Fitness Seller

persoonlijk voedingsschema graag remarqs

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Op week en trainingsdagen:

8u ------- whey shake met magere melk
9u ------- 1 kiwi + 200 gr kwark
11u ------ 100 gr kwark
12.30u --- 2 boterhammen + 100 gr kip/kalkoenfilet
15.00u --- 1 boterham + 50 gram kip/kalkoenfilet
17.30u --- 250 gram groenten + 200 gr gebakken mager vlees
18.30u --- whey shake met magere melk
19.00u --- trainen
20.15u --- 1 whey shake met water + dextro energie
21.00u --- 100 gr kip/kalkoenfilet of vette vis + 2 ei-eiwitten
22.00u --- 200 gr kwark
-----------------------------------------------------------
=2100 kcal
=185 gram eiwitten
=173 gram koolhydraten
=25 gram vet

=BMR 1889 kcal

Nogal veel kwark maar geloof mij ik ben het beu ook ondertussen, ik had graag een ideale vervanger gevonden voor als ontbijt, belangrijk is wel dat het jammer genoeg makkelijk moet zijn..zoals kwark te eten valt uit bakje met het lepeltje. Op het werk kan je niet gaan kokerellen namelijk.
Verder toch eventjes vermelden dat ik een zittend beroep heb.

Men doel is spiermassa gainen en vetmassa verliezen vandaar 200 kcal boven onderhoud.

Karma voor opmerkingen en advies;)

• Topic Starter Topic Starter
niemand een aander idee voor die kwark smorgens?

Ik eet in de ochtend gewoon een gekookt ei voor wat extra eiwit, misschien iets voor jou? Niets mis mee.
Jammer dat ik mijn voedingstabel even niet kan openen, dan kan ik op producten zoeken met >10gram eiwit. Maar je neemt toch ruim voldoende in, ik zou niet inzien waarom je perse zoveel eiwit binnen wilt krijgen.
Hoeveel KG weeg je? 1,5gram eiwit / kilo is ruim voldoende tenzij je zwaar aan de middelen zit ;)

• Topic Starter Topic Starter

Zou kunnen maar niet geschikt voor mij, lijkt mij eerder iets voor in de bulkfase of als ectomorp. Aangezien bijna 400 kcal per 100 grammen...:)

Ik eet in de ochtend gewoon een gekookt ei voor wat extra eiwit, misschien iets voor jou? Niets mis mee.
Jammer dat ik mijn voedingstabel even niet kan openen, dan kan ik op producten zoeken met >10gram eiwit. Maar je neemt toch ruim voldoende in, ik zou niet inzien waarom je perse zoveel eiwit binnen wilt krijgen.
Hoeveel KG weeg je? 1,5gram eiwit / kilo is ruim voldoende tenzij je zwaar aan de middelen zit ;)

in principe toch wel eerder 2 a 2,5 gram eiwit per lichaamskg of VVM.
En 1 gekookt eitje lijkt mij toch wat weinig voor een ochtend:)
Ik had graag een vervanger gevonden voor kwark sochtends met ongeveer dezelfde voedingswaarden..

Tonijn op eigen nat?

Of mss zelf iets in mekaar knutselen a la shake of reep.
Moet eens zoeken hier op het forum oa, maar ook op het net,
staan een paar recepten voor wat je allemaal kunt maken zonder
al te veel KH maar met toch massa's proteïne

Terug
Naar boven