jorasho
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Gratis openbaar vervoer vind ik een slecht idee, het zal minstens net zoveel fietsers de bus inlokken als automobilisten. Je krijgt allemaal figuren in de bus/trein die daar niets te zoeken hebben, junks enzo kun je moeilijk de toegang weigeren, waarom zouden zij niet van het OV gebruik mogen maken? Bovendien als er 2 keer zoveel mensen met het OV gaan is dat helemaal niet zo wenselijk. Treinrails nemen minstens net zoveel ruimte in als asfalt dus wat win je ermee? En wie gaat het betalen?
boogie zei:ik ben aangenaam verrast, alleen trek in de financiële haalbaarheid in twijfel.
ZoutZak zei:Grootste probleem vormt denk ik de internationale betrekkingen .

en die andere landen aan ons!Silva zei:Ja laten we dat doen, dan kunnen we gezellig over ons export belasting gaan betalen aan Duitsland en andere landen in Europa. Joh ga jij eens wat leren over handel en Nederland zelf, voor je zulke domme opmerkingen maakt.![]()

ff serieus; heb je dan ook nog goede ideeen mbt de krapte op de arbeidsmarkt die zo ontstaat, en de betaling van AOW premies?Markywannabee zei:ben het niet eens met de 67 jarige leeftijd
ik zou gaan voor eerder met pensioen
zo heb je nog wat aan de rest van je leven! ik zou zeggen 45 of zo max 50

er word heel veel geld weggegooid door onkundig beleid alleen al op lokaal nivo.ZoutZak zei:ff serieus; heb je dan ook nog goede ideeen mbt de krapte op de arbeidsmarkt die zo ontstaat, en de betaling van AOW premies?
--> zorgen dat je meer plezier hebt in je werk als dat je zou hebben met je extra vrije tijd, en anders zorgen dat je vermogend genoeg bent om het zonder pensioen te stellen!![]()
Haha tja, in dat geval weet ik nog wel een toevlucht voor je: Noord-Korea.Markywannabee zei:verder vind ik dat er heel veel geld word verdiend en in eigen zakken word gestoken bij bedrijven
een voorbeeld is dat men mensen ontslaat bij een goed draaiend bedrijf alleen zodat men kan bezuinigen en de aandeelhouders alleen nog maar meer geld in hun zak kunnen stoppen
daar zouden ze eens een halt toe moeten roepen!

en gaat hij de politiek in
. Is lekker met elkaar te rijmen allemaal. Komt iig niet echt integer over bij mij. En de ideeën, die hij presenteert zijn ook duizend in een dozijn. 
Peoples zei:- het houden van referenda;
- afschaffen van de Eerste Kamer;
- verhoging van de kiesdrempel;
- 'Kwartje van Kok' moet terug naar de automobilist;
- Afschaffen subsidies bijzonder onderwijs (voor dus onder meer katholieke en islamitische scholen);
- forse verbetering veiligheid burger, maar onder geen beding aantasting vrijheid van meningsuiting;