XXL Nutrition

Now I am confused...

Ik start ook elke dag met een shake water/melk + whey + havermoutmeel, geen enkel probleem hoor, drink dat om 5u45 en ben om 6u de deur uit, lekker makkelijk ;)

Eitje pas op. Gisteren kon ik een discussie aangaan op het werk maar niet gedaan.

Diëtist zei dat je absoluut geen eigeel moet eten ivm cholesterol. Mijn antwoord oké!

Echt sommige mensen
Ik had overlaatst bloedwaarden opgevraagd, at toen elke ochtend 6 eieren (3-4 yolks) en elke dag 450g rood vlees. Beide cholestrol waardes (HDL en LDL) zaten op normale voorgeschreven waardes. het totale cholestrol lag er net iets onder.

Als het totale plaatje van je voeding in orde is snap ik het probleem dus niet.

De mensen die zeggen dat je maar x aantal eieren per week mag eten zijn diezelfde mensen die op café hun lever kapot drinken en 's avonds nog een halve taart naar binnen werken voor het slapengaan en de rest van de dag overleven op koek, snoep en frisdrank. Maar dat is niet ongezond natuurlijk, want dat is dan weer wel aanvaard door de maatschapij.

• Topic Starter Topic Starter
LOL...Nieuwe fase bij mijn sportschool...Hij smeekt me min of meer om met whey te stoppen...Dat zou mij echt dik maken en bla bla bla...Ik overweeg om echt naar een andere sportschool te gaan...

LOL...Nieuwe fase bij mijn sportschool...Hij smeekt me min of meer om met whey te stoppen...Dat zou mij echt dik maken en bla bla bla...Ik overweeg om echt naar een andere sportschool te gaan...
Waarom zou je dat doen, Probeer anders eens Whey isolaat. als hij dan nog beweerd dat je dik word is hij een beetje retarded.

''Whey maakt je dik"
Waarom?
''Geen idee ergens gelezen''

vriend van me eet na zijn training altijd een donut, en die zit in wedstrijd prep.
Het lijkt net of je in een soort Planet Fitness traint. Of Mister TN heeft een gym geopend..

Je hoeft niet naar een andere gym, die gym heeft een andere trainer nodig

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dat doen, Probeer anders eens Whey isolaat. als hij dan nog beweerd dat je dik word is hij een beetje retarded.

''Whey maakt je dik"
Waarom?
''Geen idee ergens gelezen''

vriend van me eet na zijn training altijd een donut, en die zit in wedstrijd prep.
Het lijkt net of je in een soort Planet Fitness traint. Of Mister TN heeft een gym geopend..
Ik ben er inmiddels weg maar het was een kleine gym dat geopend is naast fysiotherapie studio.

Waar ik nu zit is te gek. Gewoon lekker Crossfit! Ik voel me er fantastisch bij.

Terug
Naar boven