meer geconcentreert is IS deze toch meer waart dan die andere 50 gr? of ben ik nu ff gewoon alles door elkaar aan het gooien ?

Tuurlijk maar bij 1 product zit mss 50 GR eiwit in per shake en by het 2 de product maar 40 GR . Maar als deze 40 gr meer geconcentreert is IS deze toch meer waart dan die andere 50 gr? of ben ik nu ff gewoon alles door elkaar aan het gooien ?

over de kwaliteit ben je nooit zeker. koop gewoon wat je dnek dat goed zal zijn; das al dak je kan zeggen. kijk naar de grammen eiwit per 30 gram en per 100 gram.

RAW IRON Sports Whey- 5kg voor €64,95

RAW IRON Professional Whey

Beiden gegarandeerd hoge kwaliteit Whey. Wij laten ze rechtstreeks produceren bij de fabriek (in Nederland) waar alle ISO normen gelden. Dus garantie kwa hygiene, zuiverheid etc.:)

GMO: Dit product bevat geen Genetisch Gemodificeerde Organismen (non-GMO) zoals bedoeld in de EU verordening 2001/18.

E.E.G. eisen: Alle ingrediënten voldoen aan de E.E.G. eisen die gesteld worden in richtlijn 95/2/EG betreffende levensmiddelenadditieven.

RAW IRON Sports Whey- 5kg voor €64,95

RAW IRON Professional Whey

Beiden gegarandeerd hoge kwaliteit Whey. Wij laten ze rechtstreeks produceren bij de fabriek (in Nederland) waar alle ISO normen gelden. Dus garantie kwa hygiene, zuiverheid etc.:)

GMO: Dit product bevat geen Genetisch Gemodificeerde Organismen (non-GMO) zoals bedoeld in de EU verordening 2001/18.

E.E.G. eisen: Alle ingrediënten voldoen aan de E.E.G. eisen die gesteld worden in richtlijn 95/2/EG betreffende levensmiddelenadditieven.

hebben jullie dan een smilie? of is er een ander systeem in nl? wie controleert er eigenlijk de kwaliteit van de proteinen?

hebben jullie dan een smilie? of is er een ander systeem in nl? wie controleert er eigenlijk de kwaliteit van de proteinen?

Voedingswaren worden in Nederland gecontroleerd door de Voedsel en Waren autoriteit.
Er zijn op nationaal niveau voor iedere richtlijn controlerende instanties aangewezen.
Dit betekent niet dat iedere pot Whey afzonderlijk wordt gecontroleerd maar wel dat de fabriek heeft aangetoond dat de productieprocessen dat het handhaaft in orde zijn en de kwaliteit van de producten ook constant is.

Deze controles gebeuren vaak steekproefgewijs.

RAW IRON komt uit Nederland en valt onder al deze conroles.

Meer info van het VWA hieronder, leeterlijk overgenomen van het VWA:

Verdere wetgeving:
Hoewel alle besluiten en regelingen met betrekking tot levensmiddelen genoemd in de Warenwet in principe van
toepassing zijn, zijn vooral de volgende besluiten en artikelen essentieel voor voedingssupplementen:
· Warenwetbesluit Etikettering van levensmiddelen
· Warenwet artikel 19 en 20 (verbod op medische claims)
· Warenwetbesluit Voedingswaarde-informatie levensmiddelen
· Warenwetbesluit Kruidenpreparaten (voedingssupplementen die ook kruiden bevatten moeten tevens voldoen aan het Warenwetbesluit Kruidenpreparaten). Zie verder het informatieblad ‘Kruidenpreparaten’.
· Warenwetbesluit Nieuwe voedingsmiddelen. Indien ingrediënten van voedingssupplementen vóór mei 1997 niet in significante mate in de EU in de handel waren, is mogelijk sprake van een nieuw
voedingsmiddel. Voor dergelijke voedingsmiddelen moet een vergunning worden aangevraagd voordat ze in de handel gebracht worden. Zie verder het informatieblad ‘Nieuwe voedingsmiddelen’.
· EU Verordening 852/2004, met o.a. de verplichting voor importeurs en producenten om een voedselveiligheidssysteem (HACCP) te hebben om de veiligheid van hun producten te waarborgen.
Bedrijven die voedingssupplementen onder GMP (Good Manufacturing Practices) produceren dienen ook een voedselveiligheidsplan te hebben. Echter wanneer specifieke onderdelen van het voedselveiligheidsplan worden ondervangen door het GMP kan hiernaar worden verwezen.
· Verordening (EG) Nr. 1924/2006 van het Europees Parlement en de Raad van 20 december 2006 inzake voedings- en gezondheidsclaims voor levensmiddelen
Voor de hygiëne bij de bereiding en behandeling van levensmiddelen zijn het Warenwetbesluit Bereiding en behandeling van levensmiddelen, het Warenwetbesluit Hygiëne van levensmiddelen en de verordening (EG)
852/2004 van belang. Tenslotte is vanaf 1 januari 2005 de Algemene Levensmiddelen Verordening (General
Food Law) van kracht. Daarmee wordt traceerbaarheid verplicht voor iedereen die levensmiddelen produceert, en bestaat de plicht voor exploitanten van levensmiddelenbedrijven om producten die de gezondheid in gevaar brengen uit de markt te halen en hiervan melding te maken bij de VWA.
Buiten de Warenwet is ook de Geneesmiddelenwet van belang (zie boven). Uiteraard zijn ook stoffen die op lijst 1 en 2 van de Opiumwet staan verboden in voedingssupplementen.

Terug
Naar boven