MuscleMeat

Periode tussen 1e kuur en 2e kuur

Bezoekers in dit topic

Ik heb gister xtc genomen, PUUR en ALLEEN om te kijken hoe ik hierop reageer. Je wilt gewoon groeien en van je pens af en denkt dat dat met je test kuurtje sneller gaat. Post je voeding maar snel, want eerst zei je dat dit dik in orde zat en nu gaat het de goede kant op, zal dus nog wel ruk zijn.
Dat terzeide, omdat je toch al begonnen bent veel succes en post je voeding en training is
 
Ik zou als ik jou was nu direct in een deficit springen van pakweg 700-1000 kcal. Vanaf 22% is het heel makkelijk om te cutten. Daarom raad iedereen ook geen AAS aan. Nu je toch bent begonnen moet je er ook wel echt wat van maken.

Probeer 10-12% vet te halen in de tijd die je nu hebt. Het is best mogelijk als je dieet op orde hebt.
 
Ik heb gister xtc genomen, PUUR en ALLEEN om te kijken hoe ik hierop reageer. Je wilt gewoon groeien en van je pens af en denkt dat dat met je test kuurtje sneller gaat. Post je voeding maar snel, want eerst zei je dat dit dik in orde zat en nu gaat het de goede kant op, zal dus nog wel ruk zijn.
Dat terzeide, omdat je toch al begonnen bent veel succes en post je voeding en training is


En was het een leuk feestje ? :bierbang::bierbang:
 
Haha was wel benieuwd :banana::cheer:
 
Ik zou als ik jou was nu direct in een deficit springen van pakweg 700-1000 kcal. Vanaf 22% is het heel makkelijk om te cutten. Daarom raad iedereen ook geen AAS aan. Nu je toch bent begonnen moet je er ook wel echt wat van maken.

Probeer 10-12% vet te halen in de tijd die je nu hebt. Het is best mogelijk als je dieet op orde hebt.

Waarom direct zo’n groot deficit creëeren? Maak het voor hem alleen maar ingewikkeld als die een plateau bereikt.

500kcal deficit is meer dan zat, om te beginnen. Vanaf daar drop je verder na verloop van tijd.

Wel zonde van je kuur, kan gewoon makkelijk natty met deze stats. Kuurtje had je beter kunnen bewaren voor een bulk. Maar wie ben ik
 
Waarom direct zo’n groot deficit creëeren? Maak het voor hem alleen maar ingewikkeld als die een plateau bereikt.

500kcal deficit is meer dan zat, om te beginnen. Vanaf daar drop je verder na verloop van tijd.

Wel zonde van je kuur, kan gewoon makkelijk natty met deze stats. Kuurtje had je beter kunnen bewaren voor een bulk. Maar wie ben ik
Ja kan ook. Ik zou het wat extremer doen als ik zo vet was. Denk dat je daar ook wel mee weg komt op 22%. Zelfs iets als rapid fatloss diet van lyle mcdonald zou misschien mijn keuze zijn.
 
Ja kan ook. Ik zou het wat extremer doen als ik zo vet was. Denk dat je daar ook wel mee weg komt op 22%. Zelfs iets als rapid fatloss diet van lyle mcdonald zou misschien mijn keuze zijn.

Alles kan, meerdere wegen leiden naar Rome :) zo lang het maar een deficit is
 
Al die vuistregels hier zijn allemaal onzin. Time on is time off etc.

Bloed prikken en kijken of je waardes hersteld zijn. Zo nee, is het nog geen tijd om on te gaan, of je nu een week een maand of een jaar na je laatste dag nakuur zit.

Aan de rest van je posts te lezen vraag ik me echter af of je iets met dit advies doet, en je hebt denkkkkk ik ook geen 0meting gedaan voor je begon met kuren.

Op een hoog vetpercentage (Ja, 20+ is hoog voor mannen) kan je prima bijna crashcutten, tekort van 1000 per dag tot een procentje of 15 is geen enkel probleem.
 
Tuurlijk kan hij dit doen, denk alleen wel dat de kans aannemelijk groot is dat hier geen langdurige discipline voor is bij TS.

Denk persoonlijk dat kleine stappen hier beter zijn, cravings gaan hem anders de kop kosten.

Maar nogmaals, meerdere wegen leiden naar Rome
 
Jongens check aub mijn andere post.
Daar heb ik fotos geplaatst (vanmorgen) de injectie is er nog niet ingegaan.
Bedoeling was vorige week zondag.
Maar wilde ik vanavond doen.

Voor wat betreft de vetpercentage 22% denk dat het niet klopt, op de sportschool bleek het niet nauwkeurig te zijn.
Dus het kan ook lager zijn, gezien de fotos kan het uiteraard ook wat strakker.
Voel je vrij om te reageren.
 
Ik heb gister xtc genomen, PUUR en ALLEEN om te kijken hoe ik hierop reageer. Je wilt gewoon groeien en van je pens af en denkt dat dat met je test kuurtje sneller gaat. Post je voeding maar snel, want eerst zei je dat dit dik in orde zat en nu gaat het de goede kant op, zal dus nog wel ruk zijn.
Dat terzeide, omdat je toch al begonnen bent veel succes en post je voeding en training is


Ik zou nog terugkomen op mijn voeding , hier komt ie dan.

Sochtends vroeg na het opstaan:
250 g magere kwark/ of warme melk met brinta + fruit + 3 eieren ( roerei / soms hardgekookte ei)
Ik eet eigenlijk niet zoveel brood sterker nog ik vermijd het

rond 10 uur ontbijtkoek 4 tot 6 sneetjes,
walnoten

rond lunch , eet ik warm dit varieert van rijst met kip/gehakt
Of gekookte groente, linzensoep
Soms maak ik een aardappelsalade met koriander uien en 2 blikken tonijn

rond 2 weer een tussendoortje ( noten, fruit)

rond 5 a 6 weer warme maaltijd ( dit ook varierend gekookte groente met vlees/kip/)
Ik ben een liefhebber zalm .

vlak na het sporten neem ik een proteine shake .
Vlak voor het slapen gaan neem ik een kom met magere kwark +- 250 gram + fruit.

Gedurende de dag probeer ik 1,5 liter water te drinken , daarnaast nog koffie en thee.

ik wil wel proberen om meer proteinshakes te nemen gedurende de dag.
 
Track je voeding. Wat zijn je macro’s nu?

Edit:
‘rond 10 uur ontbijtkoek 4 tot 6 sneetjes’
HAHAHAHAHA
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
K zou die 2 maal 250g kwark veranderen in 2 maal 500g en je water naar 2 liter misschien wel 3

Maar das mijn mening
 
Ik zou nog terugkomen op mijn voeding , hier komt ie dan.

Sochtends vroeg na het opstaan:
250 g magere kwark/ of warme melk met brinta + fruit + 3 eieren ( roerei / soms hardgekookte ei)
Ik eet eigenlijk niet zoveel brood sterker nog ik vermijd het

rond 10 uur ontbijtkoek 4 tot 6 sneetjes,
walnoten

rond lunch , eet ik warm dit varieert van rijst met kip/gehakt
Of gekookte groente, linzensoep
Soms maak ik een aardappelsalade met koriander uien en 2 blikken tonijn

rond 2 weer een tussendoortje ( noten, fruit)

rond 5 a 6 weer warme maaltijd ( dit ook varierend gekookte groente met vlees/kip/)
Ik ben een liefhebber zalm .

vlak na het sporten neem ik een proteine shake .
Vlak voor het slapen gaan neem ik een kom met magere kwark +- 250 gram + fruit.

Gedurende de dag probeer ik 1,5 liter water te drinken , daarnaast nog koffie en thee.

ik wil wel proberen om meer proteinshakes te nemen gedurende de dag.

1 waarom meer shakes en 2 waarom proberen. Ofwel doe je het ofwel niet.

Ik zou ipv meer shakes mn voedingsschema verbeteren.
 
Kcals tellen en macro's verhouding eiwit,carbs, vetten
 
Back
Naar boven