XXL Nutrition

Periode tussen 1e kuur en 2e kuur

Gewoon nooit meer kuren.

hangt helemaal af van meerdere factoren ( metabolisme, voeding, werk etc etc )

Kcals in vs. Kcals out. De etc, etc’s zijn onzin.

Oowja, mensen die je tren aanraden voor je tweede kuur.. Doe jezelf een plezier en luister hier niet naar. Totaal onnodig, helemaal met jou stats.

Btw, als je tren goed gedoseerd is, voel je echt wel bijwerkingen van hier tot Afghanistan. Zo niet, heb je gewoon brul

Oowja, mensen die je tren aanraden voor je tweede kuur.. Doe jezelf een plezier en luister hier niet naar. Totaal onnodig, helemaal met jou stats.

Btw, als je tren goed gedoseerd is, voel je echt wel bijwerkingen van hier tot Afghanistan. Zo niet, heb je gewoon brul
Wilde idd net zeggen, als je op 600mg tren goed kan slapen, droog wakker word, poeslief bent en niet over blote dames droomt, dont know if its tren though

• Like
Waarderingen: Wxng
Lol.. ik heb het over storende bijwerkingen.

Slaapen doe ik sowieso al slecht, zwetend wakker worden is een standaard hierow ( kom uit een dnp kuur )

En agressie heb je zelf in de hand

Redelijk grote kans dat 80% hier op de zelfde gear zit

Laatst bewerkt:
:roflol:

Je weet wel wat tren doet, zowel in effecten als bijwerkingen?

Het is geen fatburner om je 1 voorbeeld te geven.

Daarnaast, kuren met een hoog vet % is sowieso niet aan te raden. Lekker natty cutten adviseren in zo’n geval, en geen test tren

:roflol:

Je weet wel wat tren doet, zowel in effecten als bijwerkingen?

Het is geen fatburner om je 1 voorbeeld te geven.

Daarnaast, kuren met een hoog vet % is sowieso niet aan te raden. Lekker natty cutten adviseren in zo’n geval, en geen test tren

Ben je nou tegen mij bezig of tegen TS ?

Lol.. ik heb het over storende bijwerkingen.

Slaapen doe ik sowieso al slecht, zwetend wakker worden is een standaard hierow ( kom uit een dnp kuur )

En agressie heb je zelf in de hand

Redelijk grote kans dat 80% hier op de zelfde gear zit

Een hele grote kans dat ik gelukkig niet op dezelfde gear zit!

• Like
Waarderingen: Wxng
Een hele grote kans dat ik gelukkig niet op dezelfde gear zit!

Proficiat u bent bij de 20% :cool:

Let’s go back at topic..

Zoals al door de andere gezegd is met dat vet percentage is kuren geen strak idee, maar zoals iedereen weet ga je dit toch gewoon doen dus doe voorzichtig en let goed op je voeding

• Topic Starter Topic Starter

Net zoals alle andere steroïden krijg je ook bijwerkingen.
Het is niet alleen bij tren.
Als je niet op bijwerkingen zit te wachten dan moet je al helemaal niet beginnen aan as.

Ben je nou tegen mij bezig of tegen TS ?

Moet je dit nog vragen? :roflol:
Oke dan, speciaal voor jou & in de hoop dat TS er iets van opsteekt.

Jij adviseert hem, en je adviseert meerdere dingen. Eerst test tren als vet % hoger is, daarna dat het met dit vet % geen strak plan is om te kuren. Hmmmm ja... Goed advies.

Deca brengt helemaal niet veel vocht als je weet wat je doet. Dat is het probleem hier ook, afgaande op specifieke uitspraken; sommigen doen/roepen maar wat.

Doe wat je niet laten kan

Net zoals alle andere steroïden krijg je ook bijwerkingen.
Het is niet alleen bij tren.
Als je niet op bijwerkingen zit te wachten dan moet je al helemaal niet beginnen aan as.

Jij kan, met jouw kennis, beter niet kuren zoals @IronWarrior hierboven ook vermeldde. 100% mee eens.

Kan je agressief opvatten, maar probeer je ellende te besparen. Tren als tweede kuur, doe wat je niet laten kan. Had ik al gezegd dat je tren met jouw stats niet nodig hebt?
Doe wel ff loggen, ik volg wel :popcorn:

Ik vind zoiezo dat er door iedereen tegenwoordig veel te snel naar Tren wordt gegrepen. Maar ja das mijn mening...

Moet je dit nog vragen? :roflol:
Oke dan, speciaal voor jou & in de hoop dat TS er iets van opsteekt.

Jij adviseert hem, en je adviseert meerdere dingen. Eerst test tren als vet % hoger is, daarna dat het met dit vet % geen strak plan is om te kuren. Hmmmm ja... Goed advies.

Deca brengt helemaal niet veel vocht als je weet wat je doet. Dat is het probleem hier ook, afgaande op specifieke uitspraken; sommigen doen/roepen maar wat.

Doe wat je niet laten kan

Jij kan, met jouw kennis, beter niet kuren zoals @IronWarrior hierboven ook vermeldde. 100% mee eens.

Kan je agressief opvatten, maar probeer je ellende te besparen. Tren als tweede kuur, doe wat je niet laten kan. Had ik al gezegd dat je tren met jouw stats niet nodig hebt?
Doe wel ff loggen, ik volg wel :popcorn:

Met alle respect maar als je de moeite had genomen om TS zn openings post te lezen, dan had je gezien dat hij voor zn 2e kuur 2 opties noemt.
Op basis van deze 2 opties geef ik aan wat ik zou doen. ( loststaand van het feit of tren een goed idee is voor een 2e kuur )
Zou jij met een hoog vet percentage deca boven tren kiezen misschien ?

En agressief opvatten doe ik je post zeker niet, heb hier al gekkere dingen gelezen van mensen die dus niet alle Posts lezen maar gewoon beginnen te reageren omdat ze het er niet mee eens zijn

Met een hoog vet % is kuren sowieso een no-go. Cardio en normaal eten is dan the way to go. Althans in mijn ogen.

TS zegt eerst; beetje buikvet, verder redelijk strak. Vervolgens is het iets van 22%, en alsnog willen kuren met alle risico’s van dien. Aka weet totaal niet waar hij mee bezig is, of aan tracht te beginnen.

Zowel tren als deca gaat hem problemen geven, maar gelukkig verwacht hij die al als ik z’n post teruglees.

No bad feelings verder of iets hoor, maar zo vat je het gelukkig ook niet op @harryhamster

Ja, kan natuurlijk ook liegen en zeggen dat ik met een test only ben begonnen.
Of met een winny kuurtje :D

Eerlijk zijn lijkt me het beste, heb gelukkig niet veel last gehad maar dat merk waar ik toen mee bezig was bleek nou ook niet voor 100% goed gedoseerd te zijn.

Met het huidige merk waar ik mee bezig ben merk ik meer bijwerkingen.

Maar dit staat allemaal niet ter discussie :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja, kan natuurlijk ook liegen en zeggen dat ik met een test only ben begonnen.
Of met een winny kuurtje :D

Eerlijk zijn lijkt me het beste, heb gelukkig niet veel last gehad maar dat merk waar ik toen mee bezig was bleek nou ook niet voor 100% goed gedoseerd te zijn.

Met het huidige merk waar ik mee bezig ben merk ik meer bijwerkingen.

Maar dit staat allemaal niet ter discussie :D
Met een hoog vet % is kuren sowieso een no-go. Cardio en normaal eten is dan the way to go. Althans in mijn ogen.

TS zegt eerst; beetje buikvet, verder redelijk strak. Vervolgens is het iets van 22%, en alsnog willen kuren met alle risico’s van dien. Aka weet totaal niet waar hij mee bezig is, of aan tracht te beginnen.

Zowel tren als deca gaat hem problemen geven, maar gelukkig verwacht hij die al als ik z’n post teruglees.

No bad feelings verder of iets hoor, maar zo vat je het gelukkig ook niet op @harryhamster
Ik weet niet wie het tegen wie heeft.
Maar waar staat TS voor??

Mijn vraag was eigenlijk heel simpel.
De periode tussen een 1e en 2e kuur.
Of ik de 2e kuur nou voor een test deca ga of test tren dat even ter zijde.

Maar time on is time off .
Dat is mij nu duidelijk.
Ik ben inmiddels begonnen aan mijn test only kuur.
Puur en alleen om te kijken hoe mijn lichaam gaat reageren.
Uiteraard met serieuze training.
Ik train nu 5 dagen in de week waarvan 2x keer per week boksen.

Met voeding gaat het ook de goeie kant op .
Ik heb nog een andere topic open waar jullie mijn statistieken kunnen volgen dus be my guest
Als er nieuwe ontwikkelingen zijn houd ik jullie up-to-date.

@harryhamster bedankt en alle andere.

Terug
Naar boven