XXL Nutrition

Peter's log - Don't look back

peter202

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Bodybuilding, het blijft toch zo verslavend. Zelfs al ga ik elke keer terug naar af, ik blijf er 200% zin in hebben met het ijzer te smijten.

Ik had een tijdje terug een log hier gestart maar hier is weer niets van gekomen. Het is tijd dat ik er eens volledig voor ga.
Alles zal ook wat makkelijker gaan nu dat ik verhuist ben ivm eten en lifestyle.

Iets wat ik al geleerd heb is dat je altijd denkt dat je alles al weet en uiteindelijk merkt dat het volledig verkeerd is. Er valt echt veel te leren over de sport.

Hoe zit het voorlopig, wel de vorige keer had ik de bulk een beetje uit de hand laten lopen (dit bedoelde ik van dat ik denk dat ik alles wist en 'k dacht dat ik goed bezig was) en uiteindelijk werd ik ipv breder gewoon veel te vet, toen ik dit merkte was het natuurlijk al te laat. Ik zet al snel vet aan en als je dan alles wat los en vast hangt gaat eten, tja je kan het al raden!

Dus nu ik al weer ff niet meer getrained heb ivm verhuis en ik wat normaler gaan eten ben ben ik toch al wat vet verloren, en toch ook wat spiermassa hoogstwaarschijnlijk.

Ik woog een 85kg, dan gaan bulken en in no time woog ik 97kg. Nu aan de start van het schema weeg ik 91kg bij lengte 1.89m met nog een te hoog vet%

Genoeg voor de intro.. Ik ben vorige week dus opnieuw begonnen in men eigen Home Gym :)

Men schema is een 3 dagen split schema met zoveel mogelijk afwisseling. Ik probeer het elke week wat anders te doen, of de oefeningen waar ik eerst met begon week1 in week2 als laatste te nemen enz.

Het uiteindelijke doel is zoals vele uiteraard zoveel mogelijk spiermassa aan te zetten.
Maar ik begin met cutten want met een te hoog vet% massa kweken werk toch weer tegen als er eens zoveel weer af moet worden gecut. + ik ben niet tevreden met hoe ik er nu bij sta.

Dus starting to cut.

Dit was vorige week, week 1 dus.
Begonnen op 20-07
BORST
bench press
ic bench press
cable cross fly's

TRICEPS
triceps extention
overhead cable extention
scull crusher

ABS
crunches

22/07/2009
RUG
lat pulldown
reverse grip pulldown
bor

BICEPS
barbell curls
db curls
hammer curls

KUITEN
seated calf raise

24/07/2009
BENEN
leg extention
leg curl
squat

SCHOUDERS
db schoulder press
db side raise
db rear raise

ABS
crunshes bovenbuikspieren

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag start week 2

BORST
ic bench press
bench press
db ic bench press

TRICEPS
overhead cable extention
scull crusher
close grip bench press

ABS
sit ups

En dan hier mijn home gym, 'k had ze al in de topic home gym gepost, maar voor degene die daar nooit komen zijn ze hier nog eens

2eolmc1.jpg

ivicqr.jpg

Schema ziet er iig goed uit en je homegym helemaal. Succes met je log!

Merci! Nog ff het laatste voor vandaag, de supplementen die ik ga gebruiken.

2645h1h.jpg

Voor sommigen zal het wel veel lijken maar het zijn vooral standaard supp's.

X-tend en bcaa poeder nog eens appart is met reden dat ik x-tend vooral neem tijden het trainen, ik meng het met een fles koud water.

De complex carb gainer neem ik tussendoor als het snel moet gaan zodatk op die momenten toch wat calorieën binnen heb.

Lipo6x, een vetverbrander zoals zovele wel eentje nemen tijdens de cut.
Nox, Ragnorok of supercharge zijn men pre-workout producten, 'k heb er een paar staan voor af te wisselen.
Vitargo voor na het trainen.

De rest kennen de meesten wel.

Vandaag ben ik begonnen met de cardio erbij te doen, 20minuten crosstrainen om te beginnen, de bedoeling is om het elke week te verhogen. :)

hahahaha mooie foto's!

Vergeet niet de gewichten + reps bij je trainingen te zetten dat maakt het wat interessanter.

Hoe ziet je voeding eruit?

Succes

hahahaha mooie foto's!

Vergeet niet de gewichten + reps bij je trainingen te zetten dat maakt het wat interessanter.

Hoe ziet je voeding eruit?

Succes

Gewichten komen er zeker nog bij, voorlopig is het de moeite niet voor te posten omdat ik nog rustig aan doe. Ik weet wat het is als je ineens alles geeft en 'k heb geen zin om nog amper te kunnen bewegen ;)

Ivm met men voeding, 'k probeer het zo clean mogelijk. 'k zit tussen de 2200-2500kcal

Dit haal ik dan uit
-Bruin brood
-6eieren
-bruine rijst
-beleg voor tussen de boterhammen=kalkoenfilet of kipfilet
-het warm eten probeer ik altijd zalm, kabeljouw, of andere vis of kip, kalkoen, lamskoteletten, ...
-veel groenten en fruit
-notenmix
-tonijn of eiwitshake voor het slapen, hangt wat van de goesting af:D
-tussendoor 2x whey shakes.

Dit zal het zowat zijn

Net gemaakt voor morgenvroeg, 6eieren met noten, rozijen en fruitdeeltjes, MM

29vxlxe.jpg

zmfx3b.jpg

training vandaag.

rug, biceps en kuiten.

Rug
-reverse grip pulldown
-BOR
-straight arm pulldown

Biceps
-Db curls
-Hammer curls
-Cable curls

Kuiten
-standing calf raises

Voeding blijft elke dag ongeveer 't zelfde behalve de warme maaltijd En dit is vandaag Kippen Gyros.

Goed log man!

1 tip alleen; vermeld de gewichten anders is het niet interessant voor mensen om te volgen.

Hehe dan gaan we dat vanaf nu dan ook doen. Ik verwacht nu ook niet dat er veel kracht gaat bij komen en dit interesseert me momenteel ook niet niet veel.

Het eerste doel is cutten. Als ik enkele procentjes eraf heb getrained dan begin ik voor de massa en kracht.
Voorlopig zet ik de cut op 8weken.

Ik doe 3 sets met 12-15 reps, de oefeningen voer ik zo perfect mogelijk uit met explosief positief en zo rustig mogelijk de negatieve fase af maak. Zonder geforceerde reps uiteraard.

De gewichten zijn dan ook alles behalve hoog. Toch merk ik meer spierpijn en voldoening met men "rustig" uitgevoerde reps dan dat ik bv 3*8 2-2 ga. Vb squat is nu 50kg, doe ik ze 8x is het 80kg.

We zien wel wat deze methode met zich mee brengt. Tijd voor men training van gisteren.

Benen
leg curl 15kg
squat 50kg
leg extention 17.5kg

Schouders
Db side raise 6kg
db rear raise 6kg
db front raise 6kg

abs
lying leg raises 3sets tot failure.

Vandaag staat er nog 20-30minuten cardio op het programma

Welkom back Peter, blijven knallen nu hé!

Net gemaakt voor morgenvroeg, 6eieren met noten, rozijen en fruitdeeltjes, MM

29vxlxe.jpg

zmfx3b.jpg

ondanks het er uit ziet als konijnenvoer heb je me toch kunnen overtuigen om het een keer uit te proberen. Tenslotte zit alles erin dat nodig is :)

Nu jij volop terug bezig bent verplicht je me ook te trainen! :p:d We hadden nen deal. Kben goed bezig met mijn start to run.. alleen ben ik nog niet fatsoenlijk begonnen aan mijn krachtprogramma. Alleen trainen is zoo saai.Ik had gevraagd aan mijn zus of ze zin had om het krachtprogramma mee te volgen, maar ze schiet meteen in de lach omdat ze te 'slap' is.
Dus op dat gebied moet ik de draad nog even oppikken.

Ik wens je alvast veel succes :) niet opgeven, want dan geef ik ook op hé :p je bent verantwoordelijk voor onze deal ;) ;)

En het is weekend, een beetje rusten. Toch heb ik vandaag al een half uurtje cardio achter de rug.
Morgenvroeg voor de eerste keer me eens op de weegschaal zetten. 'k Ben benieuwd.

In men benen zit nog serieus wat spierpijn van vrijdag. Ergens geeft het wel een goed gevoel maar 't mocht minder :D

Nice log man. Ik ga je zeker volgen.

Onvoorstelbaar nette homegym.

Veel succes met het behalen van je doelen.;)

Training van vandaag, zoals gewoonlijk 3*12

Borst

Ic Bench press 45kg
cable cross fly's 20kg/kant
flat db press 12kg

Triceps

Skull crusher 25kg
close grip bench press 25kg
One arm triceps pulldown 5kg

Abs
Crunshes met 10kg op de borst tot faillure

Weer een lekkere training achter de rug, eerste keer deadlift terug, om de gewenning terug te krijgen toch maar lichte gewichten genomen.

3*12-14

Rug

Bor 45kg
Reverse pulldown 60kg
Deadlift 60kg

Biceps

Hammer curls 12kg
Cable curls 25kg
Contentration curl 8kg

Kuiten

Seated calf raise 27.5kg

de training van vrijdag 7-8 en gisteren.

'k blijf het herhalen, rustig gecontrolleerde sets, 3*12-14

7-8-09

Benen

Leg extention 22.5 +5
Squat's 60kg +10
Leg curls 17.5 +2.5

Schouders

rear db raise 6
front db raise 8 +2
seated mp press 30

abs

hanging leg raise tot failure

gisteren

Borst

Ic db press 16
flat db press 12
cable fly's 20

Triceps

cose grip bench press 30 +5
single arm reverse extention 10 +5
cable pushdown 30

abs

crunshes met benen in een hoek van 90° 3sets tot failure

En het gaat goed, ondanks de lichte gewichten en niet tot failure te gaan of iets te forceren blijf ik de volgende dag men spierpijn goed voelen.

Gewicht is al iets gedropt zonder teveel cardio te doen, 'k zou dit eens wat moeten omhoog schroeven want vorige week slechts 1x gedaan.

Gewicht was gisteren ochtend 87.6kg = -3.4kg in 3 weken. Ik ben er tevreden van.

Super bezig man. Lekkere homegym heb je daar, ben ik jaloers op :P

Gewoon zo doorknallen :)

Terug
Naar boven